Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Přenechám platný voucher za 199kč na tuto nabídku pro dva – Masitá grilovaná žebírka marinovaná medem a vínem pro dva voucher prodloužen do 31.01.2017 termín si zarezervujete sami – kontakt na mě email – kocourkovcz@seznam.cz – https://www.slevomat.cz/sleva/1040591-masita-grilovana-zebirka-pro-dva-v-cafe-04
Přenechám platný voucher v ceně 299 za 250 na tuto nabídku pro dva – Masitá grilovaná žebírka marinovaná medem a vínem pro dva voucher prodloužen do 31.01.2017 termín si zarezervujete sami – kontakt na mě email – kocourkovcz@seznam.cz – https://www.slevomat.cz/sleva/1040591-masita-grilovana-zebirka-pro-dva-v-cafe-04
Přenechám voucher v ceně 299 za 250 na tutu nabídku pro dva – Masitá grilovaná žebírka marinovaná medem a vínem pro dva voucher prodloužen do 31.01.2016 termín si zarezervujete sami – https://www.slevomat.cz/sleva/1017713-masita-grilovana-zebirka-pro-dva-v-cafe-04
Dobrý den, chci se zeptat. Zda 500g hovězího tataráku stačí pro 6 lidí nebo je lepší objednat více?
Lepší jealespon 2
Dobrý den,
omylem jsem si cvakla na voucher na 500g lososového tataráku místo varianty
250g hovězí a 250g losos.
Bylo by možné se na místě domluvit na druhé variantě nebo mám zkusit
vyměnit voucher?
Děkuji za odpověď.
Není problém
Dobrý den,zajímá mne jestli lze u Vás platit stravenkami?V případě, že ano jaké druhy stravenek akceptujete?Děkuji za odpověď i případné doplnění do nabídek platby.
Ano lze. Bereme všechny druhy
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Tady Vam naslibuji cokoliv, realita je jina, tak jako spoustu jinych i me pripravili o 500kc, schvalne manipuluji s mnozstvim, ktere nezvladaji, maji casto zavreno z tech. duvodu, pak zavrou na 2 mesice a 500kc je vyhozenych z okna. Komunikace katastroficka, poslou vas do pr…le a klienta bezne nazvou c.u.r.a.k.e.m. … vedeni to neresi, omluva za vulgarismy nikde a zadna nabidka odskodneni, jen nas obrali o prachy a na netu jsou takovych lidi desitky, … takze pozor. Moje vlastni zkusenost.
Dobrý den, Radku,
velice mě mrzí tato negativní zkušenost. Nabídka má velice dobré hodnocení od našich zákazníků a to je také jeden z důvodů, proč se u nás často opakuje. Věřím tedy, že se jednalo o výjimečnou situaci. Bohužel na vašem profilu tuto objednávku nemohu dohledat, abychom to spolu mohli vyřešit, mohu vás tedy poprosit o zaslání čísla voucheru?
Předem moc děkuji. Míša
Bohužel nic z toho není pravda.