Luxusní Harrachov: Wellness a polopenze s krkonošskými specialitami i nápoji
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, chci se zeptat, zda máte volný termín 30.3.-1.4.Děkuji.
Dobrý den, bohužel tento termín je již zcela obsazen. S pozdravem recepce hotelu Resident****
Dobrý den,
díváme se na termín 28.3. – 1.4.2018 a zajímalo by nás, zda by byl
volný pokoj pro 2 dospělé a 7m dítě, je možné vyžádat postýlku, nebo
si můžeme vzít svou cestovní?
Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Dobrý den, bohužel tento termín je již plně obsazený. Pokud Vám můžeme nabídnout jiný termín, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu: info@residentharrachov.cz. S pozdravem recepce hotelu Resident****
Dobrý den,
chtěli bychom využít nabídky na Slevomatu , budeme 4 dospělé osoby a
zajímá nás termín 7.-9.9.2018.V nabídce je studio pro 2 osoby, když
zakoupíme dva vouchery je možné využít i jiné ubytování , bude to
dámská jízda :-)
Děkuji Romana
Dobrý den,
termín od 7.9.-9.9. je volný.Rezervace je možná na emailu info@residentharrachov.cz.Je
možné si doplatit příplatkem 700,–Kč na noc ubytování v Apartmánu de
Luxe,který obsahuje dvě místnosti. S pozdravem recepce hotelu
Resident****
Dobrý den,
Je potřeba volat předem aby jsme si zamluvili časy na procedury které jsou
uvedené ve voucheru?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
procedury je možné rezervovat po příjezdu na hotel nebo předem přes email
info@residentharrachov.cz.
Děkujeme.S pozdravem recepce hotelu Resident****
Dobrý den..Chtěla bych se jen doptat na poslední dotaz v této konverzaci…3. osoba je příplatek 990 ,– na noc a je to tedy i se všemi procedurami a jídlem? :) Děkuji za odpověd :)
Dobrý den, další osoba starší 12 let v doprovodu 2 ubytovaných osob má pobyt za 990 Kč/noc na přistýlce se snídaní, večeří a vstupem do solné jeskyně. S pozdravem, Hotel Resident****.
Dobry vecer, nabizite triluzkove pokoje? Jaky je priplatek za 3.dospelou
osobu?
Dekuji!
Dobrý den, nabízíme možnost přistýlky, doplatek za 3. dospělou osobu činí 990,–K/noc. S pozdravem hotel Resident****
Dobrý den, lze tento pobyt zaplatit přes Benefit-plus ?? Děkuji za info
Dobrý den,
bohužel nelze.S pozdravem hotel Resident
Dobrý den, máte volné pokoje v termínu 22.3 – 25.3.2018?
Dobrý den, tento termín je volný. Pro více informací, prosím, kontaktujte recepci hotelu. S pozdravem recepce hotelu Resident****.
Dobrý den mám v plánu tento voucher zakoupit. Chci se jen zeptat zda pes
středního plemena opravdu není problém , když nebude chodit po společných
prostorách ale pouze bude na pokoji či s námi na túrách.
Také mě zajímá jestli pokoj s předzahrádkou je zabezpečen třeba plotem
.
Moc děkuji za odpověď a budu se těšit až si u Vás odpočineme :-)
Dobrý den, domácí mazlíček je v našem hotelu povolen za příplatek 350,–Kč/noc. Bohužel předzahrádka nemá plot. S pozdravem recepce hotelu Resident****.
Dobrý den,
nabízíte toto nebo podobné ubytování pro rodinu? Dva dospělí a dvě děti
3 a 9 let.
Děkuji za odpověď.
S pozdravem
Petr Franz
Dobrý den,
děti lze ubytovat na přistýlce za příplatek 690,–Kč na noc za
dítě-cena obsahuje stejné služby uvedené ve voucheru.Více informací Vám
rádi poskytneme na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme,S podravem
recepce hotelu Resident****
Dobrý den,
zaujala mě vaše nabídka. Hledám v kategorii pobyty s dětmi a máte to
pouze pro 2 osoby. Jsme rodina dva dospělí a děti 3 a 9 let.
