Možná jen to, že jednou nebo dvakrát byl termín odložen, kvůli opravě aut. To je ale pochopitelné a není na tom nic špatného. Kvůli tomu hvězdičky nebudu ubírat.
Vyjádření podniku
Před 4 roky
Děkujeme za hive five, a také za pochopení kvůli opravě vozu, často se nám stává, že to lidé nechápu a jsou kvůli tomu na nás naštvaní, tak nás potěší, když tomu člověk rozumí :)
Za příplatek na benzín si řeknou 1000.- v propočtu přojedete reálně cca 500.- . Pokud už máte zaplacený voucher tak by cena benzínu měla být dle mého názoru skutečné dle spotřeby…
(Jízda 40min)
Vyjádření podniku
Před 4 roky
Děkujeme za Vaši recenzi, co se týká doplatku za pohonné hmoty, v této částce je započteno i opotřebení pneumatik a spotřeba oleje, částka je opravdu adekvátní, ale chápeme, že někomu se může zdát vysoká. :)
Přítel kamarádky měl narozeniny koncem prosince min.roku. Ferrari mu koupila k narozkám a máme srpen…Několikrát se jízda odkládala pro poruchu vozidla, pak počasí, stále něco a to opravdu nejmíň 4× -fakt ostuda. Takové služby by jste neměli ani nabízet.
Vyjádření podniku
Před 5 roky
Letos v dubnu nám zákazník naboural Ferrari. Škoda byla přes milion korun, takže to nebyla malá oprava. Servis nám slíbil, že auto bude opravené za měsíc, oprava se ale nakonec natáhla skoro na 3. To, že jsme Vám byli nuceni termín několikrát odložit mě mrzí, věřím však, že je pochopitelné, že když nám klient nabourá auto, opravdu to nemůžeme nijak ovlivnit.