Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Filtry
Recenze zákazníků
Jana
duben 2017
2,0/5
- nádherné počasí,
– vycházkové okruhy v Mariánských Lázních – doporučeno v Informačním centru
- neochota a komentáře paní recepční na naše stížnosti,
– jedno hlavní světlo v pokoji s jedním vypínačem, absence lampiček,
– naprosto nevyhovující smluvní restaurace na večeře – kuřácká a špinavá (při koupi voucheru nebyla o docházení na večeře žádná zmínka),
– výhled z okna do dvora na popelnice
„polopenze“ v podobě 100kc poukázky na osobu do zakouřené restaurace, na pokoji netopilo topení, wellness 4 procedury neměli úroveň, vše bylo odbyto během hodiny, snídaně jen hodinu, jídlo se nedoplňovalo, v neděli staré pečivo, v hotelu není možnost zakoupení nápojů.
Ubytování- čisto, ochota personálu
Jidlo v restauraci- vynikající
Snídaně-dostatečný výběr
Procedury- masér nebyl při masáži moc opatrný proto jsme další procedury radši zrušili (zkusili jsme dvě)
Polopenze- na každý den dostane pár 200kc do restaurace (100kc/osoba), za což si ovšem jídlo nezaplatíte můžete si dát jedině nejlevnější pizzu, zbyla jídla většinou dost převyšují 100kc a pití si samozřejmě hradí hosté celé sami.
Prostředí hotelu super, jednání zaměstnanců vstřícné, milé. Masér poskytující procedury velice šikovný.
Strava ve smluvním zařízení Elektra vynikající.