Jediné co se nám líbilo bylo úplně jiné středisko, které nebylo vůbec v plánu (sjezdovky u „hotelu“ byly uzavřené) a museli jsme si za něj zaplatit skipas. (To se nám nelíbilo)
Začala bych tím, že při cestě do Itálie, byl nefunkční záchod v autobuse, z důvodu, že pan řidič zde umístil zavazadla. Autobus by měl být připraven na větší počet zavazadel, když se jede na hory.
V cestovní kanceláři nabízíte lyžovaní ve dvou zemích, ale nám když jsme dojely do Itálie, bylo oznámeno, že první den nemůžeme využít stranu Slovinskou a druhý den zájezdu jsme nemohli využít jak stranu Slovinskou, tak stranu Italskou. Druhý den nám byla poskytnuta náhrada v jiném lyžařském středisku, zde jsme si však skipasy museli platit sami – přitom v ceně zájezdu byla zahrnuta cena za 3 skipasy.
Dále jsme měli problém s paní delegátkou, která nám v pondělí rozdala dva skipasy a neposkytla žádné informace. Přímo nám podávala skipasy s větou „Tady máte dámy“. Když jsme druhý den došly k turniketům, zjistily jsme, že už jsme oba skipasy projezdily první den. Paní delegátka nám zapomněla říct velmi podstatnou informaci a to tu, že oba skipasy jsou nabité a jeden je tedy na jeden den a druhý na druhý den a nemůžeme je mít u sebe oba zároveň (například, že si máme jeden nechat na hotelu). Tím došlo ke zmatkům a pomýlení účastníků zájezdu. Nebyly jsme to jen my dvě, kterým se to stalo. Paní delegátka se ovšem ohrazovala tím, že nám vše říkala, ale když jsme komunikovali s ostatními vyšlo najevo naše tvrzení a to, že nám to opravdu paní delegátka neřekla. Sdělila nám, že si musíme koupit nové skipasy. My jsme si skipasy tedy koupily na naše náklady.
Dále bych chtěla upozornit na nespokojenost s ubytováním, celé dny ( především noci) nám na pokoji problikávalo světlo na stropě, což bylo opravdu nepříjemné, když jsme si chtěly po lyžování odpočinout.