Romantický pobyt v hotelu Sychrov s návštěvou parku, polopenzí, vínem a masáží
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
Co když si zde koupim voucher a budu potřebovat bezbarierový
pokoj.Jde to?
Dobrý den, děkujeme mnohokrát za Váš dotaz.V hotelu máme k dispozici bezbarierový pokoj a mezi patry se lze přesunovat naším výtahem.Těšíme se na Vaši návštěvu a přejeme Vám krasný den. Karolína-recepce
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda ještě máte volný nějaký pokoj na 1 noc ze soboty na neděli? Do data vypršení voucheru? Předem děkuji za odpověď.. :-)
Dobrý den, Petro,
pokud se jedná o voucher s datem platnosti do posledního dne v červnu, tak
nás to velice mrzí, ale již žádný termín na přelomu sobota/neděle
nemáme. Můžeme Vám nabídnout pouze vybrané termíny z pátka na sobotu a
nebo z neděle na pondělí a samozřejmě téměř všechny všední dny.
Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám krásný den.
Kristýna – Recepce
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda máte volná místa v rozmezí od
26.6.-30.6.
Předem děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Vážená paní Vančurová,
děkujeme za Váš zájem o služby našeho hotelu.Ve Vámi poptávaném
termínu máme kapacitu hotelu prozatím volnou.Pokud budete chtít vytvořit
rezervaci, neváhejte nás kontaktovat na náš e-mail. Děkujeme a přejeme a
přejeme krásný den.
Karolína -recepce.
Dobrý den,
prosím o informaci, zda máte volný termín ve dnech od 16. –
18.6.2017.
Pokud ano, prosím o rezervaci na jméno Tomáš Chrenko. Dále také bych
potřeboval vyřídit úhradu přes zaměstnavatele. Ze zkušenosti mám
ověřeno, že schválení žádosti a úhrada trvá přibližně 3–4 týdny
(vzhledem k administrativě zaměstnavatele), a to ještě na fakturu zaslanou
přímo jemu, nebude to problém?
děkuji.
T. Chrenko
Vážený pane Chrenko,
děkujeme za Váš zájem o služby našeho hotelu. Ve Vámi poptávaném
termínu se nám uvolnil jeden pokoj, velmi rádi Vám rezervaci vytvoříme.
Fakturu pro Vašeho zaměstnavatele Vám samozřejmě vystavíme, požádáme
Vás tedy o zaslání fakturační adresy a veškěrých informací, které si
budete přát do faktury uvést do našeho e-mailu. Pokud budete mít jakékoliv
dotazy, určitě se na nás neváhejte obrátit. Děkujeme a přejeme Vám
krásný den. Michaela – recepce.
Dobrý den,máte prosím volný termín od 18.-20.4.?
Dobrý den, Andreo, děkujeme mnohokrát za Váš zájem o služby našeho hotelu. Ve Vámi poptávaném termínu máme hotel prozatím k dispozici, moc rádi Vám tedy na tento termín rezervaci vytvoříme. Pokud Váš zájem o ubytování v našem hotelu stále trvá, požádáme Vás o zaslání kódu voucheru do našeho e-mailu. V případě jakýchkoliv dotazů k doplnění nás neváhejte kontaktovat, jsme Vám k dispozici. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den. Andrea – recepce
Dobrý den je možné s sebou vzít absolutně ukázněného a čistotného
erdelteriera, kterého nemáme kam dát během našeho pobytu?
Děkuji za odpověď. Slíva
Vážený pane Slívo,
děkujeme mnohokrát za Váš dotaz. Samozřejmě Vás u nás v hotelu rádi
přivítáme i s Vaším pejskem. Doplatek za ubytování domácího zvířete
u nás činí 300Kč za celý pobyt – tento doplatek lze uhradit až na
místě v hotelu.
Pokud budete mít jakékoliv další dotazy, určitě se na nás neváhejte
obrátit, jsme tu pro Vás. Děkujeme a přejeme Vám krásný zbytek dne.
Michaela – recepce.
Dobrý den, volný termín na Velikonoce?
