Lokalita.
Ubytování jsme kupovali přes Slevomat s tím, že za nízkou cenu neočekáváme žádný luxus. I tak ale musím říct, že pokoje byly opravdu hodně opotřebované, staré, se známkami silného používání. Na chodbách byl cítit nepříjemný zápach a některé dveře byly rozbité. S tím jsme ale při této ceně víceméně počítali, a nijak zvlášť nás to nepřekvapilo.
To, co ale bylo naprosto neakceptovatelné, byla snídaně a přístup personálu. Nabídka velmi chudá – pár oschlých korbačíků, laciný salám, žádná zelenina (objevila se na chvíli a ihned zmizela), ovoce jen nahnědlá hruška. Párky brzy došly a nic se nedoplňovalo, i když jsme několikrát žádali o doplnění – nejprve nám bylo řečeno, že to bude „do minuty“, ale ani po 15 minutách se nic nezměnilo. Při dalším dotazu jsme byli odbyti slovy „vždyť přece doplňujeme“.
Když jsme zmínili, že snad bude zítra aspoň šunka, dostalo se nám odpovědi: „A kde bychom ji asi jako měli vzít?“
Zvlášť nepříjemné bylo, když si moje žena chtěla vzít poslední zbylé korbačíky, a zaměstnanec si je před ní přendal do mističky a snědl za barem. Do toho kuchař, který dělal omelety, hlasitě křičel, že mu dochází suroviny, a pomlouval své kolegy před hosty (např. že „fetují“).
Celé to probíhalo mezi 8:30 a 9:30, tedy naprosto v běžném čase pro snídani. Nelze tedy tvrdit, že jsme přišli pozdě nebo „na poslední chvíli“.
Situaci jsme se snažili řešit slušně na místě, ale nebylo s kým. Obrátili jsme se proto na Slevomat, který se od celé věci distancoval s tím, že to máme řešit s hotelem – právě s těmi lidmi, kvůli kterým reklamaci podáváme.
Celkově velmi slabý zážitek – chápu, že jde o levný pobyt, ale ani to neospravedlňuje tak špatný servis a chování. Nedoporučuji.