Dva hovězí steaky s přílohou: rump steak v celku a filírovaný flank steak
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, včera jsem objednal a stále mi nedorazil emal. Jak dlouho po
zaplacení se běžně čeká na email?
Dekuji
Dobrý den, Mariáne, voucher by Vám měl přijít na e-mail ihned po zaplacení. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Pěkný den
Dobrý den, lze vyměnit rump steak za flank steak? Dekuji za odpověď
Dobrý den, Petro, koukala jsem do nabídky a určitě je možné si dát
steak dle Vašeho výběru. :) I dámy si mohou dát rump steak a pánové
flank steak. Na jeden voucher můžete dostat i dva stejné steaky.
Hezké Vánoce, Ivet :)
ano maso jako maso:-) nemám s tím problém. děkuji a přeji krásné Svátky PB
Dobrý den, mohla bych vyzvednout woucher přímo u vás? Abych to stihla do Vánoc?
Voucher má firma Slevomat, lze vytisknout, a tím pádem není třeba nikam chodit
Dobrý den chtěla jsem se zeptat zda by bylo možné si místo jednoho steaku dát kureci steak? Děkuji za odpověď
Ano výměna je možná, ale bez Fin .kompenzace
Dobrý den, chci se zeptat, zda může tento voucher uplatnit jedna osoba nadvakrát ve dvou termínech nebo musí jít 2 osoby a uplatnit voucher v jeden večer. Děkuji.
voucher nelze rozdělovat, ale nemusíte být dva. Můžete sníst obě jídla sám.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Včera tj.8.1.2019 jsem zaplatila Voucher doposud mi nedorazil na e-mail,Potřebuji ho darovat jako dárek.
Dobrý den, Ivano, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Pěkný den, Honza