Dobrý den, Veru,
moc mě to mrzí, ale o Velikonocích bohužel není možné voucher
využít.
Děkuji a přeji vám krásný den. Míša
Dobrý den,
máte prosim volný pokoj na jednu noc pro 2 dospělý a 3leté dítě
v termínu 1.-2.4 nebo 8.-9.4.? Děkuji za odpověď. Hezký den
Dobrý den, je mi velice líto, ale Vámi vybrané termíny jsou již plně obsazené. Děkujeme za pochopení. Pokud vyberete jiný, neváhejte nás kontaktovat. S pozdravem. Andrea– recepce
Dobry den,mate jeste volny termin 2–4.6.2017 -dvouluzkovy pokoj?dekuji Pavel
Dobrý den, je mi velice líto, ale Vámi vybraný termín je již plně obsazený. Děkujeme za pochopení. Pokud vyberete jiný, neváhejte nás kontaktovat. S pozdravem. Andrea – recepce
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda máte volné 4 dvoulůžkové pokoje (8 osob)
v termínu 16. – 18.6.2017.
Děkuji za odpověď.
Přeji hezký den
Iveta Kmoníčková
Dobrý den, paní Kmoníčková,
děkujeme za Váš zájem o naše služby. Ve Vámi požadovaném termínu se
nám v současné chvíli pokoje ve Vámi poptávaném počtu uvolnily.
V případě zájmu o vytvoření rezervace Vás požádáme o zaslání
čísel voucherů do našeho e-mailu. Pokud budete mít jakékoliv dotazy,
určitě se na nás neváhejte obrátit, rádi Vám pomůžeme. Děkujeme za
pochopení a přejeme Vám krásnou neděli. Michaela – recepce.
Dobrý den máte prosím volný termín na 2 noci v hotelu v termínu 12.6.- 15.6.? Měla bych zájem o pobyt dekuji
Dobrý den, Evo, děkujeme mnohokrát za Váš zájem o služby našeho hotelu. Ve Vámi poptávaném termínu máme hotel prozatím k dispozici, moc rádi Vám tedy na tento termín rezervaci vytvoříme. Pokud Váš zájem o ubytování v našem hotelu stále trvá, požádáme Vás o zaslání kódu voucheru do našeho e-mailu. V případě jakýchkoliv dotazů k doplnění nás neváhejte kontaktovat, jsme Vám k dispozici. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den. Andrea – recepce.
Dobrý den, ráda bych se před zakoupením voucheru informovala, zda-li je ve Vašich prostorách úschovna jízdních kol nebo zda-li je možné někde kola bezpečně uschovat? O možnosti zapůjčení kol jsem se dočetla, nicméně preferujeme kola vlastní. Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Kateřino,
Vaše jízdní kola Vám rádi bezpečně uschováme. V případě dalších
dotazů nás neváhejte kontaktovat, jsme tu pro Vás.
Děkujeme a přejeme Vám krásný den.
Kristýna – recepce.
Dobrý den, máte k dispozici dvojlůžkový pokoj v časovém úseku od
19.-30. června? Ještě stále přemýšlíme, jaký přesný datum vybereme
kvůli škole.
Děkujeme za odpověď.
Dobrý den, Davide,
děkujeme za Váš zájem o ubytování v našem hotelu. Ve Vámi zmíněném
období bychom Vám rádi nabídli ubytování od 19. 6. – 23. 6. 2017,
dále od 25. 6. – 30. 6. 2017. Pokud si budete přát vytvořit rezervaci
na nějaký z těchto termínů, požádáme Vás o zaslání kódu voucheru
do našeho e-mailu. V případě jakýchkoliv dalších dotazů se na nás
neváhejte obrátit, rádi Vám poradíme. Mockrát děkujeme za pochopení a
přejeme Vám krásný den. Michaela – recepce.
Dobrý den,
chtěla bych se Vás zeptat na dostupnost pokoje. Máte volný pokoj pro dva ve
dvoulůžkovém pokoji v termínu 28.3. – 30.3.2017?
Děkuji za odpověď.
