Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Omlazující ošetření: Aplikace kyseliny hyaluronové přímo do vrásek
Hodnocení podniku Body & Face clinique
Líbilo se mě vše , brzy půjdu znovu.
Příjemné prostředí i personál .
Účinek nepřetrvá déle jak tři týdny ..
Dobrý den Evo, děkujeme za komentář. Na Slevomat.cz jste si vybrala plazmaterapii. Jedná se o pleťovou terapii, kterou je nutné několikrát zopakovat, což je o této formě omlazení všeobecně známé a dokonce je to uvedeno i v textu nabídky. Jedno ošetření skutečně nepostačuje, resp. mírné změny v kvalitě pleti Vy vizuálně nevnímáte. Pokud máte představu o produktu, který přinese viditelné výsledky na poprvé a jehož aplikaci není nutné zopakovat, pak je třeba vybírat v oblasti kvalitních skinboosterů, které jsou ovšem v jiné cenové kategorii a zde je nenabízíme. Každopádně začít omlazující či preventivní proces plazmaterapií je vždy dobrá volba. nyní je už je na Vás, jakou formu dalšího ošetření zvolíte. Mgr. Pavlína Blažek, majitelka Body&Face clinique
Profesionální přístup. Doporučení jiného postupu vedoucího k většímu účinku.
Byla jsem již podruhé (poprvé v r. 2019) a je to taková nenásilná pomoc, která vidět jde, ale není moc okatá. Tudíž si žena zachová svou přirozenost, mě to pomohlo hodně i na akné, kterým trpím od puberty. Můžu jen doporučit.
Děkujeme za hodnocení, pochvala je vždy velkou motivací pro naší další práci. Přeji krásný den, Pavlína Blažek
.
.
Krásný den, samozřejmě mě velmi mrzí, že jste nebyla spokojená. Nicméně představa, že jeden zákrok bude mít zázračný výsledek a vydrží nejméně rok je opravdu velmi klamná a my s tímto, bohužel rozšířeným mýtem, na klinice často bojujeme. Plazmaterapie je skvělá procedura ale musí mít správnou indikaci a vy musíte mít reaální očekávání, o čemž jste Vás před zákrokem informovali a to včetně doporučueního protokolu ošetření. Jedná se o náš základní koncept. Děkuji a přeji hezký zbytek dne, Mgr. Pavlína Blažek
Nelze se do salonu dovolat. neberou telefony a odůvodnením, že jsou vytíženi.
Dobrý den, velmi nás mrzí, že jste měla problémy s dovoláním. V daném případě se však nejedná o výmluvu ale o skutečnost. Navíc kolegyně skutečně berou telefony při práci, resp. v přestávkách. Abychom si mohli dovolit nabízet naše služby za rozumné ceny, nenavyšujeme zbytečně náklady dalším servisním personálem. Věřím, že vás děvčata kontaktovala ještě týž den, kdy jste prvně volala. Stejně tak věřím, že jste byla se zákrokem spokojena, což je pro nás hlavní cíl nabídky. Děkuji za pochopení a pokud byste cokoli dalšího potřebovala, neváhejte mně kontaktovat osobně na tel. 603195336. Mgr. Pavlína Blažek majitelka kliniky
Prostředí a čistota
Dobrý den, měla jsem plazmu už po 5.krát.
Všichni minuly zkušenosti jsou kladný a měla jsem vynikající výsledek.
Na poslední krát (5.) dostala jsem pupínky na obličej.
Asi to bylo s toho, ze sestřička propíchnula jednu mé pupínku a pak stejnou jehlou propíchala cele obličej.
Při telefonování jsem všechno vysvětlila a chtěla objednat ještě jeden termín, ale nedostala ani žádnou omlouvu.
A tím pádem můžete sami rozhodnout jít na to nebo ne, ale určitě nedoporučuji jít k sestřičky, která není dobře mluví česky.
Dobrý den, je mi velmi líto, že jste měla problém. Nicméně bych ráda vysvětlila, že plazmaterapie se aplikuje obvykle jednou jehlou nebo kanylou. To, že se vám po plazmaterapii vytvoří mírné osypky, se poměrně často stává, resp. zejména tam, kde se v danou chvíli detoxikuje pleť, což je jedním z důležitých úkolů plazmaterapie. Setřička Vám přesně toto do telefonu vysvětlila a chovala se k vám velmi vstřícně.(viz záznamy s kamerového systému). Jedná se o běžný problém, zejména u mladších klientek, které mají anebo měly dříve aknozní plet. Je mi to velmi líto ale v tomto případě nevidím žádný důvod pro omluvu, ze strany kliniky nebylo uděláno nic špatně. Zdůrazňuji, že je nám samozřejmě líto, že jste tento problém mělan a věřím, že to pro vás byl určitý dyskomfort.
Ošetřovala Vás sestra Jana, která je velmi zkušená (30 let praxe) a ano, není původem z ČR. Ale to vy zřejmě také nikoli. Nejde o to, odkud původem jsme ale jak dobře umíme svou práci ...
Děkuji za pochopení a přeji hezký den, Mgr. Pavlína Blažek, majitelka kliniky
Přístup lekařky :D
Děkujeme za hodnocení, Mgr. Pavlína Blažek
Výsledek, ale až po par dnech.
