Jízda ve Ferrari 458 Italia nebo v Lamborghini Gallardo LP560–4
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, nebylo by možné posunout 9 září projížďku ve Ferrari už ve sjednané rezevravaci, 2× v rezervacích dochází k tomu, že tam zůstává volných 15 minut, kdyby se posunuli rezervace o 15 minut, mohl bych vyplnit místo pro 30 minut. Díky za odpověď
Dobrý den,
budeme od Vás potřebovat kód Vašeho voucheru a přesný čas, kdy byste
chtěli jízdu odjet. Pro lepší komunikaci nám prosím napište email na: info@sportdrive.cz nebo
nám zavolejte na: 702840841
S přáním krásného dne,
Lucie Jurášová
SportDrive.cz
Dobrý den , chtěla bych se zeptat na trasu v Ostravě jako řidič . Jestli se jezdí okruh nebo po městě ? Po okruhu si tu jízdu vychutnaté lépe , ne ? A zda je to na domluvě nebo je trasa už daná . Děkuji Andrea
Dobrý den paní Freisslerová,
jízdy probíhají v běžném provozu. Pokud máte zájem o přesnou trasu
kontaktujte nás na email info@sportdrive.cz, rádi
Vám odpovíme na všechny Vaše dotazy :)
S přáním hezkého dne,
Jurášová Lucie
Dobrý den, chci koupit poukaz na 60min, ale s tím, že bych ho chtěla rozdělit na 2× 30min, aby partner mohl vyzkoušet obě auta. Jak ale prosím provést rezervaci? Když si nastavím ve vašem systému 60min jde mi označit pouze 60min v kuse a ne je rozdělit na 2× 30min. Když jsem zkoušela nastavit 30min, tak jde také pouze 1× označit a ne 2× u různých aut jak bych potřebovala. Děkuji.
Dobrý den, Lenko,
pro rezervaci 2×30 minut, je nutné nastavit variantu 30 minut a poté
vytvořit dvě rezervace, nejprve tedy jeden vůz a potom stejným postupem, že
nastavíte variantu na 30 minut si vytvoříte druhou rezervaci. :)
Přeji pěkný zbytek dne
Lenka Jurečková
Dobrý den, budou se vypisovat ještě další terminy pro Prahu, např.
V říjnu? Chceme koupit kamarádovi poukaz na 60 minut. Lamborghini je ale
už teď ve vypsaných termínech téměř pořád obsazené. Ideálně bysme
chtěli, aby za tu hodinu měl obě auta.
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Veroniko, takovou informaci nemáme k dispozici. Můžete si nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka a tak Vám případná další akce a další termíny neuniknou. Pěkný den
Dobrý den,jsou jízdy ve ferrari i přes letní prázdniny?
Dobrý den, Michaelo, ověřte si dostupnost přímo kliknutím na nabídku a poté sekci Jak uplatnit. Tam najdete odkaz na stránky obchodníka, kde si zvolíte požadovanou lokalitu a uvidíte volné termíny. Podle toho co jsem se díval, tak nějaké volné termíny tam ještě přes léto jsou. Pěkný den
Dobrý den, chtěla bych koupit jízdu 30 min. jako dárek k vánocům. Je to možné a jak postupovat ?
Dobrý den, Jarmilo,
bohužel v tuto chvíli to není možné, jelikož platnost poukazů, které
prodáváme v tuto chvíli je pouze do 31. 10. 2018 a do tohoto data je
třeba poukaz využít. Ale nemusíte se ničeho bát, tuto akci nabízíme
skoro nepřetržitě, počkejte s nákupem na podzim nebo před Vánocemi, aby
platnost poukazu již byla do další sezóny. Pokud by jste náhodou na podzim
nebo před Vánocemi měla nějaký problém akci najít, stačí mi napsat
email na info@sportdrive.cz anebo
zavolat na telefon 702 840 841 a ráda Vám se vším pomůžu.
S přáním pěkného zbytku dne
Lenka Jurečková
Dobrý den, je možnost zakoupení jízdy i pro dítě (10let) .? Myslím tím, že by jel sám s instruktorem. Děkuji
Dobrý den, Terezo,
věkový limit u nás není nastaven, tudíž, můžete dát jako dárek
i dítěti, kterému je 10 let. Pouze pokud nesplňuje zákonem dané normy
proto, aby mohl jet bez autosedačky nebo podsedáku, je nutné si je vzít
s sebou na startovní místo.
Přeji pěkný zbytek dne.
