Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.
Zimní lyžovačka nebo jarní dovolená v Jizerkách s wellness a polopenzí
Hodnocení podniku Amantis Vital Sport Hotel
byli jsme tam v zimě a spokojeni, teď na jaře je to taky moc krásné, ochotný personál, hezké ubytování, v zimě i na jaře je co dělat, tak nás ještě čeká to vyzkoušet v létě
Hodnocená nabídka: Zima i jaro v Jizerkách s polopenzí a wellness
Příjemné prostředí. Pokoje útulné. Výborné snídaně. Krásná okolní krajina.
Na pokoji nebyl fén (v dnešní době už samozřejmé vybyvení). Ale naštěstí mi byl na vyžádání zapůjčen na recepci. Wellness bych zhodnotila průměrně. Nic velkého. Cena masaží je celkem vysoká i po slevě. A večeře na rozdíl od snídaní nebyly nic moc. Myslím, že když je polopenze, tak by to nemělo znamenat levné jídlo. Výběr ze dvou jídel je dost málo. Navíc když jsou obě dost tučné. Nějaké odléhčené třetí jídlo nebo salát na výběr si myslím, že by mnohé dámy uvítaly. Ale jinak celková spokojenost :-)
Hodnocená nabídka: Zima i jaro v Jizerkách s polopenzí a wellness
Ubytovaní: Rozhodně to byla kvalita pokojů. Pokoje byly kvalitní, upravené, stylové a hlavně čisté. Především chválím koupelny a to v čistotě. Nikde nebyl vidět starý zčernaly či odloupaný silikon. Pokoje byly čisté prostorné s dostatkem odkládacích prostor.
Strava: Jídlo bylo výborné i dostatečné porce. Nikdy nic nechybělo. Na snídaních dostatek všeho.
Personál: Paní recepční byla sympatická, vše nám ukázala, provedla nás hotelem a vždy byla milá a usměvavá. Co se týče personálu baru, snídaně a večeří, tak není co dodat, vše v pořádku a bez problémů. Stejně tak zaměstnanci wellnes centra,
Rozhodně se sem vrátím a děkujeme personálu za jejich práci!
Nedostatek ze strany hotelů žádné. V případě postavené plaveckého bazénu (omezení na plavecký bazén), tento hotel nebude mít chybu (pokud zůstane obsluha stejná případně stejně milá).
Toto již hotel neovlivní, ale nevychovanost a nedodržování základních pravidel slušného chování a především hygienických pravidel. Před vstupem do wellness je neosprchovat je nechutné.
Hodnocená nabídka: Zima i jaro v Jizerkách s polopenzí a wellness
Úplně vse!ubytovani, prostředí, neskutečné vstřícný personal to se jen tak nevidí, Kradne a čisté pokoje, služby .doporucuji vsem!
Hodnocená nabídka: Zima i jaro v Jizerkách s polopenzí a wellness
Do hodnocení přidávám e‑mail, který jsem zasílala na podporu slevomatu, doporučuji přečíst, pokud se chystáte na návštěvu hotelu.
Co mohu pochválit je wellnees. Krásné prostředí, čisté. Neomezený vstup je fajn. Ručníky a prostěradla byla vždy k dispozici.
Dále pak úklid pokojů, uklizečky velmi milé, ochotné.
Konkrétně bych ráda reklamovala možnost využití skibusu, na stránkách Slevomatu v popisu nabídky je nabízená možnost využití skibusu. Do hotelu jsem začátkem ledna volala, chtěla jsem si domluvit odvoz do hotelu „shuttle“ busem (viz. stránky hotelu: http://www.amantis.cz/cs/kontakt/), bylo mi řečeno, že takhle dopředu se to neobjednává, že až přijedeme na místo, ať zavoláme a že pro nás přijedou. Dále jsem se ptala na ceny odvozu skibusem, bylo mi řečeno, že skibus po městě (Desné) je za 200 Kč a do Harrachova (cca 15 km) je to 50 Kč. Přišlo mi to velice zvláštní, nicméně jsem říkala, že skibusy nám upřesní až na místě.
Včera tzn. 12. 2. 2018 jsme dorazily do Harrachova a volali jsme, abychom se domluvily kdy a kde nás vyzvednou. Bylo nám řečeno, že jednak skibus se objednává dopředu (nechápu , proto info z prvního lednového telefonátu) a další zásadní informací bylo, že skibus se jim nedávno porouchal a že není k dispozici, ale že po Desné není problém nás dovézt osobním autem správce. Nabídly nám, ať si vezmeme z Harrachova taxi, že se zaplatí půl na půl (půl my, půl hotel). Taxíkem jsme tedy jely, za 15 km jsme zaplatili 521 Kč. Při příjezdu do hotelu byly zase změny, řečeno nám bylo, že zaplatíme 150 Kč/ osoba tzn. 300 Kč celkem a že zbytek doplatí ony. Neřeším, hloupou 50ti korunu v rozdílu, paní popřela, že by cokoliv o „půl na půl“ tvrdila. Nevadí, taxík jsme už zaplatily, nic jsme dělat nemohly.
