Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Wellness pobyt v luxusním hotelu v Krkonoších s wellness i golfem
Hodnocení podniku Grund Resort ****
Personál byl velmi ochotný. Při check-inu slečna příjemná, vše vysvětlila, popsala chod restaurace, řekla, kde je wellness. Pokoj menší, ale dostačující, koupelna čistá, prostorná. Wellness ihned po 13. hodině prázdné – cca do 15. hodiny, poté zase večer kolem 19 – 20. hodiny až do konce. V mezidobí bylo plněji obsazeno. Restaurace je hezky vybavená, personál ochotný, poradí a věnoval se. Druhý den – když jsme šli kolem 19 hodiny na večeři bylo plněji obsazené, ale opět personál ochotný, posadil nás na chvilku na bar a mezitím nám připravil stolek. Snídaně bohaté, pouze jeden, kdy bylo plno byla otevřená i místnost vedle.
Jeden večer již nebylo možné ve wellness najít prostěradlo do sauny.
Jinak vše bez chyby.
Krásný, ikdyž poměrně malý pokoj, výborná kuchyně
Wellness a hotelová restaurace celkem poddimenzovaná- při plnějšim obsazení hotelu si neni v restauraci kam sednout a ve wellness kam lehnout.
Hotel, okoli a prijemny personal
Skvělý wellness, prostředí i okolí. Upřímně ale vaham mezi 2 a 3 *. Kdyby šlo dát 2,5 bylo bylo by to adekvátní. Viz níže.
Mladého (cca 22) recepčního nás check-in evidentně rušil od komunikace na FB.
Pokud tyto mini pokoje měly být nadstandardní, rád bych viděl ty klasické (pokoj 104, přízemí bez vyhledu)
Pokoj měl uzamykatelné průchozí dveře s pokojem 105, takže jsme slyšeli každé slovo neznámých sousedů včetně intimních chvíli.
První den snídaní byl katastrofální. Malý pult, nefunkční kávovar (místo kávy obarvená voda – byť to byl profi stroj z mletého zrna). Postarší číšník jaksi zapomněl nabídnout teplé pokrmy, které bychom uvítali na začátku, ne po té, co jsme z chudého studeného pultu zahnali hlad. Pult měl uroveň špatného lowendu.
Druhé snídaně byly již v pořádku, bylo více lidí a tudíž byl i teplý pult. Kávovar stále nefunguje…
První večer byl pod taktovkou Pana číšníka – Martina. Brilantní servis a pozornost, děkujeme.
Druhý večer bylo na poloprazdnou restauraci podstatně více personálu (pan v saku a mladší hoch se slečnou). Rozhodně nehrozilo, že by člověk utratil peníze či se opil. Naprosto ignorovali i jasné oční výzvy k objednávce.
Mj. tato směna donesla do wellness čerstvou vodu, ale že si ji není do čeho nalít, už bylo nad jejich mentální úroveň. MNOHO HOSTŮ SI NOSILO DO WELLNESS SKLO, ani to bohužel personál neřešil.
Shrnutí:
personál velmi slabý
Pokoje bych nenazýval nadstandardní
Čekal jsem podstatně více, vyrazil jsem na průzkum, jestli máme v tomto resortu uspořádat v létě golfový turnaj.
ZA TĚCHTO PODMÍNEK V ZADNEM PŘÍPADĚ!
Všechno bylo super!
jen počaí…
Výborná kuchyně a komunikace s recepcí. Při rezervaci jsme žádali o zapůjčení dětské postýlky, kterou hotel nabízí zdarma. Vše bylo připravené včetně dětského povlečení již na pokoji. Snídaně byla stále doplňována, takže nic nechybělo.
Ceny v restauraci, ale kompenzací byla chuť pokrmu. Postrádali jsme na pokoji župany. V ostatních hotelích této kategorie byly k dispozici.
Naprosto dokonalé prostředí, skvostné pokoje a zcela gurmánské pohoštění. Děkujeme!!!
PS: Návštěvníci, přestaňte se kabonit, proč jste všichni tak vážní? Vždy je to taková radost! Ke snídani hotové hody, na výběr z miliony jídel! Wau! A po celý den naprostá nadšenost!
Děkujeme obzvlášť číšníkovy a kuchařovy, kteří pro nás opravdu udělali vše – dokonce nejlepší palačinky v životě! Ředitel hotelu je velmi milý člověk.
Ve chvíli, kdy jsme si vlastním přičiněním na procházce vytvořili zranění, tak se o nás personál na recepci postaral královsky. Ani v nemocnici bychom neměli lepší vybavení k dispozici!
Děkujeme že jsme mohli opravdu vypnout, opravdu si odpočinout.
Krásné prostředí – pokoje i celý hotel, wellness část také moc příjemná. Personál milý a profesionální. Rezervace termínu naprosto bezproblémová. Jídlo v restauraci dobré, obsluha příjemná, profesionální.