Máte tuto nebo podobnou nabídku pro rodinu?
Děkuji za odpověď.
S pozdravem
Petr Franz
Dobrý den,
děti lze ubytovat na přistýlce za příplatek 690,–Kč na noc za
dítě-cena obsahuje stejné služby uvedené ve voucheru.Více informací Vám
rádi poskytneme na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme,S podravem
recepce hotelu Resident****
Dobrý den,máte prosím volný termín od 16–18.3?2× dospělí+1× dítě
13 let.
děkuji
s pozdravem
M.J.
Dobrý den,
je nám líto,ale termín od 16.3.-18.3. je již obsazený.Ohledně volných
termínů Vám rádi poradíme na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme.S pozdravem
recepce hotelu Resident****
Dobrý den. Prijeli bychom 2 rodiny. 1× 2 dospele a jedno dide 3 roky.
Druha rodina 2 dospele e deti 3 a pet let. Kdybychom objednali apartman kolik
by nas to celkem stalo od patku do nedele?
A bazen je primo v hotelu v cene voucheru ci za vstupne? Dekuji
Dobrý den, pro více informací ohledně cen a termínů kontaktujte hotelovou recepci na emailu info@residentharrachov.cz. Děkuji, Aneta – recepce
Dobrý den,prosím měli bychom zájem o pobyt u Vás 2.5–4.5 ,máte volný termín??Děkuji
Dobrý den,
ano, tento termín je stále volný. Pro rezervaci prosím kontaktujte recepci
hotelu. Děkuji. S pozdravem Aneta – recepce
Dobrý den poukaz je na ubytování ve studiu. Je možné si doplatit ubytování v apartmánu se dvěma oddelenymi pokoji a pokud ano jaká je cena. Dekuji
Dobrý den,
ano,za příplatek 700,–Kč na noc je možná rezervace
Apartmánu.S pozdravem recepce hotelu Resident****
Dobrý den,
voucher je pro dvě dospělé osoby. Pokud bych chtěla sama pro sebe s dvěma
dětma 5 a 7, šlo by zahrnout tyto děti jako jednu dospělou osobu bez
nároku přistýlky?
Děkuji
Dobrý den,
ano,tato varianta je možná.Ohledně rezervace nás můžete kontaktovat na info@residentharrachov.cz.Děkujeme.S pozdravem
recepce hotelu Resident****
Dobry den, je nutnosti se ubytovat až od 16:00? Nebo je možné přijet
dříve?
Moc dekuji 😊
Dobrý den,
check in probíhá od 16:00,pokud bude v případě dřívějšího příjezdu
již pokoj připraven,ubytujeme Vás dříve.S pozdravem recepce hotelu
Resident****
Dobrý den,
mám zájem o koupi tohoto voucheru. Chci se pouze optat, jak to vypadá
s termíny na léto? máte již plno nebo se stále dá vybírat? – mimo
víkend.
Děkuji mockrát!
Dobrý den, Deniso, volných termínů na měsíce červen, červenec a srpen je prozatím dost ;). Pokud máte zájem o nějaký přesný datum, doporučuji zakoupit tento voucher přímo na termín (Online rezervace). Hezký den Jana
Dobrý den, mám zájem o koupi vouchru, na termím od 7.-10.5.2018 pro dvě osoby. Máte tam na tento datum volno? Děkuji Petra
Dobrý den,
termín je volný.Ohledně rezervace nás můžete kontaktovat na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme.Recepce
hotelu Resident****
Dobrý den,
Je možné na pobyt vystavit fakturu, aby mi wellnes mohl uhradit zaměstnavatel
v rámci benefit?
Děkuji.
Jitka
Dobrý den, Jitko, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého
zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku
na bankovní převod. Poté se na obraťte na daného poskytovatele slevy
(například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu,
částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji
vaší firmy. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky
v sekci „Kde uplatnit“."
V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti,
není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme.
Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu
času a proto vám na připsaní platby výjimečně počkáme týden. Hezký
den, David. :-)
Dobrý den, prosím o informaci zda máte volný termín 25.2. neděle do 27.2. úterý pro dvě osoby na voucher a na ten jeden pokoj přistýlku pro dospělého a kolik je doplatek. Děkuji Vám S pozdravem Vlasta.
