Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Relax s polopenzí v Trenčianských Teplicích: saunový svět, bazén i jacuzzi
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervace je nutná předem na tel. č. recepce +421 32 655 11 55 nebo e‑mailem na recepcia@hoteltrenciansketeplice.sk
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Děti do 2,9 let: zdarma ubytování a polopenze (bez nároku na lůžko)
- Dětská postýlka na vyžádání za poplatek: 10 €/pobyt
- Zvýhodněné podmínky pro děti od 3 do 11,9 let: ubytování na přistýlce s polopenzí za doplatek 25 €/noc (původní cena 31 €)
- Osoba nad 12 let: ubytování na přistýlce vč. snídaně: 30 €/noc
- Doplatek za večeře pro osobu starší 12 let: 12 €
- Domácí mazlíčci: 20 €/den
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 4 €/den (Parkoviště se nachází cca 50 m od hotelu a je zpoplatněno ve výšce 4 €/den. Parkování přímo v hotelu je zpoplatněno ve výšce 8 €/den (z důvodu omezené kapacity je potřeba rezervovat dopředu).)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, měla bych zájem o víkendový pobyt ve vašem hotelu v termínu od 29.3. do 31.3. bylo by to možné?
Dobrý deň pani Andrea,
teší nás Váš prejavený záujem o služby nášho hotela Panorama ****
V želanom termíne máme k dispozícií už len izby Štandard bez balkóna
alebo apartmán. V prípade akýchkoľvek ďalších dotazov, nás neváhajte
kontaktovať e-mailom na recepcia@hoteltrenciansketeplice.sk.
S pozdravom. Recepcia
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat,zda se může kouřit na balkoně.
Děkuji za odpověd.
S pozdravem Danuše
Dobrý deň pani Danuše,
náš hotel je nefajčiarský hotel, čiže fajčenie je zakázané aj na
balkónoch. Pre fajčiarov sú k dispozícií vyhradené miesta pred hotelom a
na letnej terase. S pozdravom. Recepcia.
Mohl bych si ho zarezervovat koupil bych si voucher od toho
28–30.12.2018.
Dekuji
Voucher si môžete zakúpiť na konkrétny termín alebo po zakúpení nám
zašlite číslo voucher-u a termín Vám zarezervujeme.
Pekný deň.
Dobrý den,
Chtěl jsem se zeptat jestli máte volný termín pro 2 osoby od
28–30.12.2018.
Děkuji
Príjemný dobrý deň,
v uvedenom termíne máme ešte voľnú izbičku.
Pekný deň.
Recepcia
Dobrý den, Chtěla jsem se zeptat, zdali máte ještě volné pokoje
s manželkou postelí (jeden velky kus matrace) v období od 6.12 do
9.12.2018? Děkuji.
Přeji pěkný den.
S pozdravem Veronika Čedíková
Dobrý deň pani Čedíková,
teší nás Váš záujem o služby nášho hotela Panorama ****
Na manželských posteliach sa nachádzajú dva separátne matrace, hostia
nemávajú problém s takýmto usporiadaním matracov, pretože sa medzi nimi
netvorí žiadna medzera, dokonca v strede medzi rodičmi spávajú aj deti.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok, nás neváhajte kontaktovať.
Prajeme pekný deň. S pozdravom. Recepcia
Dobrý den,
mohu se zeptat, zda lze voucher využít jako jednotlivec, nebo je
výhodnější prima objednávka na jednoluzkovy pokoj, nebo je s poplatkem za
neobsazené lůžko.
Děkuji. LH
Príjemný dobrý deň,
záleží podľa toho o aký typ akcie máte záujem, máme v ponuke viacero
akcií.
Pekný deň, recepcia.
Dobrý den, máte ještě volný termín 27.12–29.12.?
Dobrý deň prajem,
áno v tomto termíne máme ešte voľné izby, kľudne si môžete pobyt
zarezervovať,
pekný zvyšok dňa. S pozdravom Recepcia
Dobry den, rada bych si objednala voucher, bylo by mozne priobjednat jedno
luzko(pristylku) divka 15 let?
Kolik by se doplacelo?
Dekuji.
Dobrý deň prajeme p. Peringerová,
v prípade, že vo Vami požadovanom termíne budeme mať voľnú izbu
s prístelkou, nie je problém si doplatiť za prístelku. V prípade
15-ročného dieťaťa by bol doplatok 42€/noc. Uvedená suma zahŕňa
ubytovanie, polpenziu a vstup do wellness.
S pozdravom
Recepcia
Dobrý den, mám zájem o voucher jako dárek k vánocům, ale potřebovala bych pozdější termín od konce dubna do poloviny května. Je možnost si vybrat pokoj dle výhledu? Děkuji a přeji hezký den
Dobrý den, Evo, je mi líto, ale tato nabídka platí jen tak, jak je uvedeno, nejpozdější termín je tedy do 30.4. Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného partnera, a to tak, že u nabídky kliknete na název partnera a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. V případě, že by se objevila nová a delší nabídka, budete o tom vědět mezi prvními! :-) krásný den, Simča
dobrý den, mám dotaz na termín 25.-27.12. a zda je možné se ubytovat
s pejskem – malé plemeno, čistotné, vychované.
Děkuji, Olga
Dobrý deň prajeme,
ubytovanie je možné u nás aj so psíkom avšak v čase od 21. –
27.12. sme však bohužiaľ zavretý. Ubytovanie je potom možné s nástupom
od 27.12.2018. Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň.
S pozdravom
Recepcia
Dobrý den,
proč je napsáno, že je nabídka s dlouhodobou platností od 4.2–31.12.19,
když je uvedeno v období do 30. 4. 2019 podle dostupných kapacit?
Dobrý deň, pani Malinová, vouchery by mali byť s platnosťou do 30.4.2019, preto Vás poprosíme o upresnenie, kde ste našli danú informáciu. Ďakujeme a prajeme krásny deň.
dobrý den, máte dotaz ohledně platby. Při on-line rezervaci nemůžu použít převod z účtu. Platbu kartou nemám k dispozici a služba Twisto mi není úplně známá. Jaké jsou podmínky? Platí se za službu? Nezřizuji účet nebo další závazek? Děkuji
Dobrý deň pani Hájková,
pri službe Twisto je potrebné mať zriadenú špeciálnu kartu, ktorá je
prepojená s mobilnou aplikáciou. Ak Vám systém ponúka možnosť
s bankovým prevodom, je možné potom uhradiť pobyt priamo na pobočke banky,
nemal by byť s tým problém. V prípade akýchkoľvek ďalších otázok,
nás neváhajte kontaktovať. Prajeme pekný deň. Recepcia
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den
Mam komentar skor nez otazku k vete – „Jen 20 minut od Trenčínského hradu“
V prvom rade je to „od Trenčianskeho hradu“ a kedze hotel nieje v Trencine ale v Trencianskej teplej je to 20 min autom, nie prechadzka. Takze troska zavadzajuce info.
Děkujeme za komentář, podíváme se na to :)