Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.

Zimní lyžovačka nebo jarní dovolená v Jizerkách s wellness a polopenzí

Populární
Nabídka, která má velmi vysoké hodnocení našich zákazníků a má dostatečný počet recenzí.
4,7 / 5
Amantis Vital Sport Hotel Jizerské hory (mapa) 132 prodejů

Hodnocení podniku Amantis Vital Sport Hotel

4,7 873×
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Pouze ověřená hodnocení 
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Podrobné hodnocení
Prostředí 4,7
93.104%
Personál 4,7
93.142%
Jídlo 4,6
91.136%
Wellness 4,7
93.94%
Volnočasové služby 4,6
91.264%
Lokalita 4,7
94.828%
Průběh rezervace 4,6
92.728%

Filtry
Recenze zákazníků
Jitka
květen 2018
 5,0/5

byli jsme tam v zimě a spokojeni, teď na jaře je to taky moc krásné, ochotný personál, hezké ubytování, v zimě i na jaře je co dělat, tak nás ještě čeká to vyzkoušet v létě

Hodnoceno: 25. května 2018 – Rodina s většími dětmi
Hodnocená nabídka: Zima i jaro v Jizerkách s polopenzí a wellness
Ověřený zákazník
březen 2018
 3,0/5

Příjemné prostředí. Pokoje útulné. Výborné snídaně. Krásná okolní krajina.

Na pokoji nebyl fén (v dnešní době už samozřejmé vybyvení). Ale naštěstí mi byl na vyžádání zapůjčen na recepci. Wellness bych zhodnotila průměrně. Nic velkého. Cena masaží je celkem vysoká i po slevě. A večeře na rozdíl od snídaní nebyly nic moc. Myslím, že když je polopenze, tak by to nemělo znamenat levné jídlo. Výběr ze dvou jídel je dost málo. Navíc když jsou obě dost tučné. Nějaké odléhčené třetí jídlo nebo salát na výběr si myslím, že by mnohé dámy uvítaly. Ale jinak celková spokojenost :-)

Hodnoceno: 18. března 2018 – Partneři
Hodnocená nabídka: Zima i jaro v Jizerkách s polopenzí a wellness
Pavel
březen 2018
 5,0/5

Ubytovaní: Rozhodně to byla kvalita pokojů. Pokoje byly kvalitní, upravené, stylové a hlavně čisté. Především chválím koupelny a to v čistotě. Nikde nebyl vidět starý zčernaly či odloupaný silikon. Pokoje byly čisté prostorné s dostatkem odkládacích prostor.

Strava: Jídlo bylo výborné i dostatečné porce. Nikdy nic nechybělo. Na snídaních dostatek všeho.

Personál: Paní recepční byla sympatická, vše nám ukázala, provedla nás hotelem a vždy byla milá a usměvavá. Co se týče personálu baru, snídaně a večeří, tak není co dodat, vše v pořádku a bez problémů. Stejně tak zaměstnanci wellnes centra,

Rozhodně se sem vrátím a děkujeme personálu za jejich práci!

Nedostatek ze strany hotelů žádné. V případě postavené plaveckého bazénu (omezení na plavecký bazén), tento hotel nebude mít chybu (pokud zůstane obsluha stejná případně stejně milá).

Toto již hotel neovlivní, ale nevychovanost a nedodržování základních pravidel slušného chování a především hygienických pravidel. Před vstupem do wellness je neosprchovat je nechutné.

Hodnoceno: 7. března 2018 – Partneři
Hodnocená nabídka: Zima i jaro v Jizerkách s polopenzí a wellness
Votrubova
březen 2018
 5,0/5

Úplně vse!ubytovani, prostředí, neskutečné vstřícný personal to se jen tak nevidí, Kradne a čisté pokoje, služby .doporucuji vsem!

Hodnoceno: 6. března 2018 – Skupina přátel
Hodnocená nabídka: Zima i jaro v Jizerkách s polopenzí a wellness
Viktorie
březen 2018
 1,0/5

Do hodnocení přidávám e‑mail, který jsem zasílala na podporu slevomatu, doporučuji přečíst, pokud se chystáte na návštěvu hotelu.

Co mohu pochválit je wellnees. Krásné prostředí, čisté. Neomezený vstup je fajn. Ručníky a prostěradla byla vždy k dispozici.
Dále pak úklid pokojů, uklizečky velmi milé, ochotné.

Konkrétně bych ráda reklamovala možnost využití skibusu, na stránkách Slevomatu v popisu nabídky je nabízená možnost využití skibusu. Do hotelu jsem začátkem ledna volala, chtěla jsem si domluvit odvoz do hotelu „shuttle“ busem (viz. stránky hotelu: http://www.amantis.cz/cs/kontakt/), bylo mi řečeno, že takhle dopředu se to neobjednává, že až přijedeme na místo, ať zavoláme a že pro nás přijedou. Dále jsem se ptala na ceny odvozu skibusem, bylo mi řečeno, že skibus po městě (Desné) je za 200 Kč a do Harrachova (cca 15 km) je to 50 Kč. Přišlo mi to velice zvláštní, nicméně jsem říkala, že skibusy nám upřesní až na místě.

