Adventní plavby po Vltavě s koledami a vánočním cukrovím
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den moc děkujeme za krásný večer obsluha byla moc fajn a rezervace taky dopadla dobře byly jsme moc spokojený.
Dobrý den. Velice děkujeme za pochvalu, jsme moc rádi, že se Vám u nás líbilo a plavbu jste si užili. Také děkujeme za Váš čas, který jste si našel na napsání této pochvaly. Velice si vážíme našich klientů a moc se těšíme na další setkání. Přejeme krásné Vánoce! S úctou, Petra Hanušová & posádky lodí Natal & Porto.
dobrý den jsou ještě volné termíny.
Dobrý den, vouchery lze do 23/12 využít na adventní plavby Prahou.
Další terminy zveřejníme po uplynutí 23/12 2016, Děkuji a přeji hezký
den.
Petra Hanušová.
Dobrý den,
přehled veškerých volných termínů naleznete zde: www.plavby-vltava.cz/rezervace
Děkuji a přeji hezký večer,
Petra Hanušová.
Dobry den, potrebuji si na slevomat prevezt kredit z Benefity Cz a potrebuji vedet do jake kategorie tato plavba spada. Dekuji
Dobrý večer, Radmilo,
tato sleva spadá pod nabídku Zábava a volný čas. Doufám, že dostojí
svého jména a užijete si spoustu zábavy :-)
Hezký zbytek víkendu. Míša
Dobrý den, je možné během platby někam uschovat dva kočárky (golfky)? Děkuji za informaci.TT
Dobrý den,
ano, není problém.
Děkuji a přeji hezký den,
Petra Hanušová.
Dobrý den,chťela bych se zeptat,jestli mohu opozdit platbu,nebyly finance,nebo zažádat o nový voucher.Platba měla byt do ponďelí a platila bych dnes.Diky.
Dobrý večer, Bohdano,
pokud provedete platbu nejpozději zítra na stejné platební údaje, tak bude
vše v pořádku :-)
Hezký zbytek dne. Míša
Dobrý den,
jaká je přesně trasa dvouhodinové plavby? Kam až se při plavbě dostaneme?
Děkuji za odpověď.
Dobrý večer,
chtěla bych se zeptat jestli jsou volná místa na 10.12.2016
(4dospělíí+4děti)?děkuji vera
Dobrý den, ohledně informací nás kontaktujte na e mailu info@plavby-vltava.cz
Děkuji a přeji hezký den,
Petra Hanušová.
Chtěl bych objednávku zrušit.Jak to mám udělat
Dobrý den, Pavle,
objednávku máte zrušenou :-)
Hezký den. Míša
Dobrý den,
chtěl bych koupit jízdenky pro 6 dospělých + 1 dítě na 23.12, máte již
ale pouze 6 volných míst. Nemám problém si koupit 1 dítě (6 let) za
plnou cenu, může klidně sedět na klíně. Jestliže zaplníme tímto již
zbylou kapacitu, půjde toto 1 dítě nějak na palubu přivést?
Děkuji, Jirka
Dobrý večer, bohužel tento termín je prozatím zcela vyprodán. Pokud se
budou přidávat další místa, budeme Vás informovat.
Děkuji a přeji hezký večer, Petra Hanušová.
Dobrý den , spletla jsem rezervaci na vašich stránkách , chtěla jsem jiný termín , šlo by to prosím změnit ? Děkuji Gabrielová
Dobrý den, mohu rezervaci smazat.
Pošlete mi její číslo na info@plavby-vltava.cz
Děkuji a přeji hezký den,
Petra Hanušová.
Dobry den jiz jsem zaslala kod slevoveho voucheru a dosud jsem od vas nedostala novy kod pro rezervaci. Do spamu mi nespadl. Prosim jak si mam plavbu rezervovat . Dekuji za informaci.
Dobrý den, jediná možnost je, že jste zadala chybně e mailovou adresu.
Pošlete mi původní kdo na e mail info@plavby-vltava.cz
Pošlu Vám kod znovu.
Děkuji a přeji hezký den,
Petra Hanušová.
Dobrý den,
chci se zeptat, jak je to s kapacitou lodě? Ze zkušenosti vím, že tyto
slevy jsou většinou nadkapacitní. Tak se chci ujistit, že když koupíme
voucher, budeme mít zajištěné místo a nemusí to být stylem: kdo se prorve
jede a kdo se neprotlačí pro jídlo, nevečeří. Děkuji,
Dobrý den, kapacita v rezervačním systému je nastavena dle kapacity lodě. Pokud jsou všechna místa obsazena, již nelze rezervovat. Jídla je dostatek, nemusíte se obávat. Děkuji a přeji hezký den, Petra Hanušová.
