Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.

Jarní hory: s rodinou do Špindlerova Mlýnu s all inclusive a wellness

4,3 / 5 Špindlerova bouda ***+ Špindlerův Mlýn (mapa) 225 prodejů

Hodnocení podniku Špindlerova bouda ***+

4,3 304×
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Podrobné hodnocení
Prostředí 4,0
79.764%
Personál 4,1
82.118%
Jídlo 4,3
86.024%
Wellness 3,9
77.826%
Volnočasové služby 4,1
82.222%
Lokalita 4,7
93.648%
Průběh rezervace 4,8
95%

Filtry
Recenze zákazníků
Kyselova25
říjen 2019
 2,0/5

Dobrý den, v roce 2017 jsme na Špindlerově boudě byli poprvé . Byli jsme ubytováni na jiném penzionu s all inklusive a tak jsme měli možnost výběru dalších hotelů na objednaný oběd a wellnes. moc se nám tady líbilo a tak jsem se rozhodla že zkusíme ubytování přímo tady. využili jsme zimní termín 18.2–21.2 a byli ubytováni na Depadenci. jídlo bylo dobré i když už jsme srovnávali s tím jak jsme byli poprvé jako hosté.

Na další termín jsme chtěla vzít na wellnes svojí těhotnou kamarádku a své dvě dcery. proto jsem měla požadavek Apartmán s oddělenými ložnicemi zakoupila jsem voucher v hodnotě 7990kč termín 18–21. 8. 19 plus s dalším doplatkem 5550kč přímo na hotelu za straší dceru a za příplatek apartmán v hlavní budově. Bohužel kamarádka nemohla jet ze zdravotních důvodu tak jsme jeli jako rodina s manželem a dětmi. při příjezdu už jsem si připadala jako že jsem na recepci na obtíž.. nepříjemný personál. jediná paní uklízečka super. při vstupu do apartmánu jsem se zhrozila. první pokoj s televizí přistýlkou a lednicí která nešla ani otevřít.. Jídlo už nestálo za nic. malý výběr a pomalá obsluha. wellnes taky katastrofa, chápu že se nedá ovlivnit nefunkčnost vířivky to bylo dva dny.. ale to že bazén je špinavý to si myslím že se ovlivnit dá. naše ubytování jsem chtěla řešit na recepci, ale při čekání u recepce jsem byla svědkem nehezkého chování recepčního ke klientovi přede mnou tak jsem vše vzdala a i přes nemalé zaplacené peníze jsem odešla. v tomto hotelu jsme byli opravdu naposledy a i při rozhovoru s jinými hosty asi nebudeme sami. Opravdu mě to mrzí protože příroda je tam nádherná v každém období ale je pravda že ubytovat se dá ve Špindlu kdekoliv.

Hodnoceno: 13. října 2019 – Rodina s menšími dětmi
Hodnocená nabídka: Jaro ve Špindlu: 3–8 dní s all inclusive
Jana
srpen 2019
 1,0/5

Byla jsem již na několika pobytech a wellnes přes Slevomat.cz a vždy v pořádku. Bohužel Špindlerova bouda nás velmi zklamala. Zde nás již nikdo neuvidí. Obsluha neochotná, pro vše jsme si museli dojít na bar, protože se obsluha raději bavila mezi sebou. První den ve večeři nalezena masařka. Na pokojích zima, v koupelně naprosto nefungující fén. Po zapnutí ještě zapáchal. Při zatažení závěsů na nás závěsy spadly, protože nedržely v úchytech. Postel nebyla manželská ale sražené dvě postele k sobě. Spaní příjemné tedy nebylo, díky hraně pelesti. Vedle postele byly díry ve zdi s hmoždinkami po předchozí úpravě pokoje.
Bazén a výřivka špinavé. Neudržované. Nikdy se mi ještě po wellnesu nestalo, abych musela skončit já i přítel u lékaře kvůli silnému ekzému v intimních partií. Lékařkou potvrzeno, že je to opravdu ze špinavé vody z výřivky.
Místo toho, aby si člověk užil dovolenou, bylo z toho jen trápení na další týdny po pobytu. Špindlerova bouda opravdu velmi zklamala!