Dobrý den, termín od 25.2. – 27.2. 2018 je volný. Pro rezervaci prosím kontaktujte hotelovou recepci na e-mailu info@residentharrachov.cz. Aneta, Recepce
Dobrý den, je možné u vás platit kartou Gallery Beta?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, platit zde na slevomatu touto kartou můžete. Níže Vám
vkládám odkaz, kde zjistíte více informací. Hezký den Jana
https://www.slevomat.cz/gallery-beta?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=benefity_galerybeta_search
Dobry den,kolik by byl prosim doplatek za dite 8 let a dite 2 roky? A je mozne v teto sestave mit studio nebo je treba si doplatit za vetsi pokoj? Predem dekuji.
Dobrý den, příplatek za dítě 8 let činí 690,–Kč/noc, dítě do 2,9 let má pobyt zdarma bez nároku na přistýlku a rádi Vám zajistíme dětskou postýlku. Studio je určitě dostačující. Pro více informací nás, prosím, kontaktujte na e-mailu: info@residetharrachov.cz. Děkuji. S pozdravem Recepce hotelu Resident****
Dobry vecer,rady by jsme si rezerv.welnes pobyt od 18.6.2018 na 3 noci.Jsme 3 kolegyne ktere si potrebuji odpocinot od rodin.Muzete nam prosim dat nejakou nabidku,jak cenove tak s ubytovanim.Muze byt popripade i od 15.6.2018.Dekujeme za brzkou odpoved,abychom si mohly zavcasu zaridit dovolenou.Dekuji moc Jenikovska.
Dobrý den, ohledně volných termínů nás kontaktujte, prosím, na
e-mailu: info@residentharrachov.cz.
Děkuji.
S pozdravem Recepce hotelu Resident****
Dobrý večer! Ráda bych přijela v čase Velikonoc. Je to možné? Máte
ještě volné kapacity?
Děkuji.
Dobrý večer,
ohledně volných termínů nás kontaktujte, prosím, na e-mailu: info@residentharrachov.cz.
Děkuji.
S pozdravem
Recepce hotelu Resident****
Dobry den , ze studia se musi prechazet na jidlo a do sauny atd.. venkem? nebo je to nejak spojene? dekuji za odpoved Hošek
Dobrý den, je možné si rezervovat pokoj Studio či apartmán s příplatkem ,které se nacházejí přímo v hlavní budově s restaurací a tureckými lázněmi.S pozdravem recepce hotelu Resident****
Dobrý den,
je nutné si procedury v rámci voucheru předem rezervovat na danou hodinu?
Děkuji za odpověď
Dobrý den,procedury se rezervují po příjezdu na hotel na určitou
hodinu.
Ohledně rezervace a dalších informací nás můžete kontaktovat na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme.S pozdravem
recepce hotelu Resident****
Jako dárek jsme dostali terminovany pobyt.Z pracovnich důvodů manžela v roce 2018 bychom však tento pobyt chtěli zrušit.Jake jsou podminky.Dĕkuji
Dobrý den, Mileno, pokud je to déle než 14 dní, tak není možné
termínovanou variantu stornovat. Změna rezervace/termínu je možná
nejpozději 21 dní předem, tuto změnu proveďte na
emailu vip.podpora@slevomat.cz
či telefonu 222 745 354. Krásný den a kouzelný rok 2018 :-)
Dobrý den,můžete nás kontaktovat na emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme
Dobry den,dostali jsme od deti pobyt u Vas na 3dny(2noci)pro dva.s polopenzi.Bylo by mozne dokoupit jeste jeden den s polopenzi?kolik by to stalo?dekuji Mlezivova
Dobrý den,
dokoupit si jeden den pobytu je možné.Ohledně rezervace nás kontaktujte na
emailu info@residentharrachov.cz.Děkujeme.Recepce
hotelu Resident****
A kde je bazén? Takto zaiteresovaný hotel,samá sauna a vířivka.Tu mají téměř všude.