Celkově bezvadná akce, takhle by měl wellness pobyt vypadat, krásně jsme si odpočinuli.
Krásné ubytování, luxusní kuchyně a příjemné wellness. Hotel doporučujeme pro maximální relax :-)
Opravdu skvělá kuchyně, milý personál a útulné pokoje.
Vše skvělé a báječné
Zvolili jsme krátkou dobu pobytu ;-)
Luxusní jídlo, ochotný personál, vše čisté
O ničem nevím
Krásný nový hotel, výborné jídlo, milá obsluha
Otevírací doba wellness až od 13:00 (líbilo by se nám dát si saunu i v den odjezdu), chybějící sportovní vyžití – v zimě a dešti se opravdu golf hrát nedá a hotel nedisponuje žádným jiným sportovištěm (např. fitness, squash…), dražší jídlo v restauraci (v případě voucheru 1000,– na konzumaci na dva večery ale myslím odpovídající)
pěkné pokoje, nadstandardní koupelna, příjemný a ochotný personál
nedostatečné wellness (malá kapacita), jídlo dražší s tím, že cena úplně neodpovídala kvalitě
Ochotný personál. Bohaté snídaně.
Ke spokojenosti přispělo hlavně překrásné počasí při výletu na Sněžku.
Bohužel při odpočinku na pokoji si nepřečtete noviny
ani pár stránek z oblíbené knihy před spaním – nedostatečné světlo. Pokoj celkem malý, ale na přespání dostačující.
Děkuji Vám za připomínku, určitě se na ní zaměřím a zjistím, jak se dá tato situace vylepšit.
S úctou Jan Absolon - ředitel hotelu
lokalita prostředí, čistota, přístup, skvělý servis
Zbytečně předražené pokrmy na menu.
Děkuji Vám za Váš názor, cenová politika pokrmů je nastavena dle standardu čtyřhvězdičkového hotelu a je to i důvod proč jsme nabídli do balíčku kredit na restauraci 1000,- Kč. Nechtěli jsme naše klienty Slevomatu odkazovat pouze na předem určené menu bez možnosti výběru.
S úctou Jan Absolon - ředitel hotelu
Pěkný hotel, který patří k lepšímu standardu. Kvalitní wellness (bazén, vířivka, sauna). Wellness zóna byla návštěvníky málo využíváná, což byla velká výhoda, pokud si chcete zaplavat nebo využít vířivku se saunou. Jídlo bylo kvalitní. Příjemný personál. Kvalitní matrace a povlečení.
Od čtyřhvězdičkého hotelu, který se prezentuje kvalitníma službama očekávám, že jsou k dispozici na pokoji župany k zapůjčení pro wellness a taky prostěradla do sauny. Když jsme se ptali na recepci, prý župany došly a prostěradla nemají. Určitě by bylo fajn změnit otevírací dobu wellness – lidi si rádi často zaplavou i po ránu (takže třeba od 9:00 – 21:00 by bylo optimální). Ceny na jídelním lístku byly poměrně vysoké a jídelní lístek mohl být více rozmanitý. Postele jsou sice kvalitní, ale rozjíždí se, lepší by byla manželská postel v celku. Bohužel snídaně byly velmi slabé, malá nabídka jídel a každý den úplně to stejné. I v podstatě horších hotelech byly snídaně lepší a nabídka byla o moc větší.
Dobrý den, děkuji Vám za hodnocení., kterého si velice vážím. Ohledně županů, standardně jsou k dispozici oproti záloze na recepci (ve Vašem případě jsme měli výpadek prádelny za což se omlouvám) a župany ten den nebyly. Ručníky a prostěradla se nacházejí na hotelovém wellness. Vaši připomínku na restauraci ohledně snídaně předám a určitě se to při Vaší další návštěvě změní.
S úctou Jan Absolon - ředitel hotelu
Dobrý den,
chtěla bych celému resortu poděkovat, za úžasný odpočinek a relax. Nádherné místo s vkusně moderním resortem Vás uchvátí. Nemáme co vytknout. V prvním okamžiku Vás uvíta milá recepční a vlídný dojem Vám nezkazí ani ostatní personál. Pokoje jsou čisté a moderní. V restauraci jste v sedmém nebi, my jsme ochutnali polévky, maso i dezerty a ikdyž máme jazýček mlsný, tak tohle bylo užasné, o bohatosti snídaně ani nemluvím. V okolí je spousta míst, kam jsme se podívali, ikdyž nebylo hezké počasí na Sněžku jsme se vyškrábali a druhý den Golf. Ještě jednou děkujeme a za rok se rádi vrátíme … :)
Jediné co bych malinko vytkla je teplota vody v bázenu.
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení, kterého si velmi vážíme. Teplota bazénu musí odpovídat požadavkům Krajské hygienické stanice abychom udrželi vodu v té nejvyšší kvalitě a čistotě.
Ještě jednou děkujeme a těšíme se na brzkou shledanou :-)
Recepce,
Štěpán