S pozdravem
Renáta Teuchnerová
Dobrý den, Renáto,
děkujeme mnohokrát za Váš zájem o služby našeho hotelu. Ve Vámi
poptávaném termínu máme hotel prozatím k dispozici, moc rádi Vám tedy na
tento termín rezervaci vytvoříme. Pokud Váš zájem o ubytování v našem
hotelu stále trvá, požádáme Vás o zaslání kódu voucheru do našeho
e-mailu. V případě jakýchkoliv dotazů k doplnění nás neváhejte
kontaktovat, jsme Vám k dispozici. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám
hezký den. Michaela – recepce.
Dobrý den,
plánuji zakoupit voucher na 1 noc a chci se raději předem zeptat na Vaší
obsazenost o víkendech (noc ze soboty na neděli) během dubna/začátek
května. Děkuji
Dobrý den, Aneto,
děkujeme za Váš zájem o naše služby. Co se týče termínů od soboty do
neděle, tak v tomto případě se nám právě uvolnil poslední volný pokoj
v termínu 27.- 28. 5. 2017, moc rádi bychom tedy tento termín nabídli pro
Vás. Ostatní termíny od soboty do neděle máme bohužel již všechny
zabrané, určitě bychom Vám ale dále mohli nabídnout termíny od pátku do
soboty, nebo také od neděle. Pokud si budete přát ověřit dostupnost
našeho hotelu v nějakém jiném termínu – neváhejte nás kontaktovat.
Mockrát děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den. Michaela –
recepce.
Dobrý den, máte prosím volný termín na dvě noci od 28.4. případně od 29.4.? Děkuji.
Dobrý den, Danielo,
velice Vám děkujeme za zájem o služby našeho hotelu.
Termín, který uvádíte, máme stále k dispozici. Budete-li chtít vytvořit
závaznou rezervaci, neváhejte nás kontaktovat, jsme tu pro Vás.
S přáním hezkého dne
Kristýna – recepce
Dobrý den, položky označené jako 1× (strava apod.) jsou tedy mysleny pro oba?
Dobrý den, Barboro,
děkujeme za Váš dotaz.
Ano, tyto položky jsou myšleny pro dvě osoby, označení 1× značí pouze,
že se jedná o variantu na 1 noc.
Pobytový balíček na 1 noc tedy obsahuje večeři, snídani a moučník pro
oba, také masáže v délce 30ti minut pro oba a vstupenka do zámeckého
parku je taktéž pro dvě osoby.
Pokud budete mít jakékoliv další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den.
Michaela – recepce.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na dostupnost volných termínů pro
ubytování (víkendy do 30.6.2017) pro variantu 2 osoby 3 dny (2 noci).
Pobyt chci dát jako svatební dar a potřebuji si ověřit dostupnost. Ihned po
koupi bych chtěla i rezervovat termín, aby vše klaplo a novomaželé byli
spokojení :-)
Moc děkuji za informace, Horčičková.
Vážená paní Horčičková,
děkujeme mnohokrát za Váš dotaz, co se týče víkendových termínů, tak
ty se bohužel opravdu rychle zabírají, nějaké ale určitě ještě
najdeme – například bychom Vám mohli nabídnout prozatím termín 2. –
4. 6. 2017 nebo také ještě termín 9. – 11. 6. 2017. V případě
koupi voucheru na 1 noc bychom Vám mohli nabídnout například pátek
28. 4. 2017 nebo také 27. 5. 2017. Pokud budete chtít znát dustupnout
našeho hotelu i v nějakých jiných termínech – neváhejte nás
kontaktovat.
Mockrát děkujeme za pochopení a věříme, že společně nějaký termín
k Vaší spokojenosti vybereme.
Přejeme Vám krásný den. Michaela – recepce.
Dobrý večer, potřeboval bych vědět cenu pobytu pro dva na tři noci. Termín od 18.4 do 21.4. 2017. Děkuji za info.
Dobrý večer, pane Markoviči,
cena jedné noci ve dvoulůžkovém pokoji, vč. snídaně, wifi a parkovného,
stojí 2.200,–-
Velice děkujeme za zájem o služby našeho hotelu a přejeme krásný zbytek
dne.
