Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Regenerace pro vaše vlasy: keratinový zábal nebo hloubková kúra vč. střihu
Hodnocení podniku Kadeřnictví Relax
Můžu doporučit
:-)
Děkujeme za hodnocení, krásný den kadeřnictví Relax
dobře provedený střih
Dobrý den,
děkujeme za krásné a milé hodnocení. Těšíme se na příští návštěvu.
Krásný den Čermáková
Neprofesionální přístup, vyslechla jsem dlouhý osobní rozhovor kadeřnice zatímco jsem se klepala zimou s mokrou hlavou, pod klimazolem, který už dávno nehřál, kadeřnice mi nic neřekla k zakoupené „proceduře“ keratinu, sama se nezeptala ani jak chci ostříhat, byla jsem ostříhaná asi za 10 min, kadeřnice na mě nepoužila tužidlo ani lak, za tu cenu jsem si teda připadala dost odbytá..
Dobrý den,
při plnění služby s Vámi kadeřnice celou dobu komunikovala. Prý jste byla velice příjemná a komunikativní. Vysvětlila Vám, vše ohledně keratinového zábalu. Na tužidlo i lak se Vás ptala, ostatně ptát se před aplikací má kadeřnice povinnost z důvodů možné alergie na některou složku přípravků, vy jste aplikaci přípravků odmítla. Ano pod klimazonem jste zůstala ještě cca 1 minutu, když již nehřál, protože proces zábalu při vychládání plynule dobíhá, maska dokončuje proces regenerace. Toto je standardní postup. Vůbec nechápu, proč jste tedy s kadeřnicí pozitivně konverzovala, když jste si připadala odbytá. Myslím, že by bylo lepší řešit situaci na místě a klidně jako dospělý člověk kadeřnici oznámit Vaše nepohodlí. Ráda by Vám vyhověla a vše vysvětlila a případné nedostatky napravila. Vaši zimomřivost asi nebudu vůbec komentovat, i když bude zřejmě opravdu vysoká, jelikož jste celou dobu při zábalu seděla u roztopeného přímotopu. Nevím zda jste zaměstnána, ale pokud Vám Váš zaměstnavatel zavolá a potřebuje něco vyřešit, určitě ho nepošlete kamsi, kadeřnice nevedla dlouhý osobní rozhovor, nýbrž mluvila se mnou o provozních věcech. Ve chvíli, kdy byla dokončena doba působení mi sdělila, že potřebuje jít pracovat a rozhovor jsme ihned ukončili. Doufám, že lidé, kteří budou číst Váš komentář budou soudní a rozumě se zamyslí, než nás odsoudí. A na závěr, jak se říká, co nás nezabije, to nás posílí.
Velice děkujeme za hodnocení,
krásné dny a šťastný život Čermáková
Konečně jsem se svými vlasy vycházela z kadeřnictví s pocitem, že jsem krásná :-) Paní kadeřnice přesně rozuměla mým potřebám a nesnažila se o to, o co většina jiných kadeřnic – udělat z mých už tak hustých vlasů ještě větší hřívu, místo toho mi vlasy nádherně vyfoukala dohladka a do rovna. Určitě budu doporučovat dál :-)
Dobrý den,
děkujeme za krásné a milé hodnocení. Těšíme se na příští návštěvu.
Krásný den Čermáková
Slečna byla moc příjemná a pečlivá.
Dobrý den,
děkujeme za krásné a milé hodnocení. Těšíme se na příští návštěvu.
Krásný den Čermáková
Velice ochotná kadeřnice Velká spokojenost
Dobrý den,
děkujeme za krásné a milé hodnocení. Těšíme se na Vás příště.
Krásný den Čermáková
Celé zle. Nikdy som nebola krivšie ostrihaná.
Dobrý den paní Jesenská,
je mi líto, že s výsledkem nejste spokojená, ale voucher jste využila již před týdnem, mohu se Vás zeptat z jakého důvodu jste odvedenou práci nereklamovala dříve? Nevím, jak to chodí na Slovensku, ale zde v Čechách je zvykem,že když je někdo nespokojený, tak si stěžuje ihned vedoucí provozovny (telefonní kontakt Vám kadeřnice ráda předá) a ne po týdnu anonymě na internetu. Na našich stránkách www.kadernictvi-relax@seznam.cz je k dispozici reklamační řád vypracovaný naším právním zástupcem. Pokud je služba špatně odvedená, prosím postupujte dle našeho reklamačního řádu. Bohužel dle pořízené fotografie po dokončení úkonu je Váš účes v naprostém pořádku. Kadeřnice, u které jste byla je velice šikovná a střihy má opravdu perfektní.