Včera tzn. 12. 2. 2018 jsme dorazily do Harrachova a volali jsme, abychom se domluvily kdy a kde nás vyzvednou. Bylo nám řečeno, že jednak skibus se objednává dopředu (nechápu , proto info z prvního lednového telefonátu) a další zásadní informací bylo, že skibus se jim nedávno porouchal a že není k dispozici, ale že po Desné není problém nás dovézt osobním autem správce. Nabídly nám, ať si vezmeme z Harrachova taxi, že se zaplatí půl na půl (půl my, půl hotel). Taxíkem jsme tedy jely, za 15 km jsme zaplatili 521 Kč. Při příjezdu do hotelu byly zase změny, řečeno nám bylo, že zaplatíme 150 Kč/ osoba tzn. 300 Kč celkem a že zbytek doplatí ony. Neřeším, hloupou 50ti korunu v rozdílu, paní popřela, že by cokoliv o „půl na půl“ tvrdila. Nevadí, taxík jsme už zaplatily, nic jsme dělat nemohly.

Další den ráno tzn. dnes 13. 2. 2018 jsme na recepci zjišťovaly, kdy a jak nás může pan správce osobním autem hodit do města na zastávku (hotel je 5 km od zastávky ve městě), díky veřejné dopravě jsme schopni se dostat na sjezdovku. Další změnou bylo to, že pan správce má dovolenou a v celém hotelu není auto ani člověk, který by nás tam hodil.

S dovolením zrekapituluji: voláte měsíc dopředu, zjišťujete si možnosti, vše je odsouhlaseno – potvrzeno. Přijíždíte na zájezd bez auta, s tím, že využijete skibus. Dostáváte informaci, že se porouchal. (Ano, opravdu tuto informaci dostáváte v den nástupu na zájezd. Myslím si, že tato dost podstatná informace měla být rozeslána na e‑mail popř. napsaná na webových stránkách hotelu). Jediná možnost jak se dostat do hotelu je využít taxík. Taxíkem jedete, protože Vám nic jiného nezbývá. Na hotelu dostáváte info o tom, že je možné ráno vás osobním autem dovézt na zastávku ve městě. Tuto informaci vám ráno vyvrátí – na sjezdovku vás nemá kdo a s čím odvézt. Wellness na hotelu funguje až od 15hod, kolem hotelu jsou všude jen lesy. Nikde nic. Sedíte na hotelu a čekáte až někdo zařídí něco, co zařízené dávno mělo být.

Dalším bodem reklamace bych ráda uvedla večeře, v nabídce je napsáno, že večeře jsou výběrem z menu nebo formou bufetu, protože jsme na hotelu podruhé, věděli jsme, že je na výběr (minulý rok se nás ptaly, co chceme). Tento rok k nám přišla paní číšnice a předala nám papír se 3mi jídly k výběru. Při snaze to změnit, nám paní recepční s paní vedoucí kuchařkou popřely to, co jsme díky Slevomatu měly na papíru napsáno (tedy konkrétní informace „co je v ceně“). Včera večer jsme situaci vyřešily tak, že jsme si mohly vybrat i z kompletního jídelního lístku (nikoliv ze tří menu).

Oproti skibusu jsou večeře k pousmání, protože přece jen, když jedete na lyžařský zájezd, nechcete celé dopoledne sedět na hotelu. Do přílohy přidám screenshoty z nabídek, kde skibus potvrzují. Dále i večeře jsou napsány jinak, než doopravdy bylo.

Aktuálně je 11:37, my sedíme na hotelu, nachystány v lyžařském oblečení, od 10 hodiny ranní. Bylo nám totiž řečeno, že pan správce dorazí autem kolem 10 hodiny. Tak jsme zvědavé, jestli se dneska na tu sjezdovku dostaneme.

…Nakonec jsme se dostali po 13hod…

 Vyjádření podniku
Před 6 roky
Hodnoceno: 4. března 2018 – Skupina přátel
Hodnocená nabídka: Zima i jaro v Jizerkách s polopenzí a wellness
Jiří
březen 2018
 5,0/5

ochotný personál, kvalitní kuchyně, příjemné prostředí,

Hodnoceno: 2. března 2018 – Starší pár
Hodnocená nabídka: Zima i jaro v Jizerkách s polopenzí a wellness
Martin
únor 2018
 5,0/5