 Vyjádření podniku
Před 5 roky
Hodnoceno: 8. srpna 2019
Hodnocená nabídka: Jaro ve Špindlu: 3–8 dní s all inclusive
Dominika
červenec 2019
 1,0/5

Okolí

Špinavé zdi na pokojích, popraskaná podlaha v koupelně, smrad ze záchodu, netekla teplá voda na pokoji, nedodržování all inclusive, při obědu jsme čekali hodinu, než nás vůbec obslouží (ne jen my), když jsme se zeptali, jestli nás přehlíží, protože máme zaplaceny all inclusive, tak prej ne, nedostali jsme ani na výběr z jídel, proste nám donesli jedno jidlo, aniž bychom si třeba mohli vybrat, šílený “wellness”, nefunkční výřivka, sauny, kachlicky v místnosti byly oloupané, vse rezavé, v bazénu nebyly dole poklopy na vypouštěním.. kolobězky byly dobré, ale taky byly v hrozném stavu, ale pojízdné byly. No bylo toho víc, říkali jsme si, ze přece to nemůže byt tak hrozné, jak lidi tady píšou a věřte, že může… nejhorší bylo, když jsme si říkali, tak aspoň jsme pres Slevomat ušetřili, ale když jsme se podívali na jejich stránky, tak tam byla stejná cena.....

 Vyjádření podniku
Před 5 roky
Hodnoceno: 19. července 2019
Hodnocená nabídka: Jaro ve Špindlu: 3–8 dní s all inclusive
petr.kanka@mybox.cz
červenec 2019
 4,0/5

Jezdíme na Špindlerovku často. Jsme spokojeni

Hodnoceno: 2. července 2019 – Partneři
Hodnocená nabídka: Jaro ve Špindlu: 3–8 dní s all inclusive
Lenka
červenec 2019
 4,0/5

Bohatě připravené bufetové jídlo. Ke snídani výběr od vajíčkové omelety , palačinky až po párek a zdravé musli. Večeře též super. Personál byl v pohodě.

Je vidět, že jsou prostory starší, ale všude bylo čisto.

Hodnoceno: 1. července 2019 – Partneři
Hodnocená nabídka: Jaro ve Špindlu: 3–8 dní s all inclusive
Ivana
červen 2019
 5,0/5

byli jsme velmi spokojeni, určitě se ještě někdy vrátíme.

Hodnoceno: 30. června 2019 – Partneři
Hodnocená nabídka: Jaro ve Špindlu: 3–8 dní s all inclusive
Renáta
červen 2019
 5,0/5

Nádherná lokalita, ucházející jídlo a pití. Výborné jídlo v restauraci Myslivna.

Hodnoceno: 26. června 2019 – Rodina s menšími dětmi
Hodnocená nabídka: Jaro ve Špindlu: 3–8 dní s all inclusive
M_brunclik
červen 2019
 3,0/5

Ubytování dobré, bazén, výřivka vynikající. Personál vstřícný.

Kvalita obrazu v televizi mizerná. Na večeři bylo nutno jít
v 18,00 hod. , protože nakonec zbyla rajská a plněné papriky
(Jídla nebyla doplňována).

Hodnoceno: 25. června 2019 – Partneři
Hodnocená nabídka: Jaro ve Špindlu: 3–8 dní s all inclusive
Milan
červen 2019
 3,0/5

Krásné prostředí, milá obsluha, příjemné osvěžení v bazénu a relax v sauně.

Velký dětský koutek, ale bez hraček. Ve voucheru uveden skákací hrad a projekce pohádek – chybělo. Venkovní hřiště bylo uzavřené. Pokoje na první pohled pěkné, ovšem neskutečně vrzající podlaha a dveře do koupelny se otevíraly násilím, drhly o koberec. Vířivka by potřebovala vyměnit, nejlepší léta již má za sebou.

Hodnoceno: 22. června 2019 – Rodina s menšími dětmi
Hodnocená nabídka: Jaro ve Špindlu: 3–8 dní s all inclusive
Zdeněk
červen 2019
 1,0/5

Rozbité dětské hřiště nezájem personálu o all inklusive hosty
hrozná kuchyně chaoz v objednávkách atd prostě katastrofa za ty peníze to nestojí

Hodnoceno: 19. června 2019 – Rodina s menšími dětmi
Hodnocená nabídka: Jaro ve Špindlu: 3–8 dní s all inclusive
Martina
červen 2019
 4,0/5

Moc se nám vše líbilo, jen vířivka ne moc teplá a zakalená voda…

Hodnoceno: 19. června 2019 – Partneři
Hodnocená nabídka: Jaro ve Špindlu: 3–8 dní s all inclusive
Zuzana
červen 2019
 1,0/5

