Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Za krásami Francie: Provence, Marseille, ostrov If i Cannes a Monaco vč. snídaně
Hodnocení podniku CK Metal
Skvela organizace zajezdu vcetne pani pruvodnikyne Lenky a ridicu s neustale pozitivni naladou, kteri zajezd dokazali zpestrit. ;)
Lokalita, počasí, perfektní průvodce, města.
Hodnocená nabídka: Provence, Marseille, ostrov If i Cannes a Monaco
Doprava.
Vše
Zájezd byl skvele zorganizovany, průvodkyně Hanka taky super, ubytování za tu cenu jsem rozhodne tak luxusní nečekala, za tak málo dnů jsme navštívili tolik míst! A byla to nejkrásnější místa, kde jsem kdy byla, mohu jen doporučit!!
Delegátka i řidiči se o nás velice dobře starali.
----
Skvělá organizace zájezdu, dostatek volna ve všech destinacích, každý den možnost koupání. Profesionální a velmi milá průvodkyně, příjemní řidiči, luxusní autobus. Velmi se mi líbil program celého zájezdu. Díky :-)
V prvni rade bych chtela ohodnotit pani Lenku , diky ktere byl zajezd naprosto vynikajici. Ochota, perfektni znalosti vyklad a skvela organizace vyletu. Videli jsme tolik prenadhernych mist za takovou kratkou chvili. Spousta casu na prohlidku a skvela navigace na mista, ktera jsme chteli videt individualne. V druhe rade vyborni ridici, kteri perfektne zvladli cestu a jeste nas skvele obslouzili. Zajezd moc doporucuji odnasim si nadherne vzpominky na pani pruvodkyni, ridice, skvelou partu ucastniku a mnoho prenadhernych mist. Neni nic co bych hodnotila negativne, proste vse bylo skvele.
Vše bylo naprosto v pořádku, delegátka byla milá a veselá, skvěle zvládla i nepříjemnou situaci, která se nám stala na cestě do Francie. Porgram byl skvělý, všechna místa nádherná a stihli jsme toho opravdu hodně. Jižní Francie a Monaco opravdu doporučuji. Ubytování bylo čisté a útulné. Vše bez problému!
Zajímavý zájezd s místy, které jsou atraktivní. Delegátka zájezdu sl. Janovská byla velmi ochotná, komunikativní a vše vysvětlující. Čisté ubytování a výborná snídaně.
Prakticky nefungující klimatizace, kdy v patrovém autobuse bylo jako v , , pekle". Při opakované prosbě, zda s tím nejde něco dělat, se s tím dalo jen smířit. Autobus měl v okně asi praskliny, kdy se tam držela voda a šplouchala při jízdě, večer to znělo jako šumění moře. Ke konci zájezdu to skoro vyschlo. CK zaměnila ubytování, kdy se čekalo více jak hodinu než nastalo plné vysvětlení a jelo se na správné ubytování.
Dobrý den,
klimatizace fungovala na 100%, zákazník jel s autobusem euro 4, teplota dosahovala 37°C, tudíž snížení měl řidič o 10°C. Hotel nebyl vyměnění, jen centrála Ibisu zaslala špatnou adresu hotelu a v rozmezí 3,5km byly dva Ibisy, které byly ve stejném městě. Okno praskliny nemělo, jednalo se o sraženou vodu při teplotách.
Tým CK Metal
- Vrácené peníze
Chtěli jsme s manželem jet na 5-denní líbánky, místo toho nás čekal den plný nejistoty, stresu a zničené dovolené.
– za Prahou přestala jít v tropickém dni klimatizace, tu se snažili dosti zvláštním způsobem opravit: 10 hodin jsme strávili na pangejtech, trávě na benzínce a pak v servisu, ze kterého jsme nemohli odejít, protože: , , Za hodinu už pojedeme", nebo: , , za 15 minut už pojedeme" , komunikovat jsme museli my – zákazníci, průvodce vše komentoval slovy: , , já se zeptám.„, ale prakticky nám nic nesdělil, chtěl jen zkrátit zaplacený program (nejet na IF, nechodit přístavu apod.). Když jsme s ostatními zákazníky kontaktovali CK, sdělili jsme, že mobil je na odposlech a na náhrávání, aby byli informováni všichni cestující – nechtěli nic konkrétního říct. Pouze, že pokud odmítneme pokračovat v cestě, nevrátí nám peníze, a musíme se ze servisu dostat sami, (chtěli jsme to udělat, ale autobus s našimi věcmi odjel pryč, a tak jsme museli čekat do večera). Po opravě, jsme usedli do autobusu a klimatizace se opět rozbila a to takovým způsobem, že jsme cítili chemikálii, ve které se obtížně dýchalo.
Hromadně jsme sepsali reklamaci, kde byla podepsána většina zákazníků autobusu, zde byla požadována (mimo jiné) i změna řidiče: při vstupu do autobusu nám tykal, tvrdil, že záchod nemáme užívat, technické nedostatky (rozbitý pás) komentoval slovy: , , to je možný“, při rozbití klimatizace začal být agresivní, při naléhavých slušných stížnostech jedné ženy ji vyrazil věci z ruky, když se jí můj manžel slovně zastal, snažil se jej řidič provokativními gesty zatáhnout do rvačky, Další zákaznici nazýval: , , Krávou“. Nikdo řidiči vulgárně nenadával, ani se s ním nechtěl prát, p. Coufalík (přítomen) jen mávl rukou a tvrdil, že v uzavřeném autobuse na slunci je stejná teplota, jako venku (byla přivolána kvůli zdravotním komplikacím jedné mladé ženy sanitka).