Dobrý den!Jsem udelala chybu – v rezervacii počet osob napsala 4.Jak můžu ukazat 1?
Dobrý den,
pošlete mi číslo rezervace, opravím Vám to.
info@plavby-vltava.cz
Petra Hanušová.
Dobry den kolik bych zaplatila za dva dospely a dve deti a nebo druha varianta 3 deti a dva dospeli dekuji za informai a preji hezký večer
Dobrý večer, záleží na jaký typ plavby. Každopádně cena každé
jednotlivé vstupenky je pevně stanovená v popisu akce. Děkuji a přeji
hezký večer,
Petra Hanušová.
Dobrý den chtěl bych se zeptat za 499Kč je to pro jednoho? A kdy si můžu domluvit termín? Děkuji moc za odpověď S pozdravem Martin
Dobrý den. Vstupenka je pro jednu osobu. Veškeré termíny naleznete zde:
www.plavby-vltava.cz/rezervace
Přeji hezký den. Petra Hanušová.
Dobrý den, roční dítě je též platící?
Děkuji
Dobrý den. Děti do 3 let jsou zdarma, ale bez nároku na vlastní místo a servis. Děkuji a přeji hezký den. Petra Hanušová.
Dobrý den, zakoupila jsem 3 ks voucheru na adventní plavbu, ale bohužel
jsem zjistila, že všechny víkendové prosincové termíny, jsou již
obsazeny. Vzhledem k tomu, že jsme až z Třeboně a mimo víkendy se do
Prahy nedostaneme, je možné vouchery zrušit, nebo nebude se přidávat
ještě jiný čas plavby?
Děkuji
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Budeme ještě přidávat termíny na neděle. Děkuji a přeji hezký den, Petra Hanušová.
Dobrý den,chtěla bych rezervaci na plavbu věnovat jako dárek pro dva dospělé+psí miláček.Je to prosím možné?Děkuji za zprávu. Jana
Dobrý večer, pejska bych nedoporučovala s ohledem na ostatní spolucestující. Lodě plují s vysokou obsazeností, tudíž není příliš místa navíc. Děkuji a přeji hezký večer, Petra Hanušová.
Dobrý den, dnes jsem zakoupila kupon na adventní plavbu, podle instrukcí jsem vyplnila formulář, kde jsem zadala číslo voucheru s tím, že mi na email přijde kód, který se má zadat do rezervačního formuláře. Píšou zde, že kód přijde během chvilky, čekám už přes hodinu, dívala jsem se i do spamu v emailu a nikde nic. Tak nevím jestli je někde chybka? Jestli není problém v tom, že jsem vyplnila jiný email než můj registrační na slevomatu?
Dobrý den, chyba může být pouze v chybně zadaném e mailu. Jinak by
Vám to přišlo obratem.
Jaké máte číslo voucheru ?
Pošlete mi ho do e mailu, podívám se.
Děkuji a přeji hezký den,
Petra Hanušová.
Dobrý den,
chtěl bych objednat 13 ks a ve výběru mám pouze 10ks. Je možno objednat
jinak?
Samozřejmě pak chci uplatnit na jednu plavbu 13míst, stoly u sebe. Je možno
to zařídit. děkuji L.Novák
Dobrý den, pošlete mi prosím e mailem čísla voucherů a já Vám
rezervaci udělám. info@plavby-vltava.cz
Děkuji a přeji hezký den,
Petra Hanušová.
Dobrý den, chtěla jsem vyplnit elektronický voucher a při odeslání mi web odpoví, že můj zadaný kod voucheru neodpovídá Slevomat kodu. Kod ale zadávám určitě dobře. Nevíte co bych měla udělat?
Dobrý večer. Slevomat kod je potřeba napsat v požadovaném formátu jak
předepisuje formulář. Děkuji a přeji hezký večer,
Petra Hanušová.
Již včera 8.11.2016 jsem zaplatila převodem z České spořitelny na Váš účet čekající platbu 2994,– Kč z objednávky na adventní plavbu lodí po Vltavě pro 6 osob, jen jsem potřebovala změnit termín z 23.12. s oběděm na 21.12. s večeří. Kdy obdržím voucher? Až obdržím voucher, kde a jakým způsobem zamluvím termín 21.12., když jsem na původní objednávce zadala nevyhovující termín? děkuji předem za odpověď. Budková
Dobrý den, Zuzko,
voucher vám dorazí do konce týdne na váš email. Poté si stačí rezervovat
termín dle postupu na voucheru: Kód voucheru ze Slevomatu zadejte na
stránkách přepravce do online formuláře (pro hodinovou nebo dvouhodinovou
plavbu), který odešlete.