Krásný den a více štěstí v jiných salonech s úctou Čermáková
Milá kadeřnice, šikovná, pěkný střih. Prostředí není nijak luxusní, ale kadeřnictví je dobře dostupné a byl tam klid. Jsem spokojená.
Dobrý den,
děkujeme za pěkné hodnocení a přejeme hodně štěstí v Novém roce.
Čermáková
Velice šikovná kadeřnice Veronika se skvěle postarala o mé vlasy a příjemně jsme si ještě popovídaly. Přišla jsem s vlasy ve špatném stavu, díky kvalitnímu zábalu a vhodnému střihu mé vlasy vypadají opět plné života. Jako jedna z mála kadeřnic vyslyšela mojí prosbu o závěrečnou úpravu a já tak odcházela naprosto spokojená. Ještě musím moc pochválit foukanou s kterou si dala opravdu práci. I přesto, že jsem byla poslední zákazník toho dne mě nijak neodbyla. Moc děkuji a vřele doporučuji :)
Dobrý den,
děkujeme za krásné hodnocení a těšíme se na příští návštěvu.
Krásné dny Čermáková
Vše proběhlo perfektně!
Dobrý den,
děkujeme za krásné hodnocení a těšíme se na příští návštěvu.
Krásné dny Čermáková
Rychlost rezervace, dostupnost termínu, lokalita. Vlasy už zábal potřebovaly.
Odcházela jsem z salónu s rozporuplnými pocity. Paní kadeřnice si vlasy neprohlédla, hned mě hnala na mytí vlasů, neříkala, co zrovna dělá a co aplikuje. Vlasy mi při sušení ručníkem chvilku drbala. Opět aniž by se podívala, prokonzultovala se mnou střih, začala vlasy rozdělovat na třetinky. To už jsem vzdala. Nakonec se mě před střihem zeptala větou, kterou nenávidím: „tak jak to chcete, kolik můžeme zastřihnout“. Odpovědí bylo, omladit konečky, aby nebyly roztřepené. Zastřihnuto mi byly tak 2 cm. Přišlo mi, že kadeřnice si nebyla rukou jistá. Tužidlo nanášela na celé vlasy – přitom se musí nanášet jen ke kořínkům (pak mám vlasy zplihlé). Doufala jsem, že si zde odpočnu, ale bohužel jsem spíše celou dobu trnula, co se bude dít. Celkově mi vadila nekomunikace ze strany paní kadeřnice.
Dobrý den,
viděla jsem pořízenou fotografii Vašeho účesu a musím konstatovat, že výsledný efekt si opravdu nezasloužil jen 2 hvězdičky. Technicky je střih i foukaná provedena perfektně. Pravdou je, že jste byla u méně komunikativní kadeřnice, která se správné komunikaci teprve učí. A žádný učený z nebe nespadl, na druhou stranu střih má precizní. Pokud máte nějaké zvláštní přání (např. nanesení stylingu jen na pokožku hlavy) je třeba o tom kadeřnici informovat. Bohužel ona nemá křišťálovou kouli, aby věděla, jakým způsobem si přejete nanést tužidlo. Správné nanášení je samozřejmě na celé délky a to z důvodu hydratace a dodání vlhkosti, které naše profesionální tužidlo obsahuje a jelikož jste se nezmínila, že to takto nemáte ráda, tak kadeřnice postupovala běžným způsobem, který je nejlepší pro kvalitu a vitalitu vlasů. Je mi líto, že jste si u nás neodpočinula, ale pokud Vám cokoliv vadilo, stačilo to prostě a jednoduše říci.
Nevím zda Vašemu dobrému pocitu pomohlo to psát zde, místo aby jste vyjádřila své pocity přímo v kadeřnictví.
Děkujeme za lehce nespravedlivé hodnocení.
Krásné a pohodové dny Čermáková