S pozdravem
Kristýna – recepce
Dobrý den,
máte prosím volno 7.-9.4.? Děkuji.
Je mi velice líto, ale Vámi vybraný termín je již plně obsazený.
Děkujeme za pochopení.
Pokud vyberete jiný, neváhejte nás kontaktovat.
S pozdravem. Karolína – recepce
Dobrý den, zajímalo by mě, zda lze koupit voucher a vzít sebou miminko (9 měsíců). V případě že ano, tak kolik by se připlácelo? Děkuji za zodpovězení dotazu :-)
Dobrý den, Lucie,
děkujeme za Váš dotaz. U nás v hotelu Vás samozřejmě rádi přivítáme
i s miminkem. V případě zájmu Vám na pokoj připravíme dětskou
postýlku, a to bez jakéhokoliv příplatku.
Pokud budete mít nějaké další dotazy, neváhejte se na nás obrátit, jsme
Vám k dispozici.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezkou neděli. Michaela –
recepce.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda máte volný pokoj v termínu od 1.-2. dubna. Děkuji za odpověď a přeji pěkný den.
Dobrý den, paní Potůčková,
děkujeme mnohokrát za Váš zájem o služby našeho hotelu. Moc nás tato
situace mrzí, ale ve Vámi požadovaném termínu máme celý hotel již plně
obsazený. Mohli bychom Vám ale nabídnout například termín prozatím
ještě od 8. – 9. 4. 2017.
Pokud si budete přát rezervovat nějaký jiný termín, neváhejte nás
kontaktovat.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den. Michaela – recepce.
Dobry den, chtela jsem se zeptat, zda mate volny termin na ubytovani na 1/noc v terminu 21.04.2017. Potrebovala bych toto datum na vyroci, tak se predem ptam, ze by to obratem rezervovala. Dekuji za odpoved. S pozdravem Lenka Horáková
Dobrý den, paní Horáková,
děkujeme mnohokrát za Váš zájem o naše služby, ve Vámi poptávaném
termínu máme hotel na 1 noc prozatím k dispozici, moc rádi Vám tedy
v tomto termínu vytvoříme závaznou rezervaci. Jakmile obdržíte od
slevového portálu voucher, požádáme Vás o zaslání jeho kódu, abychom
Vám mohli rezervaci vytvořit.
Pokud budete mít jakékoliv další dotazy, neváhejte se na nás obrátit
prosdřednictvím hotelové recepce.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný zbytek dne. Michaela –
recepce.
Dobrý den, musím být plnoletá na ubytování?
Dobrý den Terezo, pokud máte na mysli věk 18 + není to pro ubytovaní u nás podmínkou. A však při příjezdu požadujeme od hostů OP průkaz a nebo cestovní pas. Pokud to budete chtít řešit s námi individuálně, neváhejte nás kontaktovat na náš e-mail sychrov@eahotels.cz S pozdravem Karolína – recepce.
Dobrý den,
Jsme parta šesti žen. Je volno v období 11.5–13.5.2017. Pokoje můžou
být třeba i dva třílůžkové nebo jeden čtyřlůžkový a jeden
dvoupokojový.
Děkuji
Dobrý den, paní Wočadlová,
děkujeme za Váš dotaz, v termínu 11. – 13. 5. 2017 máme pokoje
prozatím k dispozici, jen Vás musíme dopředu informovat o skutečnosti,
že tento termín se velmi rychle zabírá. Pokud si tedy budete přát
vytvořit závaznou rezervaci, požádáme Vás o zaslání kódů Vašich
voucherů, na základě kterých Vám rezervaci moc rádi vytvoříme.
Pokud budete mít jakékoliv dotazy, neváhejte se na nás obrátit
prostřednictvím hotelové recepce.
Děkujeme za pochopení. Michaela – recepce.
Dobrý den, omlouvám se, ale mám ještě jeden dotaz, byl by volný 4lůžkový pokoj od 7.4. do 9.4. Děkuji za odpověď
Dobrý den, paní Barboro, velice nás to mrzí, ale bohužel v tento termínu máme hotel plný. Pokud budete mít zájem o jiný termín, neváhejte nás kontaktovat. S pozdravem Andrea – recepce.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na volné termíny v březnu či dubnu. Děkuji.
