Hotel Haná***

Mariánské Lázně a další pobočka

„S kamarádkou jsme byly spokojené. Milá paní na recepci. Snídaně dobré a procedury s mladým panem masérem byly fajnovým zpestřením. Můžeme doporučit. …“ — N., Před 3 měsíci

„S kamarádkou jsme byly spokojené. Milá paní na recepci. Snídaně dobré a procedury s mladým panem masérem byly fajnovým zpestřením. Můžeme doporučit. …“ — N., Před 3 měsíci

O nás

Hotel HANÁ*** se nachází v centru Mariánských Lázní na Hlavní třídě v blízkosti lázeňského parku. V roce 2007 byla provedena celková rekonstrukce hotelu. Hotel je bez výtahu a není bezbariérový.

Hotel Haná***
Hlavní třída 260/114, Mariánské Lázně a další pobočka

Hotel Haná***

Hlavní třída 260/114, Mariánské Lázně

Check in od 14:00 – Check out do 10:00
Rezervace parkovacího místa je nutná předem, již při objednávce pobytu!
Zobrazit na mapě
Vybavení a služby
Parkování: 100 Kč/den
Internet zdarma
U nás se nekouří
Wellness

Hotelový komplex Fontána & Pramen ***

Ruská 20, Mariánské Lázně

Check in od 14:00 – Check out do 10:00
Zobrazit na mapě
Vybavení a služby
Parkování: 50,- Kč za auto/noc
Internet zdarma
U nás se nekouří
Wellness
Vlastní restaurace
Mapa poboček

Hodnocení podniku

Blažena

Milý personál, kolonáda a příroda kolem

Proleželé matrace, na pokoji špinavé skleničky a postříkané od něčeho zdi které byli zamázlé jinou barvou, na welnesu to vypadalo spíš jak v krematoriu a všude po zemi chlupy, vlasy a prach a tak nějak vše opatlané. Recepční je chudák který tam oddře snad všechno úklid pokojů i číšnice a ještě musí stíhat recepci tak není divu že pak úlid vypadá tak jak vypadá a nemůže vše perfektně stihnout.jídlo bylo dobré ale čekala jsem lepší výběr z jídel.snídaně celkem ušla ale ten kdo přišel o půl hodiny déle tak měl už u některého jídla smůlu už nikdo jej nedoplnoval i když to došlo

Hana

Jídlo. hotel.

Lucie

Hezké pokoje malé a okolí.

Voucher byl pro rodiče. Procedůry prý tak na 10 min. Mamče ještě masér zapomněl namasírovat obě nohy, ale namasíroval jen 1. Byl trochu mimo. Jídlo prý nic moc. Pokoj bez výtahu ve 3 patře, po dohodě přesunuty aspoň do 2 patra.

Hodnocení podniku Hotel Haná***

Hodnocení podniku Hotel Haná***

3,5/5 (32 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Blažena

Milý personál, kolonáda a příroda kolem

Proleželé matrace, na pokoji špinavé skleničky a postříkané od něčeho zdi které byli zamázlé jinou barvou, na welnesu to vypadalo spíš jak v krematoriu a všude po zemi chlupy, vlasy a prach a tak nějak vše opatlané. Recepční je chudák který tam oddře snad všechno úklid pokojů i číšnice a ještě musí stíhat recepci tak není divu že pak úlid vypadá tak jak vypadá a nemůže vše perfektně stihnout.jídlo bylo dobré ale čekala jsem lepší výběr z jídel.snídaně celkem ušla ale ten kdo přišel o půl hodiny déle tak měl už u některého jídla smůlu už nikdo jej nedoplnoval i když to došlo

20. 5. 2018
Hana

Jídlo. hotel.

18. 5. 2018
Lucie

Hezké pokoje malé a okolí.

Voucher byl pro rodiče. Procedůry prý tak na 10 min. Mamče ještě masér zapomněl namasírovat obě nohy, ale namasíroval jen 1. Byl trochu mimo. Jídlo prý nic moc. Pokoj bez výtahu ve 3 patře, po dohodě přesunuty aspoň do 2 patra.

12. 3. 2018
N.

S kamarádkou jsme byly spokojené. Milá paní na recepci. Snídaně dobré a procedury s mladým panem masérem byly fajnovým zpestřením. Můžeme doporučit. :-)

Jediná možná nevýhoda je, že hotel je vzdálen od hlavní kolonády nějakých 20 minut pěšky do kopce. Což nám ale nevadilo. Hotel z venku vypadá poněkud ošuntěle, ale není třeba se nechat odradit, uvnitř pěkné a čisté.