CK nedoporučuju – když dojde k poruše, májí mít rezervní autobus a lidský, komunikativní přístup. Kupovala jsem zájezd a čekávala zaplacenou službu. A ne se o půlnoci v Plzni dívat na nešťastné a plačící lidi – takový je můj subjektivní zážitek.
Ubytování, obzvláště první den – nad rámec očekávání. Velký výběr jídla při snídani. Navštívená místa.
Čekání na samotnou smlouvu XY dní, smlouva byla zaslána až po urgenci. Nahlásily jsme rozdílná místa nástupu, nicméně do smlouvy nebyla uvedena. Tvrdé a nepohodlné sedačky v autobuse. Průvodkyně by měla mít nějaký megafon, aby ji při prohlídkách všichni slyšeli. V Marseille nás průvodkyně zavedla k obchodům a na tržnici, více bych ocenila památky. Na ostrov If nám jet nedoporučila, že tam není nic moc k vidění. Jako jedni z mála jsme tam i přesto jeli, a bylo to super. Místo toho doporučila Friulske ostrovy, které alespoň dle mého názoru tolik zajímavé nebyly, doporucovane plaze na koupani zde byly velmi malé. Celkově se mi moc nelíbil přístup průvodkyně stylem: můžete jít tam, tam a tam, vyberte si z toho něco, vše se nestíhá, a ona sama s náma nešla. V Cannes u festivalového paláce jsou otisky rukou celebrit, kdybych si sama doma nedohledala informace o lokalitách, tak bych se to asi vůbec nedozveděla, což je škoda. Botanická zahrada v Monaku nám také nebyla doporučená, že je daleko a že vše nestihneme, ale že půjdeme parkem, který je skoro jako ta zahrada. Nicméně tohle vše považuji za drobnosti. Vážnější problémy nastaly při odjezdu z Monaka (v 8 hod.). Kdy jsme se dle navigace dostali do úzkých uliček a velmi poničili autobus. Nicméně musím pochválit pana řidiče, který se s tím i prezevse zdatne popral a z uliček nás vymotal. Tudíž práci řidiče hodnotím pozitivně. Negativně hodnotím to, že jsme se do těchto uliček vůbec dostali. Po výjezdu z Monaka (v cca 10 h) do Itálie nám v kopci odešla spojka (z důvodu zavaření při motání v oněch úzkých ulickach). Tudíž jsme byli odstaveni na odpočívadle, nesměli jsme vystoupit z autobusu. Zde jsme dlouho čekali. Poté k nám dorazila policie a nejspíše domluvila odtah na nejbližší pumpu (cca ve 4 hod.). Na pumpě jsme poté čekali do příjezdu náhradního autobusu z CR (cca do 3h.). Autobus který přijel také nebyl v nejlepší stavu (vytekla zde klimatizace, byli po autobuse rozmístěny různé díly a část „stropu“ visela dolů), nicméně stav tohoto autobusu také neshledávám jako hlavní problém. Do Plzně jsme dorazili po 3h. v noci, což hodně lidem způsobilo značně problémy s dopravou domu. Něktří ještě ráno museli do práce, a tak jim to také způsobilo komplikace.
- Vrácené peníze
Chtěli jsme s manželem jet na 5-denní líbánky, místo toho nás čekal den plný nejistoty, stresu a zničené dovolené.
– za Prahou přestala jít v tropickém dni klimatizace, tu se snažili dosti zvláštním způsobem opravit: 10 hodin jsme strávili na pangejtech, trávě na benzínce a pak v servisu, ze kterého jsme nemohli odejít, protože: , , Za hodinu už pojedeme", nebo: , , za 15 minut už pojedeme" , komunikovat jsme museli my – zákazníci, průvodce vše komentoval slovy: , , já se zeptám.„, ale prakticky nám nic nesdělil, chtěl jen zkrátit zaplacený program (nejet na IF, nechodit přístavu apod.). Když jsme s ostatními zákazníky kontaktovali CK, sdělili jsme, že mobil je na odposlech a na náhrávání, aby byli informováni všichni cestující – nechtěli nic konkrétního říct. Pouze, že pokud odmítneme pokračovat v cestě, nevrátí nám peníze, a musíme se ze servisu dostat sami, (chtěli jsme to udělat, ale autobus s našimi věcmi odjel pryč, a tak jsme museli čekat do večera). Po opravě, jsme usedli do autobusu a klimatizace se opět rozbila a to takovým způsobem, že jsme cítili chemikálii, ve které se obtížně dýchalo.
Hromadně jsme sepsali reklamaci, kde byla podepsána většina zákazníků autobusu, zde byla požadována (mimo jiné) i změna řidiče: při vstupu do autobusu nám tykal, tvrdil, že záchod nemáme užívat, technické nedostatky (rozbitý pás) komentoval slovy: , , to je možný“, při rozbití klimatizace začal být agresivní, při naléhavých slušných stížnostech jedné ženy ji vyrazil věci z ruky, když se jí můj manžel slovně zastal, snažil se jej řidič provokativními gesty zatáhnout do rvačky, Další zákaznici nazýval: , , Krávou“. Nikdo řidiči vulgárně nenadával, ani se s ním nechtěl prát, p. Coufalík (přítomen) jen mávl rukou a tvrdil, že v uzavřeném autobuse na slunci je stejná teplota, jako venku (byla přivolána kvůli zdravotním komplikacím jedné mladé ženy sanitka).
CK nedoporučuju – když dojde k poruše, májí mít rezervní autobus a lidský, komunikativní přístup. Kupovala jsem zájezd a čekávala zaplacenou službu. A ne se o půlnoci v Plzni dívat na nešťastné a plačící lidi – takový je můj subjektivní zážitek.