Jurečková Lenka
Dobrý den, je nějaká možnost připojištění na dobu jízdy, kdyby se cokoliv neplánovaného stalo, nebo je to již součástí zakoupeného voucheru? Děkuji.
Dobrý den, Andreo,
děkujeme za Váš dotaz. Co se týká pojištění, máme havarijní
pojištění s 10% spoluúčastí, další možnost připojištění
nenabízíme.
Přeji pěkný zbytek dne.
Jurečková Lenka
Když jsem viděl výchozí parkál v Brně, docvaklo mi to. Tohle budou ti blázni, co u nás v městské části pořád dokola jezdí ten kilometrový úsek Farinkou nahoru a dolů. Ať žijí „prázdné okresní cesty“… Jak se vám líbí nové semafory, kde si člověk ráno i večer vždycky tak dvacet minut počká?
Dobrý den, Aleši,
dovolte mi zpochybnit celý Váš komentář. Vybrat startovní místo tak, aby
splňovalo naše požadavky, není jednoduché. Startovní místo musí musí
být na naší zvolené trase, případně kousek od ní. Na startovním místě
musí mít doprovod klienta možnost „schovat se“ někam dovnitř a dát si
něco dobrého, zatímco klient jede svoji jízdu. Na startovním místě musí
být velké parkoviště, aby na něj a z něj mohli klienti ve vozech
pohodlně odjet. Všechna tato kritéria naše startovní místo v Brně
splňuje.
Píšete „Ať žijí „prázdné okresní cesty“…“ a „u nás
v městské části“. Kousek naší trasy v Brně vede přes město, ale
není to ani 10% celkové trasy. Brněnská trasa se naopak pyšní jedněmi
z nejlepších a nejprázdnějších okresních cest. V okolí brněnského
okruhu totiž není skoro žádný provoz a cesty jsou tam úplně nové a
široké – skoro jako na okruhu samotném. Semafor je na trase jeden, kde se
čeká na jednu zelenou. I kdyby byla pravda to, co píšete, myslím si, že
každý klient rád stráví v autě o 20 minut déle. Tak to ale není.
Podstatné je, že každý klient ujede stejnou vzdálenost, tak, jako
inzerujeme – 15 km, 30 km, nebo 60 km.
Taky píšete „ti blázni“. Jako blázni naši klienti rozhodně nejezdí a
už vůbec ne v obydlené části. Vaše zmatení může pramenit z toho že
jsou auta hodně hlasitá. To Vám vyvracet rozhodně nebudeme, auta mají
obrovské motory a velmi hlasitý a velmi krásný zvuk. Auta jsou však
hlasitá i v nízkých otáčkách při nízké rychlosti. Proto se Vám
může zdát, že jedou „jako blázni“. Ve skutečnosti tomu tak není.
Přeji Vám pěkný zbytek dne
Tomáš Zapletal, majitel společnosti
Dobrý den, zakoupila jsem si u Vás poukaz s platností do
31.8.2018. Bohužel kamarád nečekaně odjel :(. Je nějaká možnost
přesunout voucher do dalšího roku?
Děkuji za odpověď, hezký večer :)
Dobrý den,
prosím kontaktujte nás přímo na email info@sportdrive.cz, abychom
celou situaci mohli začít řešit.
Přeji pěkný zbytek dne.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, chtěla bych partnerovi koupit jízdu jako dárek, kolik je tak optimální čas, aby si jízdu užil? Uvažují mezi 30 min a 60 min, pokud bych se rozhodla pro 30 min a partnerovi by se to na místě líbilo, zda je možno si na místě dokoupit dalších 30 minut například nebo je to omezeno rezervacemi?
Dobrý den,
ve většině případů jsou klienti nejvíce spokojeni s 30-ti minutami, ale
aby byl opravdu zvyklý na vůz je lepší 60 minut.
A co se týká možnosti prodloužení jízdy na místě, pokud by byl prostor
a nebyla tam rezervace je tu tato možnost, ale to se stává velice málo,
jelikož většinou jsou rezervace na celý den plně obsazeny.
Přeji pěkný zbytek dne.
Dobrý den,mohli by jet na 1 poukaz(2 dospělí+2 děti) 30 min?děkuji
Dobrý den,
bohužel to možné není. Za prvé jsou auta pouze dvoumístná a vždy musí
být ve voze náš instruktor a za druhé jeden poukaz může využít pouze
jedna osoba.
Přeji pěkný zbytek dne
Dobrý den.
Vaše nabídka mě zaujala jako dárek manželovi k narozeninám. ŘP má, ale
protože auto nemáme, nejezdí. Nejsem si jistá, jestli by se sám řídit
nebál. V případě zakoupení voucheru „jako řidič“ – jede sám,
nebo má s sebou instruktora, který by případně mohl řídit?