Další den ráno tzn. dnes 13. 2. 2018 jsme na recepci zjišťovaly, kdy a jak nás může pan správce osobním autem hodit do města na zastávku (hotel je 5 km od zastávky ve městě), díky veřejné dopravě jsme schopni se dostat na sjezdovku. Další změnou bylo to, že pan správce má dovolenou a v celém hotelu není auto ani člověk, který by nás tam hodil.
S dovolením zrekapituluji: voláte měsíc dopředu, zjišťujete si možnosti, vše je odsouhlaseno – potvrzeno. Přijíždíte na zájezd bez auta, s tím, že využijete skibus. Dostáváte informaci, že se porouchal. (Ano, opravdu tuto informaci dostáváte v den nástupu na zájezd. Myslím si, že tato dost podstatná informace měla být rozeslána na e‑mail popř. napsaná na webových stránkách hotelu). Jediná možnost jak se dostat do hotelu je využít taxík. Taxíkem jedete, protože Vám nic jiného nezbývá. Na hotelu dostáváte info o tom, že je možné ráno vás osobním autem dovézt na zastávku ve městě. Tuto informaci vám ráno vyvrátí – na sjezdovku vás nemá kdo a s čím odvézt. Wellness na hotelu funguje až od 15hod, kolem hotelu jsou všude jen lesy. Nikde nic. Sedíte na hotelu a čekáte až někdo zařídí něco, co zařízené dávno mělo být.
Dalším bodem reklamace bych ráda uvedla večeře, v nabídce je napsáno, že večeře jsou výběrem z menu nebo formou bufetu, protože jsme na hotelu podruhé, věděli jsme, že je na výběr (minulý rok se nás ptaly, co chceme). Tento rok k nám přišla paní číšnice a předala nám papír se 3mi jídly k výběru. Při snaze to změnit, nám paní recepční s paní vedoucí kuchařkou popřely to, co jsme díky Slevomatu měly na papíru napsáno (tedy konkrétní informace „co je v ceně“). Včera večer jsme situaci vyřešily tak, že jsme si mohly vybrat i z kompletního jídelního lístku (nikoliv ze tří menu).
Oproti skibusu jsou večeře k pousmání, protože přece jen, když jedete na lyžařský zájezd, nechcete celé dopoledne sedět na hotelu. Do přílohy přidám screenshoty z nabídek, kde skibus potvrzují. Dále i večeře jsou napsány jinak, než doopravdy bylo.
Aktuálně je 11:37, my sedíme na hotelu, nachystány v lyžařském oblečení, od 10 hodiny ranní. Bylo nám totiž řečeno, že pan správce dorazí autem kolem 10 hodiny. Tak jsme zvědavé, jestli se dneska na tu sjezdovku dostaneme.
…Nakonec jsme se dostali po 13hod…
Dobrý den, nezbývá mi než se rovněž k celé situaci vyjádřit. K této reklamaci, jsem se v den jejího odeslání na Slevomat, právě Slevomatu vyjadřovala.
Cituji: "Děkuji Vám za zaslání níže došlé reklamace, ale bohužel nevím, co přesně Vaše klientka reklamuje.... neboť v balíčku ani v popisu našeho hotelu u nabídky na portálu Slevomat se o ski busu nehovoří. Co jsem tedy porušila? To že si klientka zakoupila voucher přes Váš portál, ale ráda by čerpala služby pro pasantní klientelu, jak jistě chápete, není mou věcí. Dopoledne jsem se slečnou telefonicky hovořila a nabídla jsem jí, jako ústupek z mé strany, že jim v případě využití taxi služby uhradím polovinu nákladů (což se při transportu z Harrachova skutečně stalo) a věřte, že jsem se k této skutečnosti nikde nezavázala. Na ski je dovezl náš správce, který se vrátil z volna, svých osobním vozem.
Co se týká hotelových večeří: v nabídce stojí formou bufetu NEBO servírovaným menu - žádnou podmínku jsme neporušili. Ani v loňském roce, jak paní tvrdí, jsme hostům nedávali vybrat večeři z bufetu nebo servírovaného menu. Jsem zde 3. rokem a vím, co se mi v hotelu děje. Všichni klienti, kteří dosud na hotelu bydleli, tuto nabídku pochopili, stačilo zavolat a zeptat se, rádi při nejasnostech podáme vysvětlení. I přes toto vše jsme slečně nabídli jídelní lístek, ze kterého si při první volbě chtěla zvolit hovězí steak, chápu, ale tento pokrm určitě neodpovídá ceně polopenze v námi prodávaném balíčku." Ještě bych chtěla podotknout, že si slečna nevybrala z námi nabízených večeří ani jeden večer... vždy jí byl tedy nabídnut jídelní lístek, aby si večeři zvolila. Trochu mě mrzí, že o tomto není v dané reklamaci zmínka...
Vše se snažím řešit ke spokojenosti klientů, ale i klient by si měl rozhodnout, zda je pro něj zajímavější zakoupit si balíček včetně polopenze či ne.
Nabídla jsem rovněž slečně, že se s ní osobně potkám a vše s ní proberu i osobně, tohoto však nevyužila.
