Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Slastné hýčkání v privátním wellness pro dva
Hodnocení podniku Royal Court
Krasne , radi tam s manzelom chodime .
Dobrý den,
chtěli bychom Vám srdečně poděkovat za tak vysoké hodnocení. Jsme velmi rádi, že se Vám u nás líbilo a doufáme, že budeme mít možnost Vás znovu přivítat.
S pozdravem,
Kira Mironova,
CRM
Uzili jsme si to
Dobrý den,
velice Vám děkujeme za hodnocení. Jsme opravdu šťastní, že jste pobyt uzili a už se těšíme na Vaši další návštěvu:)
S pozdravem,
Kira Mironova,
CRM
Krásné a velmi příjemné prostředí.
V prostoru/místnosti bylo strašné vedro, dusno a zadýcháno, že se nedalo vyvětrat.
Dobrý den,
velice Vám děkujeme za skvělý názor na náš wellness, jsme šťastní, že naše prostředí se Vám líbilo, ale moc se omlouváme, že bylo horko a nám opravdu moc líto, že jste nepoužili klimatizační přístroj. Ale doufáme, že budete někdy zase využívat naše služby a už se těšíme na Vaši další návštevu.
S poydravem,
Kira Mironova,
CRM
Úžasné prostředí vytvořené k dokonalé relaxaci
Dobrý den,
strašně rádi slyšíme, že u nás na Hotelu jste měli opravdovou relaxaci a doufáme, že náš wellness zase navštívíte.
S poydravem,
Kira Mironova,
CRM
Velice milý a ochotný personál. Wellness naprosto skvělé. Čistota a nádherné prostředí. Jako velké plus je čas. 2 hodiny jsou tak akorát a to tady na Slevomatu za takovou cenu není. Určitě jsme nebyli naposledy. Mohu jen doporučit!!! :-)
Dobrý den,
velice Vám děkujeme za tak skvělé hodnocení. Jsme opravdu šťastní, že jste s našimi službami byli spokojení a ochotný personál se Vám líbil. A už se těšíme na vaši příští návštěvu:)
S pozdravem,
Kira Mironova,
CRM
Všechno
Dobrý den
Moc Vám děkujeme za Vaši návštěvu a tak vysoké hodnocení. Jsme šťastní, že jste s pobytem byli spokojené a už se těšíme na další návštěvu!
S pozdravem,
Kira Mironova,
CRM
Recepční byla příjemná, ochotná a milá. Omluvila se nám za vzniklé komplikace. Měli ale pokoj zkontrolovat dříve, než jsme tam přišli. Líbil se mi také design prostředí. Bylo také příjemné, že jsme v ceně voucheru měli připravený zelený čaj. Bylo to poprvé, co jsem se s něčím takovým setkala, přitom si myslím, že minimálně karafa obyčejné vody by měla být připravena k dispozici všude.
Všude po podlaze lezli mravenci. Myslela jsem si, že jich bylo jen pár u vstupu, jenže čím déle jsme tam byli, začali jsme si všímat, že vylézají odevšad. U sauny, u vířivky. Nebylo moc příjemné tam chodit bos. Co se týče úklidu, to také nebylo nic moc. Všímala jsem si hodně prachu u oken na parapetech a koupelna se mi také nezdála být příliš uklizená. Ve vířivce byla studená voda. Ne vlažná, ale přímo studená, takže se tam nedalo vydržet déle, než 10–15 minut. V každém wellness, které jsem zatím navštívila, mělo ve vířivce vždy teplou vodu. Ty dvě hodiny, co jsme tedy měli zaplacené jsme proseděli na lehátkách a odcházeli jsme dříve, než nám vypršel limit, protože tam nebylo prostě co dělat. Jediná použitelná byla z toho všeho sauna.
Dobrý den,
velice Vám děkujeme za návštěvu našeho wellness a za Váš názor, kterého si opravdu vážíme. Jsme šťastní, že náš ochotný personál se Vám líbil, ale opravdu moc se omlouváme za mravenci, přicházející s jarem, určitě hněd byly zničeny a ted' už v našem hotelu nejsou. Rovněž bychom chtěli se omluvit za úklid, který tento den nebyl ideální a také i za studenou vodu ve vířivce, je škoda, že jste nedali o tom vědět na recepci, jinak teplotu bychom určitě hněd zvýšili. Je nám opravdu velice líto, že Vaše návštěva tentokrat příjemná nebyla a rádi bychom Vás poprosili kontaktovát nás přes E-mail thankyou@royalcourthotel.cz, protože chtěli bychom se omluvit osobně. Budeme se těšit na Vaši e-mailovou zprávu a doufáme, že to nedorozumění vyřešíme a náš wellness zase navštívíte.
S pozdravem,
Kira Mironova,
CRM
Byl dán, jako dárek pro mé rodiče a byli naprosto spokojení, příjemná obsluha a i prostředí. Dvě hodiny wellnessu si podle výrazů na tváři velice užili :)
Příjemné prostředí, jen jde do místnosti denní světlo a ubírá to na atmosféře
Příjemné prostředí, jen jde do místnosti denní světlo a ubírá to na atmosféře
Dobrý den,
velice Vám děkujeme za hodnocení a za tak skvělý nazor na Váš pobyt v Hotelu Royal Court. Jsme šťastní, se vám u nás líbilo a už se těšíme na další Vaši návštěvu.
S pozdravem,
Kira Mironova,
CRM
Snad jen láhev vína, kterou jsme si koupili.
při příchodu i po předchozím objednání, nebyla napuštění výřez ka a ani rozehřátá sauna. Po první hodině ve vážné výřivce jsme byli v polo rozehřátém sauně. Voucher byl koupen jako dárek k vánocům o to více je to Velké zklamání. Navíc hotel ruského typu a ne moc ochotny personál tomu vůbec nepomohl. Už nikdy více! !!!
Cela atmosféra welness, moc krásné prostředí.
moc prodaných voucherů a proto problém s volnými termíny k objednání
Prostředí super, nic se nedá vytknout
prostředí celkově relaxační na 100%, sauna i vířivka prostorné
Krásné prostředí, vše bylo naprosto perfektní. :)
Vířivka a prostory jsou čisté a příjemné.
Absolutní katastrofa je komunikace s personálem. Najít volný termín byl skutečně doslova porod a to především kvůli velké neochotě zaměstnanců hotelu. Personál hovoří špatně česky a odmítá (velmi arogantně) komunikovat po telefonu. Emailová komunikace ovšem také není ideální, požadovala jsem aby mi byly navrženy odpolední termíny, místo toho jsem obdržela seznam dopoledních termínů :) Potvrzení rezervace také neproběhlo úplně standardně, přišlo mi potvrzení na jiné jméno. Příště si tuto službu vyberu v jiné zařízení, kvůli komunikační bariéře (pokud neumí česky, mohli by třeba hovořit alespoň v angličtině).
Velmi příjemné prostředí v posledním patře hotelu. Na recepci příjemný a ochotný personál, který Vás doprovodí do wellness a předá vám klíč, abyste mohli být v naprostém soukromí.
Poměrně komplikované najít volný termín, téměř nemožné je počítat s víkendy nebo večery kdykoliv. V případě naší návštěvy zapomněli doplnit minibar, nicméně stačilo zavolat na recepci.