Dobrý den, paní Némethová, děkujeme za Váš dotaz. V březnu Vám moc rádi poskytneme naše služby ve všedních dnech a v dubnu víkend 28. – 30. 4. 2017, také všední dny mimo termín 24. – 27. 4. 2017. Pokud si budete přát vytvořit u nás v hotelu rezervaci, neváhejte se na nás obrátit prostřednictvím hotelové recepce. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den. Michaela – recepce.
Dobrý den, měli byste volný 4 lůžkovy pokoj v období buď od 31.3 do 2.4 nebo 21.4 do 23.4. Dekuji
Dobrý den, Barboro,
termín 31.3– 2.4 je již bohužel obsazený. Ale v termínu
21.4–23.4 2017 Vám rádi vytvoříme rezervaci.Pokud budete mít tedy
zájem, neváhejte nás kontaktovat. S pozdravem Karolína – recepce
Dobrý večer, prosím o sdělení, zda bych si mohla objednat rezervaci 3. a 4.3.2017 (1noc). Děkuji Sylva
Dobrý den Sylvo,
je mi velice líto, ale Vámi vybraném termínu je již hotel plně obsazený.
Mohu Vám jedině nabídnout jiný termín.
S pozdravem Karolína – recepce
Dobrý den, je, prosím, možné zaplatit voucher flexy passy? Nepodařilo se mi najít volný víkend v dubnu, je možné dorazit i přes týden? Děkuji moc
Dobrý večer, Radkko,
moc mě to mrzí, ale bohužel akceptujeme pouze elektronické Sodexo. Přes
týden není problém dorazit, stačí se domluvit na termínu :-)
Hezký zbytek neděle. Míša
Dobrý den, chápu tedy dobře, že když s sebou vezmeme dvě děti (2 roky a 4 měsíce), tak bez nároku na postel budou ubytováni zdarma? Děkuji.
Dobrý den, ano Vaše děti budou bez nároku na postel zdarma ubytováni. Těšíme se na Vaši návštěvu. Karolína- recepce
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda máte ještě volné termíny pro dvoulůžkový pokoj na 2 noci v červnu ve všední dny? Děkuji
Dobrý den, Lenko,
děkujeme za Váš zájem o naše služby. V červnu zcela jistě nalezneme
ještě spoustu volných termínů pro rezervaci. Poprosíme Vás
o kontaktování telefonicky přímo hotelové recepce, abychom společně
vybrali nějaký konkrétní termín pro Vás.
Děkujeme mnohokrát za pochopení a přejeme Vám krásný den.
Michaela – recepce
Dobrý den, měli byste volno 6.5. – 8.5. 2017? Děkuji za informaci, Helena
Dobrý den, paní Heleno,
velmi nás těší Váš zájem o služby našeho hotelu Zámecký Hotel
Sychrov****
Vámi poptávaný termín 6. – 8. 5. 2017 máme prozatím k dispozici,
musíme Vás však již upozornit na skutečnost, že o tento termín je velký
zájem a rychle se zabírá. Pokud budete potřebovat znát nějaké další
informace, neváhejte se na nás obrátit telefonicky či e-mailem přímo
prostřednictvím recepce hotelu.
Přejeme Vám hezký den.
Michaela – recepce
Dobrý den, měla bych zájem o pobyt na dvě noci a tři dny v termínu 4.-6.5. máte prosím volno? Děkuji Lída
Dobrý den, Lído,
děkujeme za Váš zájem o služby našeho hotelu Zámecký Hotel
Sychrov****
Ve Vámi poptávaném termínu máme hotel prozatím k dispozici, moc rádi
Vám tedy na tento termín vytvoříme závaznou rezervaci.
Jakmile obdržíte voucher, poprosíme Vás o zaslání jeho kódu, abychom
Vám mohli zadat rezervaci do systému.
Pokud budete mít jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat přímo
prostřednictvím hotelové recepce telefonicky nebo e-mailem.