Příroda kolem hotelu

Tento hotel se „pyšní“ 4 hvězdami, realita je ovšem úplně jinde. S programem all inclusive jste pro personál totální póvl, že kterého již nic nekápne a tak se také chovají. Zásadně vás neobslouží, stylem dojděte si sami na bar, kde nikdo neobsluhuje. Nepříjemní, arogantní, před hosty na sebe pořvávají sprostě. Pokoje opravdu maličké, úklid jen vynesení koše, mokrý ručník u sprchy na zemi, zůstal bez povšimnutí. Jídlo z bufetu celkem fajn, ovšem 3 chodove menu k obědu- katastrofa. Dvě jídla se nedala jíst vůbec (což i přiznali ale prý se stane, jsou jen lidi), třetí jídlo dětská porce. Třetí chod se vůbec neřešil. Wellness centrum vypadalo, že nám spadne strop na hlavu, vířivka fungovala jen z půlky. Prostěradla do sauny nejsou, na recepci nafasujete ručník 30×40cm a běž. Úklid ve wellness žádný. WC na recepci – umyvadlo ucpané, ubrousky mokré zmuchlane a mýdlo nikde. Majitel na stížnosti hostů nereaguje vůbec. Tohle opravdu podruhé nechcete zažít.

Hodnoceno: 17. června 2019 – Skupina přátel
Hodnocená nabídka: Jaro ve Špindlu: 3–8 dní s all inclusive
Barbora
červen 2019
 1,0/5

Obsluha první den byla velice příjemná, slečna i pán byli velice vstřícní.
Bufet na snídaních byl dostatečně široký, vždy bylo co si vybrat.

Už při příchodu do pokoje začali první problémy.
Na recepci nás neupozornili na nutnost vložení karty pro funkčnost světel, takže jsme museli opět zpět na recepci. Dále bylo nutné odblokovat trezor, jelikož předchozí návštěvník nechal trezor zavřený, takže další důvod pro cestu na recepci.
Následně už se to pouze zhoršovalo. Na pokoji byl cítit kouř, přesto, že všude byli cedule o pokutě za kouření.
Pokoj byl menší, než vypadali pokoje na fotkách a rozhodně nevypadal jako ve čtyřhvězdičkovém hotelu, spíše jako v levném komunistickém hotelu. Voda na pokoji nebyla vhodná na ústní hygienu, způsobila nám několik zdravotních problémů.
Při příchodu do restaurace jsme opět byli nemile překvapeni. V údajném VIP salonku jsou dva kulečníkové stoly, které jsou velice opotřebené a poškozené. Tága nemají špičky a hrací prostor kolem stolů je značně omezený. Chování samotného provozního k hostům bylo na čtyřhvězdičkový hotel opravdu nevhodný. V salonku si nás kromě posledního dne nikdo ani nevšiml (pouze provozní se nás přišel po 2 dnech zeptat, zda jsme hosté hotelu, bylo vidět že nás chce vyhodit ze salonku).
Dále ohledně neomezené konzumace nápojů. Měly by být podávány přímo ve VIP salónku, ale mimo víkendy obsluha ve VIP salónku není a hosté musí chodit na bar do restaurce, kde musí počkat, až se na ně dostane řada.
Následně zjistí, že all inclusive bohužel není tak úplně all inclusive.
V ceně by mělo být točené pivo, rozlévaná vína, káva, a různé limonády. S limonádami opravdu problém nebyl, ale u ostatního opravdu nebyl možný výběr. Pivo bylo v ceně pouze místní 10°, víno rozlévají z krabice a když jsme požádali o kávu, byli jsme odkázáni na automat, který byl za rohem a káva z něj by nestála ani za 10 korun, přes to, že na baru mají velký kávovar. Ta ovšem není v ceně all inclusive.
Stejně tomu tak bylo po 18 hodině, kdy měl být otevřen alkoholický bar. V ceně bylo několik druhů nápojů, přesto, že za barem měli vyrovnány různé značky, v ceně all inclusive byl pouze lihoviny od firmy Božkov a Hanácká, ostatní z vyšší cenové karegorie si musí člověk opět doplatit.
Dalším bylo, že když jsme chtěli jít po celodenní túře v klidu na pokoj (asi v 7 hodin), požádali jsme, zda by bylo možné dostat lahev nějakého nealkoholického pití s sebou na pokoj, abychom nemuseli chodit 200m sem a tam, bylo nám řečeno, že to bohužel není možné, že nám mohou dát pouze pití do sklenice, ale lahev nám bohužel dát nemohou. To mi přijde hodně nesmyslné, když bychom měli mít neomezenou konzumaci nápojů v ceně po celý den, navíc vzhledem k problému s vodou, která se opravdu pít nedala a vzhledem k tomu, že většinu nápojů stejně rozlévali z lahví.
Dobré bylo, že nabízejí možnost připravení obědového balíčku, avšak do 30°C nám připravili dvě housky s plátkovým sýrem, uvnitř se salátovou okurkou, sušenku, jablko a malé dětské pitíčko. Minimálně pití bylo stoprocentně nedostatečné, obzvlášť v horách, kde není příliš možností, kde koupit další pití.
Dále ve Wellness centru nefungovala sprcha v dámské části a ani u saun, světlo na toaletě ani v sauně a netekla ani voda na toaletě. Bylinný parní box jsme neměli možnost využít, bylo nám řečeno, že se nalézá ve Wellness centru, ale bohužel jsme ho nenašli.
Sjezd na koloběžkách jsme bohužel také nemohli využít. Nedostali jsme o něm žádnou informaci a bohužel v den kdy jsme to měli v plánu nebylo vhodné počasí. Hřiště na tenis také nebylo možné využít, protože byli sundané sítě.
Celkově jsem poměrně naštvaná. Dle stránek hotelu by ubytování a strava vyšla na zhruba 4.400,–. My jsme zaplatili téměř 7.000,– a opravdu to nesplnilo naše očekávání.