Přijde vám nový kód, který zadáte do rezervačního formuláře.
V rezervačním formuláři vyplňte požadované údaje (případně i počet
dětí) a rezervaci dokončete.
Ať se vám plavba líbí :-) Míša
Dobrý den, již jsem minulý týden poslala objednávku na plavbu lodí pro 6 osob na 23.12.2016 s obědem. Než dnes zaplatím na Váš účet příslušnou položku, ráda bych termín změnila na 21.12.2016 s večeří. Co mám ohledně změny udělat, aby mi vouchery přišly s datumem správným tj.21.12.2016
Dobrý den, vouchery přijdou bez data. Rezervovat lze až po obdržení
čísle vouchrů – viz popis akce. Děkuji a přeji hezký večer,
Petra Hanušová.
Dobrý den. Nevšimla jsem si zda je možné rezervovat plavbu o víkendu. Nejsme z Prahy ale Prahu milujeme. Jsme zaměstnání a v týdnu to časově nezvladneme. Děkuji za odpověď. Svecova Martina
Dobrý den. Jezdí se i o víkendu. Přehled veškerých volných termínů
naleznete zde: www.plavby-vltava.cz/rezervace
Přeji hezký den. Petra Hanušová.
Dobry den,na online formulari jsem zadala kody pro 9lidi a prislo mi vygenerovano Vami 9 kodu,ale pri rezervaci jsem zadala pouze svuj s rezervaci pro 9 osob.Doufam,ze je to tak v poradku,kdyz prijdem kazdy s orig.vouchrem.Diky L.
Dobrý den, prosím o zaslání zbylých čísel voucherů, doplním je do
Vaší rezervace. Děkuji a přeji hezk ýden,
Petra Hanušová.
info@plavby-vltava.cz
Dobrý večer, chtěla bych si zakoupit lístky na tuto akci, chci se jen zeptat na rodinou vstupenku 2 dospělí a 4 děti ve veku 7 – 13 let? Je něco takového? Děkuji Jana Růžičková
Dobrý den. rodinnou vstupenku lze zakoupit pouze za plnou cenu, nikoli ve slevě. Děkuji a přeji hezký večer. Petra Hanušová.
Dobry den,
Odkud kam je plavba pokud bychom chteli 1h plavbu
A jake jsou casy nastupu?mela bych zahem o 11mist pro dospelaky
Dekujipredem zaodpovrd
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Veškeré termíny naleznete online zde:
www.plavby-vltava.cz/rezervace
Pluje se historickým centrem. Děkuji a přeji hezký den,
Petra Hanušová.
Dobrý den,
koupila jsem čtyři vouchery pro mě a mé kamarády, ale když jsem
vyplňovala online formulář a rezervaci s termínem, vypsala jsem všechny
čtyři vouchery na moje jméno, je to velký problém, když půjdeme všichni
čtyři ve stejný termín?
Děkuji za odpověď Lucie Klimková
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Jméno na rezervaci nehraje roli. S sebou prosím přineste originální vouchery. Děkuji a přeji hezký den,Petra Hanušová.
Dobry den, da se voucher pouzit i na obdobne plavby, ale v anglicke verzi (ktere take na Vasich strankach nabizite)? Dekuji
Dobrý večer, voucher je platný na adventní plavby, národnost klientů není podstatná. Děkuji a přeji hezký večer, Petra Hanušová.
Dobrý den, jakou lodí se plavba pořádá? Děkuji
Dobrý den, provozujeme lodě Natal a Porto. Na plavbách se střídají dle provozních potřeb. Děkuji a přeji hezký den. Petra Hanušová.
Dobry den,
Je mozne dostat se na palubu i s kocarkem? Par schodu by nas neodradilo, ale
abychom meli pripadne kocarek kde u sebe odstavit.
Dekuji
Dobrý večer, na palubu se kočárkem může, ale prostor je omezený. Kočárek Vám může posádka uschovat, nemohu zaručit, že ho budete moci mít přímo u stolu. Děkuji a přeji hezký večer, Petra Hanušová.
Dobrý den,prosím jak si lze objednat prosincovou plavbu?Termínky na rezervaci máte jen do konce listopdu,chtěli bychom vstupenky pro tři dospěle,děkuji za odpověď,krásný den.
