Kategorie

Hotel Panorama****

4,4 / 5 (27 hodnocení)

Vybrané hodnocení: „Všechno bylo vynikající :)“

Cieľom novovzniknutého hotela PANORAMA**** v Trenčianskych Tepliciach je nielen si získať dobré meno na trhu, ale aj mať vyhľadávané a obľúbené miesto, v ktorom sa hostia budú cítiť ako doma, z hostí mať verných zákazníkov, ktorí sa budú neustále radi vracať do hotela, a z personálu spokojných zamestnancov hotela, ktorí budú milí, ústretoví, lojálni, snaživí, hotelových hostí budú vedieť zaujať vždy novými nápadmi, programom, výletmi, animáciami, inými zaujímavými aktivitami. Hotel v spolupráci so svojim lekárom a dietetikom pripravuje pokrmy, ktoré vyhovujú vašim konkrétnym diétnym a stravovacím potrebám.

Dnešní nabídky Hotel Panorama****

Hodnocení podniku Hotel Panorama****

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Ovir

Velice příjemný pobyt

Nic mě nenapadá

12. 10. 2016
Užitečné? Ano
Kratochvilova9

Všechno bylo vynikající :)

22. 9. 2016
Užitečné? Ano
filip

Bylo nám s manželem ve vašem hotelu přenádherně. Pokoje útulné, postele velmi pohodlné. Výhled na les a krásné chalupy. Prostě pohádka. Jídlo bylo moc chutné a nápadité. O personálu nemluvě. Velmi uctivé jednání. Wellnes parádní. Opravdu výtečný odpočinek.

Vyjádření partnera
Hotel Panorama**** Před 4 měsíci

Dobrý deň, ďakujem za Vašu návštevu a kladné hodnotenie. Každá pozitívna spätná väzba nás poteší a zároveň povzbudí do ďaľšej práce. Budeme sa tešiť na Vašu ďaľšiu návštevu a veríme, že Vás nesklameme a opäť si u nás príjemne odpočiniete

31. 7. 2016
Užitečné? Ano
Lukáš

Nádherný hotel a také služby vynikající.

Vyjádření partnera
Hotel Panorama**** Před 4 měsíci

Dobrý deň,
ďakujem pekne za Vašu návštevu, a pozitívne hodnotenie našho hotela a služieb. Veríme, že v budúcnosti nás znovu navštívite, budeme sa tešiť.

26. 3. 2016
Užitečné? Ano
Kamil

Vše bylo úžasné, domluva a personálem skvělá.

Vyjádření partnera
Hotel Panorama**** Před 4 měsíci

Dobrý deň, aj keď opozdene, ale predsa sa Vám chceme poďakovať za Vaše hodnotenie. Úroveň služieb sa snažíme si stále udržať a aj zlepšovať. Každé takéto poďakovanie od hostí je pre nás povzbudením, ale aj záväzkom do ďaľšej práce. Tešíme sa na Vašu ďaľšiu návštevu

20. 12. 2015
Užitečné? Ano

Další hodnocení (8)