Dobrý den,
ve voze je vždy náš instruktor. Pokud by tedy měl zájem změnit sedadlo
z řidiče na spolujezdce určitě to nebude problém.
Přeji pěkný zbytek dne.
Dobry den, muze auto ridit cizinec? A v pripade koupi kuponu v delce 1 hodiny (pro oba typy aut), funguje to tak, ze 30 minut je jizda ve Ferarri a nasledujicich 30 minut v Lamborghini? Je to tak mozne aby jizdy na sebe navazovali a nemusel se rezervovat jiny termin?
Dobrý den,
co se týká prvního dotazu, na cizince, pokud má řidičský průkaz, který
je zde právně platný není to problém, pouze upozorním na komunikaci,
která by byla v angličtině a je dobré to uvést do poznámky v rezervaci,
aby na to byli zaměstnanci připraveni.
Co se týká rezervace, pokud by jste zvolili variantu 2×30 minut, na našich
stránkách by jste vytvářeli dvě rezervace, rezervace by měli být v jeden
den, ale jakým způsobem si je zvolíte je na Vás, mohou plynule navazovat,
ale může mezi nimi být i přestávka.
Přeji pěkný zbytek dne.
Chtěla bych se zeptat co znamená 30 min a v závorce těch 30km to znamená že když koupím poukázku na 30 minut tak může ujet jen 30km..nechápu diky
Dobrý den,
čas je orientační, trasy jsou nastaveny na vzdálenost, v tomto případu na
30 km. Máme ozkoušeno, že jízdy probíhají zhruba daný časový
interval.
Přeji pěkný zbytek dne
Dobrý den, chceme koupit poukaz kamarádce, ale je větších rozměrů ( váží 120kg) . Je schůdné aby si to užila jako řidička? Nebo se tam nevleze :) Je parádní řidička a zamilovaná do aut
Dobrý den,
zatím jsme opravdu neměli s nikým problém ani skrz váhu anebo výšku
(také častý dotaz).
Přeji pěkný zbytek dne.
Dobrý den, kdybych chtěla jízku jako spolujezdec,v nabídce máte 1× 15 min včetně paliva 999.- já bych chtěla 30 min.musím si koupit dva poukazy na 15 min a dát dohromady? lze to takhle kombinovat? děkuji za odpověď
Dobrý den,
ano, pokud by jste chtěla 30 minut jako spolujezdec je nutné si koupit tedy
dva poukazy na 15 minut. Jinak co se týká kombinování poukazů, to je
libovolné.
Přeji pěkný zbytek dne
dobry den co znamena bez paliva a vc. paliva? dekuji
Dobrý den, Lenulko, bez paliva znamená, že si ho zajistíte na vlastní náklady, a včetně paliva znamená, že je již součástí balíčku. Pěkný den
Dobry den je moznost si u vas zapujcit vuz i na 24h ci cely vikend? Popr. kolik by to stalo. Dekuji za odpoved
Dobrý den, Jiří, pro individuální poptávku můžete kontaktovat přímo prodejce na čísle 702 840 841. Pěkný den
dobrý den jak se k vam dostanu mhd nebo metrem nejlépe? v Praze jste jen v Vestec?dekuju
Dobrý den,
děkujeme za zaslaný dotaz. U Prahy jezdíme pouze ve Vestci u Prahy,
Bohužel Prahu tak dobře neznáme, ale nejbližší autobusová zastávka
u startovního místa u čerpací stanice Gulf Oil je zastávka Pramenná, tak
se kdyžtak podívejte jaké autobusy Vám tam případně jedou, záleží
také odkud by jste jeli.
Přeji pěkný zbytek dne
Dobrý den, kdo platí případnou pokutu za rychlou jízdu, pokud budu spolujezdec? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
děkujeme za zaslaný dotaz. Za jízdu, rychlost a případnou pokutu je
zodpovědný řidič.
Přeji pěkný zbytek dne
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
jízdu bych chtěla jako darek pro kolegu. Narozeniny má začátkem listopadu.
Jaké mám možnosti?
Děkuji
Dobrý den,
obsazenost termínů si můžete zkontrolovat na našich stránkách: sportdrive.cz v záložce rezervace, kde se Vám ukáží volné termíny pro město, ve kterém chcete jízdu odjet. Pro případné bližší informace nás kontaktujte na email: info@sportdrive.cz
S přáním krásného dne,
Lucie Jurášová
SportDrive.cz