Díky mému zaměstnání se dostanu do různých koutů světa a bydlím ve spoustě hotelů (pracuji jako steward pro leteckou společnost) a mohu upřímně říct, že servis nabízený tímto hotelem je opravdu na úrovni. Vstřícný personál jak na recepci, tak na baru. S ničím nebyl problém. Přijeli jsme o zhruba půl hodiny dříve a byli jsme ubytováni. Útrata na baru byla psána na pokoj a placena při odjezdu. Pán který nás obsluhoval večer při večeřích byl velice příjemný a komunikativní a vždy se snažil co nejvíce vyhovět. Usměvavá paní na recepci nám vše ukázala, včetně toho kde se nachází náš pokoj, kde wellnes. Nabídla nám možnost lyžárny. Poradila kam na lyže a jak je co daleko a jak se kam dostat. Vynikající domácí večeře (nabídka ze 3 hlavních jídel plus polévka), skvělé snídaně. Všude bylo čisto a naklizeno. Pokud budu příští rok zvažovat dovolenou na lyžích volba je jasná :) Děkuji za skvělý zážitek z pobytu, resp. oba děkujeme, moc jsme si to užili!

Nechce se mi to psát do „co se nelíbilo“ jediné na čem by se dalo zapracovat je Wi‑Fi připojení (znáte to pražáci :D ), ale chápu, že na horách to není zase tak jednoduché.

 Vyjádření podniku
Před 6 roky
Hodnoceno: 27. února 2018 – Partneři
Hodnocená nabídka: Zima i jaro v Jizerkách s polopenzí a wellness
Jirka
únor 2018
 5,0/5

Ochotný personál, pěkný, útulný hotel.

Cesta k hotelu, ale pokud je obecní tak s tím hotel asi bohužel nic neudělá.

 Vyjádření podniku
Před 6 roky

Dobrý den, ano cesta je bohužel obecní, patří obci Desná. Velmi se snažíme, aby nám cestu udržovali v alespoň trochu slušném stavu, avšak věřte, že to není jednoduché... Děkujeme za Vaši návštěvu.
Petra Vokasová

Hodnoceno: 24. února 2018 – Skupina přátel
Hodnocená nabídka: Zima i jaro v Jizerkách s polopenzí a wellness
Jan
únor 2018
 4,0/5

Klidné místo, výborná strava, ochotná paní recepční, výborné
lyžování, hlavně pro děti.

Příjezdová cesta špatná, ale dá se to přežít.

Hodnoceno: 22. února 2018 – Rodina s menšími dětmi
Hodnocená nabídka: Zima i jaro v Jizerkách s polopenzí a wellness
Monika
únor 2018
 5,0/5

Pěkné ubytování s wellnes, super stravování – moc se nám líbilo

Hodnoceno: 14. února 2018 – Skupina přátel
Hodnocená nabídka: Zima i jaro v Jizerkách s polopenzí a wellness
Lucie
únor 2018
 4,0/5

Vše na 1:-)

Hodnoceno: 9. února 2018
Hodnocená nabídka: Zima i jaro v Jizerkách s polopenzí a wellness
Jitka
únor 2018
 5,0/5

Uz druhym rokem a zase jarni prazdniny. Hezke ubytovani, velice vstricny personal, jidlo dobry.
Jen ten wellness virivky a sauny super, ale co se vam to stalo s odpocinkovou mistnosti? I presto se radi vratime.

Hodnoceno: 9. února 2018 – Rodina s většími dětmi
Hodnocená nabídka: Zima i jaro v Jizerkách s polopenzí a wellness
Veronika
únor 2018
 5,0/5

Velmi příjemný personál. Snažil se ve všem vyjít maximálně vstříc.
Jídlo až na výjimky velmi dobré.

Nevybavuji si.
Možná jen menší parkoviště před hotelem- měli jsme problémy zaparkovat. Jinak vše v pořádku.

Hodnoceno: 5. února 2018 – Skupina přátel
Hodnocená nabídka: Zima i jaro v Jizerkách s polopenzí a wellness
Jana
únor 2018
 5,0/5

Prostorný pokoj, čisté prostředí, úžasné wellness i parádní jídlo Co se týče polohy, tak hotel je krapet odstrčený, ale hned kousek za hotelem začíná běžkařská trasa.

Při příjezdu jsme dostali čtyřlůžkový pokoj (2 oddělené ložnice). Postel ve druhém pokoji jsme využili k odkládání oblečení, ale hned druhý den nám bylo recepcí řečeno, že to takto nejde. Připadali jsme si jak na školním zájezdu, rozhodně ne jako v hotelu!

Hodnoceno: 4. února 2018 – Partneři
Hodnocená nabídka: Zima i jaro v Jizerkách s polopenzí a wellness
Veronika
únor 2018
 4,0/5

Ubytování a wellness naprosto perfektní. Snídaně taktéž v pořádku.

Na večeři by se dalo ještě zapracovat ale hlad jsme neměli. Bar zavírá kolem 21h.

Hodnoceno: 2. února 2018 – Skupina přátel
Hodnocená nabídka: Zima i jaro v Jizerkách s polopenzí a wellness
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní popis.
Nahoru