Dobrý den, termíny jsou známy až do konce platnosti voucherů – tzn do
23/12 2016. www.plavby-vltava.cz/rezervace
Děkuji a přeji hezký den,
Petra Hanušová.
Dobry den, chtěla jsem rezervovat termin v prosinci, ale rezervacni systém mi nebere kod ze slevomatu. Je to tim, ze voucher plati az od 26.11.? Do te doby nemohu voucher smenit za rezervacni kod? Pokud ano, je mozne si nejak predrezervovat termin? Vikendove terminy mizi velice rychle a my v tydnu nemůžeme. Dekuji.
Dobrý den, rezervace nemá vliv na platnost voucheru. Proveďte směnu dle
instrukcí v popisu akce a obratem Vám přijde rezervační kód.
Děkuji a přeji hezký den,
Petra Hanušová.
Dobrý den. Jsme Liberecti a potrebovali bychom patecni večerní, sobotni nebo nedělní termín. Mate ještě nejake volne a da se to predrezervovat? Děkuji. J. C.
Dobrý den, termíny ještě volné jsou. Veškeré termíny naleznete zde:
www.plavby-vltava.cz/rezervace
Ohledně přerezervace nás můžete kontaktovat zde: info@plavby-vltava.cz
Děkuji a přeji hezký večer.
Petra Hanušová.
Dobry den, chtela bych se zeptat, zda budou i termíny adventnich plaveb v prosinci, nebo se tato slevomatova nabídka týká pouze listopadu. Děkuji za zprávu.
Dobrý den, plavby probíhají do 23/12 včetně. Všechny termíny lze
najít zde: www.plavby-vltava.cz/rezervace
Děkuji a přeji hezký den,
Petra Hanušová.
Dobry den, chtela bych se zeptat, zda se budou adventní platby konat
i v prosinci, nebo tato slevomatova nabídka platí jen na listopadové
jízdy.
Děkuji Petra Vindušková
Dobrý den, plavby probíhají do 23/12 včetně. Všechny termíny lze najít zde: www.plavby-vltava.cz/rezervace Děkuji a přeji hezký den, Petra Hanušová.
Dobrý večer chtěla bych se zeptat zda máte bezbariérový přístup na palubu. Děkuji
Dobrý večer, velice se omlouváme, ale bezbarierový přístup nemáme. Ke
vchodu vede několik schodů z nástupního můstku. Posádka samozřejmě
asistuje. Bohužel ani toalety nejsou vhodné. Děkuji a přeji hezký
večer,
Petra Hanušová.
Dobrý den,
dle vašich instrukcí jsem udělala rezervaci pro čtyři platící osoby. Je
potřeba rezervace i pro dítě do tří let? Děkuji
Dobrý den paní Dubská, pokud pro něj nemáte vstupenku a nevyžadujete
své vlastní místo, pak rezervace není potřeba. Neplatící děti jsou bez
nároku na vlastní místo a servis. Je dobré to alespoň vepsat do poznámky.
Pošlete mi číslo rezervace, já to tam doplním.
info@ plavby-vltava.cz
Děkuji a přeji hezký den,
Petra Hanušová.
Dobrý den,
dětský lístek platí ještě i pro 12-leté dítě ? Děkuji
Dobrý den, ano, děti do 3 let jsou zdarma bez nároku na vlastní místo a servis a děti jsou od 3 do 12 let včetně. Děkuji a přeji hezký den. Petra Hanušová.
Dobrý večer, ano, dětská vstupenka je 12 let včetně. Děkuji a přeji
hezký večer,
Petra Hanušová.
Dobrý den, prosím, odkud se vyplouvá a jaká je trasa plavby, které dny se pluje a v jakém čase?
Dobrý den, vyplouváme od Čechova mostu. Trasa plavby je závislá na
variantě, kterou zvolíte. Hodinová plavba pluje centrem Prahy, dvouhodinová
zahrnuje proplutí zdymadlem. Konkrétní dny a časy naleznete zde: www.plavby-vltava.cz/rezervace
Děkuji a přeji hezký den.
Petra Hanušová.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer, koná se plavba lodí také v úterý 20. prosince a lze to na tento přesný datum zarezervovat? ptám se kuli osobě, která má 20. prosince narozeniny a chci to dát jako dárek. děkuji za odpověď
Dobrý den, hodinová plavba se koná v 11 a v 16,00 hod. Plavby dvouhodinové se plují ve 12 a v 19,00 hod.
Veškeré termíny lze rezervovat zde: www.plavby-vltava.cz/rezervace
Děkuji a přeji hezký den,
Petra Hanušová.