26. 2. 2018
Anonym

personál byl velice ochotný a příjemný

tvrdá postel, welnes umístěný ve sklepě v zakouřené místnosti

10. 2. 2018
Vítězslav

Strava

V pokoji zima, v koupelně to samé. Žádný radiátor nebyl v koupelně k nalezení. Tepla voda byla opravdu jen trochu teplá a tekla slabým proudem. Celkově prostě byla zima. Při příjezdu paní recepční nebyla zrovna dvakrát ochotná nám sdělit informace. Celkově personál nebyl ochotný ani milý. Nevěděli jsme co bude kdy následovat, co jaké procedury znamenají apod. Chyběla vstřícnost a hezký vztah k zákazníkovi. Za nás tedy rozhodně nedoporučujeme.

9. 12. 2017
Šárka
17. 10. 2017
Katka

Ubytování v pohodě, pokoje pěkné, postele pohodlné, milá recepční a milá obsluha u jídla, snídaně dostačující, procedury fajn

Večeře bohužel nic moc a moc brzy, nebyl prostor na delší výlet, posunula bych je od 18–19.

9. 10. 2017
Jaroslav

líbily se mi masáže, příjemný personál

nemožnost parkování u hotelu

24. 9. 2017
Danuse

ubytování a přístup zaměstnanců k rekreantům a super welnes

mohl by se zlepšit výběr jídel na večeři

11. 9. 2017
Bohnelova

Umístění hotelu, za příplatek 50,–Kč za den jsme měli pokoj směrem na centrum a krásným výhledem. Pokud by byl pokoj do dvora, bylo by to hrozné, dvůr je zdevastován.

Velmi starý hotel, chybí investice do nových oken, koberců, nábytku, jídlo jak ve školní jídelně, vrátili jsme se do socialismu. Personál některý velmi ochotný, jiný naopak ( 50%)

10. 9. 2017
Lída

Hotel i procedury odpovídaly popisu ve voucheru, ubytování bylo výborné.

Hotel změnil způsob podávání večeří oproti voucheru a nedal nám to předem vědět. Po domluvě jsme dostali to, co bylo původně ve voucheru nabízeno.

8. 8. 2017
Klára

Vstřícnost obsluhy hotelu, čistota, procedury byly velmi příjemné

– Restaurace Švejk byl jeden velký hnus (špinavé nádobí, špinavé stoly, obsluha hrozna, hranolky nedosmažené, pavouk v česnečce, …) a super perla z restaurace hermelin s hranolkama je vlastně camembert z Kauflandu za 13.90,– pro který museli nejdřív dojet.
Nabl*to ve vchodu „hospody“ a měli dost času na uklizeni…
- nelíbilo se mi ze stoly u kterých snídáme sdílíme s ostatními hosty hotelu, málo jídla na snídaně, odjezd v 10h. z hotelu je hodně brzy, v koupelně něco silně zapachalo pravděpodobně to byl odpad, nedostatek hygienických potřeb (kupovali jsme si vlastní)

2. 7. 2017
Romanapuskova

byli jsme spokojeni…až na to, že jsme si nemohli sami naplánovat procedůry…byly nám předloženy bez předchozí konzultace…

11. 4. 2017
Jana

– nádherné počasí,
- vycházkové okruhy v Mariánských Lázních – doporučeno v Informačním centru

– neochota a komentáře paní recepční na naše stížnosti,
- jedno hlavní světlo v pokoji s jedním vypínačem, absence lampiček,
- naprosto nevyhovující smluvní restaurace na večeře – kuřácká a špinavá (při koupi voucheru nebyla o docházení na večeře žádná zmínka),
- výhled z okna do dvora na popelnice

2. 4. 2017
Ivanafejerova

„polopenze“ v podobě 100kc poukázky na osobu do zakouřené restaurace, na pokoji netopilo topení, wellness 4 procedury neměli úroveň, vše bylo odbyto během hodiny, snídaně jen hodinu, jídlo se nedoplňovalo, v neděli staré pečivo, v hotelu není možnost zakoupení nápojů.

29. 3. 2017
Vendalukas

Vše bylo úžasné chceme jed znovu

3. 2. 2017
Alena

Po příjezdu jsme se dozvěděli , že na večerři docházíme do jiné restaurace, což by tolik nevadilo , ale restaurace byla silně kuřácká.

7. 12. 2016
Andrea

Ubytování- čisto, ochota personálu
Jidlo v restauraci- vynikající
Snídaně-dostatečný výběr

Procedury- masér nebyl při masáži moc opatrný proto jsme další procedury radši zrušili (zkusili jsme dvě)
Polopenze- na každý den dostane pár 200kc do restaurace (100kc/osoba), za což si ovšem jídlo nezaplatíte můžete si dát jedině nejlevnější pizzu, zbyla jídla většinou dost převyšují 100kc a pití si samozřejmě hradí hosté celé sami.

6. 11. 2016
Homola

Prostředí hotelu super, jednání zaměstnanců vstřícné, milé. Masér poskytující procedury velice šikovný.
Strava ve smluvním zařízení Elektra vynikající.

2. 11. 2016