Rovněž chápu, že náš hotel ani jeho služby nebudou sympatické všem našim klientům, byť se o to budeme i nadále snažit.
I ve vyjádření Slevomatu je uvedeno, že se opravdu v naší nabídce nic o Skibusu nepíše a proto berou reklamaci jako bezpředmětnou.
Je mi líto, že si musíme tyto informace sdělovat přes tento web než při osobním jednání.
S úctou
Ing. Petra Vokasová, ředitelka hotelu
Hodnocená nabídka: Zima i jaro v Jizerkách s polopenzí a wellness
ochotný personál, kvalitní kuchyně, příjemné prostředí,
Hodnocená nabídka: Zima i jaro v Jizerkách s polopenzí a wellness
Díky mému zaměstnání se dostanu do různých koutů světa a bydlím ve spoustě hotelů (pracuji jako steward pro leteckou společnost) a mohu upřímně říct, že servis nabízený tímto hotelem je opravdu na úrovni. Vstřícný personál jak na recepci, tak na baru. S ničím nebyl problém. Přijeli jsme o zhruba půl hodiny dříve a byli jsme ubytováni. Útrata na baru byla psána na pokoj a placena při odjezdu. Pán který nás obsluhoval večer při večeřích byl velice příjemný a komunikativní a vždy se snažil co nejvíce vyhovět. Usměvavá paní na recepci nám vše ukázala, včetně toho kde se nachází náš pokoj, kde wellnes. Nabídla nám možnost lyžárny. Poradila kam na lyže a jak je co daleko a jak se kam dostat. Vynikající domácí večeře (nabídka ze 3 hlavních jídel plus polévka), skvělé snídaně. Všude bylo čisto a naklizeno. Pokud budu příští rok zvažovat dovolenou na lyžích volba je jasná :) Děkuji za skvělý zážitek z pobytu, resp. oba děkujeme, moc jsme si to užili!
Nechce se mi to psát do „co se nelíbilo“ jediné na čem by se dalo zapracovat je Wi‑Fi připojení (znáte to pražáci :D ), ale chápu, že na horách to není zase tak jednoduché.
Dobrý den, na tohle musím zareagovat a velmi poděkovat za milá slova uznání. K WiFi mohu pouze uvést, že máme 2 nezávislé poskytovatele, ale v zimě je to horší :-) Bohužel jsme uprostřed lesů a současné klimatické podmínky tomu nepřidávají.
Budeme se moc těšit na Vaši další návštěvu!
Příjemný den Petra Vokasová
Hodnocená nabídka: Zima i jaro v Jizerkách s polopenzí a wellness
Ochotný personál, pěkný, útulný hotel.
Cesta k hotelu, ale pokud je obecní tak s tím hotel asi bohužel nic neudělá.
Dobrý den, ano cesta je bohužel obecní, patří obci Desná. Velmi se snažíme, aby nám cestu udržovali v alespoň trochu slušném stavu, avšak věřte, že to není jednoduché... Děkujeme za Vaši návštěvu.
Petra Vokasová
Hodnocená nabídka: Zima i jaro v Jizerkách s polopenzí a wellness
Klidné místo, výborná strava, ochotná paní recepční, výborné
lyžování, hlavně pro děti.
Příjezdová cesta špatná, ale dá se to přežít.
Hodnocená nabídka: Zima i jaro v Jizerkách s polopenzí a wellness
Pěkné ubytování s wellnes, super stravování – moc se nám líbilo
Hodnocená nabídka: Zima i jaro v Jizerkách s polopenzí a wellness
Vše na 1:-)
Uz druhym rokem a zase jarni prazdniny. Hezke ubytovani, velice vstricny personal, jidlo dobry.
Jen ten wellness virivky a sauny super, ale co se vam to stalo s odpocinkovou mistnosti? I presto se radi vratime.
Hodnocená nabídka: Zima i jaro v Jizerkách s polopenzí a wellness
Velmi příjemný personál. Snažil se ve všem vyjít maximálně vstříc.
Jídlo až na výjimky velmi dobré.
Nevybavuji si.
Možná jen menší parkoviště před hotelem- měli jsme problémy zaparkovat. Jinak vše v pořádku.
Hodnocená nabídka: Zima i jaro v Jizerkách s polopenzí a wellness
Prostorný pokoj, čisté prostředí, úžasné wellness i parádní jídlo Co se týče polohy, tak hotel je krapet odstrčený, ale hned kousek za hotelem začíná běžkařská trasa.
Při příjezdu jsme dostali čtyřlůžkový pokoj (2 oddělené ložnice). Postel ve druhém pokoji jsme využili k odkládání oblečení, ale hned druhý den nám bylo recepcí řečeno, že to takto nejde. Připadali jsme si jak na školním zájezdu, rozhodně ne jako v hotelu!
Hodnocená nabídka: Zima i jaro v Jizerkách s polopenzí a wellness
Ubytování a wellness naprosto perfektní. Snídaně taktéž v pořádku.
Na večeři by se dalo ještě zapracovat ale hlad jsme neměli. Bar zavírá kolem 21h.
Hodnocená nabídka: Zima i jaro v Jizerkách s polopenzí a wellness