Opravdu to bolelo 🥵 pro krásu se občas musí trpět 😀
Dobrý den, děkujeme za krásmné hodnocení a moc mě mrzí, že Vám to nebylo úplně příjemné. Pokud máte chuť si zákrok zopakovat, pak bychom příště mohli aplikovat krém, který sice ne vždy doporučujeme ale rozhodně Vám pomůže zákrok lépe vydržet. Budu alespoň pevně doufat, že výsledek je dobrý a že všechnu bolest vynahradil. Děkuji a přeji hezký den, Pavlína
Velmi pečlivé vyčištění pleti
Kvalitní kosmetické výrobky (žádná reakce ani s mou velmi citlivou pletí)
Čekání na ošetření oproti dohodnutému času rezervace
Dobrý den, velmi děkujeme za Vaše kladné hodncení. prřosím přijměte omluvu za opoždění, občas se tomu bohužel nevyhneme i když se snažíme aby se to nestávalo. Věřím, že nám zachováte důvěru a my se budeme snažit aby se prodleva neopakovala. Děkuji a přeji hezký den, Mgr. Pavlína Blažek
Paní kosmetička byla milá, prostředí bylo čisté.
Jsem z celé kosmetiky trochu zmatená. Na ošetření jsem se moc těšila. Po příchodu bylo malinko nepříjemné, že si paní musela nejdřív u kolegyň několikrát upřesnit, co můj voucher vlastně obsahuje. Poté mi sdělila co mi bude dělat. Připomněla jsem se, že ve voucheru je uvedena jak šlachtle tak diam.mikrodermabráze, na to mi paní řekla, že to je chyba, že tam mělo být na výběr. Řekla jsem tedy, že bych si přála diam.mikroderm. jelikož na šlachtli chodím pravidelně jinam. Na to mi bylo sděleno že už to nejde, že mi paní už nanáší změkčujici gel, mohla se semnou nejdříve však poradit (z toho jsem nadšená nebyla). Uvedený zábal s kolagenem vůbec nebyl (bohužel jsem si vzpomněla až cestou domů). Paní byla milá, to ano, ale nevědět co za službu má zákazník mít a ani neprovést vše mne dost zklamalo.. Mám koupený ještě 1 voucher na jiné ošetření a jsem velmi na vážkách zda ho raději nerefundovat :(
Dobrý den paní Maierová, velmi se Vám omlouvám za nepříjemnosti. Ošetřovala Vás dermatzoterapeutka a kosmetička Jana, která je u nás nově. Bohužel zřejmě ještě nemá naše dlouholeté postupy přesně zapamatovány. Z toho důvodu, abychom Vás přesvědčili o našem férovém jednání, nabízím Vám jedno kosmetické ošetření zdarma a samozřejmě ve správné kombinaci.
Co se týče použití špachtle a dermabraze, pak se jedná o moji osobní chybu, kdy jsem do textu nabídky neuvedla, že "lege artis" lze provést jedno nebo druhé. Pokud by kosmetička provedla obě ošetření, mohlo by dojít k narušení lipidové bariéry pokožky, což by se pleti rozhodne nelíbilo. Nicméně se Vás kosmetička samozřejmě měla zeptat, věc Vám vysvětlit a pochopitelně závěrem dát zábal z kolagenu nebo hyaluronu (podle druhu pleti či Vašeho přání).
Pokud se pro mou nabídku rozhodnete, pak mi prosím zavolejte na 603195336 abychom si domluvily podrobnosti Vaší další návštěvy.
Děkuji za pochopení a věřím, že budete s ošetřením nakonec spokojená. Mgr. Pavlína Blažek, majitelka Body&Face clinique
Přístup personálu.
všechno ne nejlepší úrovni
Poprvé v životě jsem šla na něco takového. Velice oceňuji profesionální přístup. Po konzultaci jsem si rovnou doplatila a nechala upravit začínající vrásky, akné a kruhy pod očima vlastní plazmou. Výsledek pecka 🙂
Profesionální jednání, velmi příjemná paní Amy. Aplikace předem vysvětleny a bezbolestně aplikovány. Jeden ze zakoupených voucherů na místě změněn dle posouzení a to k mé naprosté spokojenosti. Výsledek viditelný již po aplikaci. Odcházela jsem naprosto nadšená a objednávám hned po víkendu další výkon. Ještě jednou děkuji Amy a těším se brzy na další setkání. Závěrem všem DOPORUČUJI
Vše OK
Dobrý den, děkujeme za pochvalu Amy a celkově pozotivní hodnocení, které je velkou motivací a inspirací pro naši další práci. Přesto mi nedá se nezptat na poslední nevyplněnou hvězdičku. Bylo na místě něco, s čím jste nebyla spokojena? Velmi ráda bych to, jakožto majitelka, veděla, abych mohla na případném problému zapracovat. Jsme "proklientské pracoviště" a velmi nám záleží na naprosté spokojenosti klienta. Předem děkuji za Vaši pomoc a spolupráci, Mgr. Pavlína Blažek @#Bodyfaceclinique
příjemné prostředí, profesionální přístup, milý personál. Prostě vše na jedničku :-)
Rychlost objednávky, dobra dostupnost, čiste a příjemné prostredi
Nepřišlo mi, ze by nad tím doktor moc přemýšlel, jen co nejdříve udělat svoje (vydělat peníze). Ani korekce me nepřesvědčila o nejlepším výkonu (korekce čela stekla komplet do oka, nos byly vyhozene peníze, protože ani opakovana návštěva neměla žádný efekt – pichal porad mimo)
Velmi milá kosmetička, vše mi vysvětlila, velice ochotná.