Přejeme Vám krásný den. Michaela – recepce
Dobry den, lze wouchery platit pres FKSP A JAKÝM ZPŮSOBEM? DEKUJI
Dobrý večer, Jitko,
samozřejmě. V tomto případě si stačí vytvořit objednávku na bankovní
převod. Platební údaje poté přepošlete do hotelu s žádostí
o zálohovou fakturu a je to :)
Krásný zbytek neděle. Míša
Dobrý den, měl bych zájem zakoupit voucher na dva dny. Chtěl bych se zeptat zda máte volno v termínu 9.4.2017 – 11,4,2017. Děkuji za odpověd
Dobrý den, pane Francku,
děkujeme za Váš zájem o služby našeho hotelu Zámecký Hotel Sychrov. Ve
Vámi poptávaném termínu 9. – 11. 4. 2017 máme pokoje prozatím
k dispozici, moc rádi ho tedy rezervujeme pro Vás. Pokud Váš zájem
o rezervaci stále trvá, poprosíme Vás o kontaktování přímo recepce
hotelu.
Děkujeme mnohokrát za pochopení a přejeme Vám krásný zbytek dne.
Michaela – recepce.
Dobry den daji se koupit 2 vouchery a využít hned za sebou? Dekuji
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Ano lze to takto čerpat za sebou.Pokud budete mít jakékoliv další dotazy, neváhejte nás kontaktovat telefonicky či e-mailem na naší hotelové recepci. Karolína-recepce
Dobrý den, 1× vstup do zámeckého parku je předpokládám také pro oba? :)
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Ano vstup do zámeckého parku je samozřejmě v ceně pobytu pro oba dva. Pokud budete mít jakékoliv další dotazy, neváhejte nás kontaktovat telefonicky či e-mailem na naší hotelové recepci. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám krásný den. Recepce-Karolína.
Dobrý den, prosím o informaci zda máte k dispozici i třílůžkové pokoje, popřípadě dvoulůžkové s přistýlkou a jestli je volný termín 3.3. – 5.3.2017. Děkuji
Dobrý den, paní Kuklová,
děkujeme za Váš zájem o služby našeho hotelu Zámecký Hotel
Sychrov****
K dispozici máme mimo dvoulůžkových pokojů samozřejmě také větší
pokoje, nabídnout můžeme dále třílůžkové a čtyřlůžkové pokoje,
apartmán nebo pětilůžkový pokoj.
Bohužel ale, víkendové termíny máme až do 9. 4. 2017 již obsazeny,
budeme moc rádi, pokud si pro vytvoření rezervace zvolíte nějaký jiný
termín.
Pro ověření volných termínů nás neváhejte kontaktovat telefonicky či
e-mailem přímo na naší hotelové recepci.
Děkujeme mnohokrát za pochopení a přejeme Vám hezký den.
Michaela – recepce.
Dobrý den.Jak se do zámku Sychrov dostaneme z Prahy?A ještě jeden dotaz-můžeme si vzit s sebou pejska?Máte uvedeni tam poplatek pro domací mazličky 300Kč.Děkuji a hezký den přeji.
Dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz. Z Prahy je možné dojet na Sychrov po dálnici směr
Liberec – poté Vás již navede označení směr Sychrov.
Samozřejmě Vás u nás v hotelu rádi přivítáme i s Vaším pejskem,
doplatek za pejska činí 300Kč za celý pobyt a tento doplatek lze uhradit až
na místě v hotelu. Pokud budete mít jakékoliv další dotazy, neváhejte
nás kontaktovat telefonicky či e-mailem na naší hotelové recepci. Děkujeme
za pochopení a přejeme Vám krásný den. Michaela – recepce.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer, máte prosím ještě volný termín 18.4.-20.4.?Děkuji
Dobrý večer, děkujeme za Vaši zprávu. Termín od 18. – 20. 4. je stále k dispozici. Budete-li si přát vytvořit rezervaci, neváhejte nás kontaktovat. Buď emailem nebo telefonickou formou. Mockrát děkujeme a přejeme krásný den.
Kristýna – recepce hotelu