Dobrý den,kde je bazén Vám rádi napíšeme na našem emailu info@residentharrachov.cz.S pozdravem recepce
Dobrý den, máte prosím k dispozici dětský koutek? Děkuji
Dobrý den,ano,dětský koutek je součástí hotelu.S pozdravem recepce
Dobrý den ! Nabízené studio má jednu místnost ??? Pokud mne obrázky klamou, a jed to tak, KDE a za jaký příplatek se mohou (z důvodů chrápání) starší partneři na noc „zavřít/oddělit“ dveřmi.Děkuji předem za odpověď Marie , Praha
Dobrý den,je možné si za příplatek zarezervovat apartmán,který obsahuje dvě místnosti.Veškeré dotazy Vám rádí zodpovíme na emailu info@residentharrachov.cz.S pozdravem recepce
Dobrý den,
je možné pro dítě do 3 let polopenze? V nabídce je uvedena pouze
snídaně..
Děkuji
Dobrý den,
pro dtě do 3 let je možné se polopenzi doplatit.S pozdravem recepce
Dobrý den,
rád bych zakoupil pobyt pro prarodiče.
- Je možné získat dárkový poukaz?
- Je možné uplatnit platbu prostřednictvím Benefit plus?
Dobrý den,dárkový poukaz Vám rádi vystavíme,platba prostřednictvím Benefit plus není,bohužel,možná.S pozdravem recepce hotelu Resident.
Dobrý den, máme zájem o tento pobyt… ale jsem obě vegetariánky. je možné se dohodnout na jiném jídelníčku :)
Dobrý den,
vegetariánský jídelníček Vám rádi zajistíme.S pozdravem recepce
hotelu Resident****
Dobrý den, pokud bychom chtěli využít tento voucher, lze i s dětmi? Např. s jedním do 2 let a s jedním do 5 let? A jaká by byla případně cena pobytu i s nimi (ubytování – přistýlky a polopenze?). Děkuji. Tereza
Dobrý den,
ohledně rezervace a cen nás můžete kontaktovat na emailu info@residentharrachov.cz,děkujeme.Pobyt
s dětmi je možný.S pozdravem recepce hotelu Resudent****
Dobrý den,
chtěli bychom se zeptat, zda nabízené procedury v rámci tohoto balíčku
jsou privátní nebo musíme sdílet např. saunu či vířivku s jinými
hosty? Děkuji
Dobrý den,
procedury privátní nejsou,dají se však rezervovat u jednotlivých procedur
méně frekventované časy vstupů.S pozdravem recepce hotelu Resident****
Hezký den, Před chvílí jsem zakoupil tento pobyt, ale možná jsem při on line nákupu udělal nějakou chybu a pobyt zakoupen není. Nedostal jsem ani žádný potvrzující email. Můžete mi dát vědět, jak je to s mým nákupem? Abych nezopakoval pokus o nákup a nekoupil pobyt 2 x :-) Děkuji. MR
Krásný den, Marku. Objednávka se Vám zadařila v pořádku. :) Pro jistotu jsem Vám zaslala kód voucheru ještě jednou do e-mailu, tak mrkněte i do složky spam nebo hromadné. Zároveň dárkový voucher už k Vám také míří. :)) Také se mohlo stát, že koukáte na jinou svou e-mailovou adresu. Kdybyste teda voucher nemohl stále nalézt, konktaktujte nás na podpora@slevomat.cz nebo na tel. 222 745 354 (Po–Pá 8:00–21:00). :) Janča
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat na rezervaci na termín 6–8.4. Při dokončení objednávky mi vyskočilo toto: Jen nám líto, ale nepodařilo se nám ověřit dostupnost termínu u akce „Spa & wellness pobyt v Harrachově s polopenzí“. Zkuste to prosím za chvíli. Jak mám v tomto případě postupovat. Děkuji.
Krásný den, Leňo. :) Nevím, kde nastala chybička. V současné době tam stále volný termín svítí, takže by měl jít zakoupit. Vidím ale, že už jste si zakoupila pobyt bez termínu, tak v tomto případě stačí kontaktovat přímo hotel a Vámi chtěný termín nahlásit buď přes e-mail info@residentharrachov.cz nebo telefonicky na čísle +420 737 737 737. Zdraví Janča :)