Hodnoceno: 17. června 2019 – Partneři
Hodnocená nabídka: Jaro ve Špindlu: 3–8 dní s all inclusive
Veronika
červen 2019
 3,0/5

tiché prostředí a pěkný výhled. Pěkný dětský koutek, bazén a výřivka celkem dobrý. Z jídla malý výběr

chaoz v restauraci.

Hodnoceno: 5. června 2019 – Rodina s menšími dětmi
Hodnocená nabídka: Jaro ve Špindlu: 3–8 dní s all inclusive
Soňa
květen 2019
 3,0/5

Krásné prostředí Krkonoš a dobrá kuchyně, výběr by mohl být pestřejší. Příjemný personál na recepci a v restauraci.

Příliš malé pokoje, které by potřebovali rekonstrukci. Celkově hotel působí opotřebovaně. Počet hvězd určitě neodpovídá kvalitě ubytování.

Hodnoceno: 28. května 2019
Hodnocená nabídka: Jaro ve Špindlu: 3–8 dní s all inclusive
Radka
květen 2019
 3,0/5

Klidný hotel, All inclusive,

Ke konci pobytu byli číšnici neochotní a trochu arogantní vůči hostům, kteří měli pobyt s all inclusive, jak kdyby je obtěžovalo je obsluhovat.

Hodnoceno: 24. května 2019 – Partneři
Hodnocená nabídka: Jaro ve Špindlu: 3–8 dní s all inclusive
Šárka
květen 2019
 5,0/5

Boudu má nový majitel a jde vidět že se stará, bazén je skvělý a moc dobře vaří. Mají herničku takže Vaše dítko se nebude nudit.

Každé ráno jsem musela v herničce zapínat topení byla tam strašná zima, vadilo mi, že personál se o to nezajímal.

Hodnoceno: 15. května 2019 – Rodina s menšími dětmi
Hodnocená nabídka: Jaro ve Špindlu: 3–8 dní s all inclusive
Viktor
květen 2019
 5,0/5
Hodnoceno: 15. května 2019
Hodnocená nabídka: Jaro ve Špindlu: 3–8 dní s all inclusive
Iva
květen 2019
 3,0/5

Místo hotelu.

Bazén a Spa by potřebovalo větší údržbu.

Hodnoceno: 13. května 2019 – Partneři
Hodnocená nabídka: Jaro ve Špindlu: 3–8 dní s all inclusive
Stanislav
květen 2019
 3,0/5

Jídlo bylo výborné a byl velký výběr pro každého.
Bazén a vířivka poněkud zastaralé, ale možnost využití bez omezení se nám líbila.

Ubytování neodpovídalo hotelu ***+, mini pokoj byl tak pro jednoho, vybavení zastaralé s televizí bez dálkového ovládání, chyběl mini bar. Úklid byl v pořádku.
Vázla obsluha v baru pro all inclusive, přednost dostávali příchozí turisté.
Po rekonstrukci bychom hotel možná znovu navštívili.

Hodnoceno: 12. května 2019 – Partneři
Hodnocená nabídka: Jaro ve Špindlu: 3–8 dní s all inclusive
Nahoru