Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Romantický podzim na Zámku Čechtice s all inclusive a relaxací na 3 až 4 dny
Hodnocení podniku Zámek Čechtice
Vsechno bylo uzasne. skoda ze jsme tam byli na vikend , ale moc jsme si to tam uzili
se vším jsme byli spokojeni nad očekávání
Příjemný a ochotný personál, dobré jídlo.
Vážení hosté,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Těší nás, že jste byli u nás spokojeni. Doufáme, že nás opět brzy navštívíte.
S pozdravem
Jana Todorova
Quality & Control Manager
jana.todorova@livingvenues.com
Wellnes příjemné, komorní prostředí, vždy k dispozici pro klienta, dobrý a příjemný kuchař Martin Vlk, první 2 dny velmi příjemná obsluha na baru/mladá drobná slečna/
Umístění zámku vedle ZZN, neustálý provoz nákl. vozidel, hluk do pokoje /všechny k silnici s provozem/, znečištěná vozovka.
Jídlo na rautu kromě poslední večeře vždy studené, včetně studených talířů........
Rezervace rychlá, ídlo perfektní, personál milý, víkendový program opravdu originální :)
na nádvoří v arálu leželi mrtví holuby, které nikdo neodklidil za celé 3dny.
Výborné jídlo, ochotný personál, čisté a luxusní pokoje.
Pestrý výběr jídel po celý den.
Parkování. Některé jídlo mohlo být teplejší
mensi vyber v druzich jidel nez na Kamennem dvore
Jídlo u oběda i večeře vždy uplně studené, maso tvrdé, neustále něco chybělo, hrničky, příbory…
Vážení hosté,
Velmi Vám děkujeme za Vaše hodnocení. Dovolte mi prosím tímto omluvit se za nesplnění Vašeho očekávání z důvodu nabízeného jídla na Zámku Čechtice. Váš komentář jsme prodiskutovali s vedením a ujišťuji Vás, že naše služby vylepšíme.
Ještě jednou děkujeme za Váš názor. S přáním hezkého dne,
Jana Todorova
Quality & Control Manager
jana.todorova@livingvenues.com
Jídlo bylo velice chutné!
Skromné vybavení na pokoji a wellness zóna.
Vážení hosté,
Velmi Vám děkujeme za Vaše hodnocení. Jménem celého týmu se omlouváme pokud jsme nenaplnili Vaše očekávání. Spokojenost našich hostů je pro nás velmi důležitá a Váš názor použijeme pro zlepšení našich služeb do budoucna.
S úctou
Jana Todorova
Quality & Control Manager
jana.todorova@livingvenues.com
Tvorive dilny pro manzelky a servirky pro manzele. Chutne jidlo. Hezke prostredi.
Vážení hosté,
velice děkujeme za Vaše hodnocení. Těší nás, že jste byli s našimi službami spokojeni. Budeme se na Vás těšit opět příště.
S pozdravem
Jana Todorova
Quality & Control Manager
jana.todorova@livingvenues.com
Rozhodně bychom chtěli vyzdvihnout vstřícný, milý a usměvavý personál :) Nabídka nápojů alko i nealko široká, nabídka jídla je opravdu pestrá a navíc vše výborné – byli jsme moc spokojeni, rozhodně doporučujeme!
V okolí není moc kam zajít, ale pokud si chcete opravdu odpočnout tak Vám to vadit nebude. Wellness má zastaralejší vybavení (1 malá sauna a 1 ne moc funkční vířivka). Jídlo bylo perfektní, jen jeden malý tip – na oběd bylo vždy jedno jídlo vegetariánské, na večeři byl velký raut a ne vždy se tam nějaké vege jídlo dalo najít (jeden večer to byly pouze hranolky), neberu to však jako problém hotelu, jen tip.
Vážení hosté,
Velice Vám děkujeme za Vaše hodnocení. Vážíme si názorů našich hostů. Díky nim můžeme zkvalitňovat naše nabízené služby. Ještě jednou Vám velice děkujeme a doufáme, že nás opět brzy navštívíte.
S pozdravem
Jana Todorova
Quality & Control Manager
jana.todorova@livingvenues.com
Jídlo skvělé, obsluha příjemná, ubytování pěkné.
Vážení hosté,
děkujeme za Vaše hodnocení. Celý náš tým je potěšen že se Vám pobyt u nás líbil.
S přáním pěkného dne
Jana Todorova
Quality & Control Manager
jana.todorova@livingvenues.com
Prostředí, aroma sudy, masáže .
Vážení hosté,
děkujeme za Vaše pozitivní ohodnocení.
Budeme se těšit, až k nám opět přijedete..
S přáním krásného dne
Jana Todorova
Quality & Control Manager
jana.todorova@livingvenues.com
Solidní hotel, pokoje čisté, vybavené, postele a matrace v pohodě. Topí se přímotopy. Kuchyně standard, bufetová, oběd 2 druhy plus polévka, večeře 3 druhy plus saláty. Snídaně míchaná vejce, volská oka, párky, šunka, sýr, koblihy, pečivo, a drobnosti jako zelenina atd. Nealko kdo co chce. Obsluha v pořádku.
Masáže dle drahé polovičky v pořádku, spíš lepší.
Dále viz negativy
Wellness (sauna, kádě, lehátka, masáže když je masér, whirlpool. Vířivka byla studená, unavená, evidentně levnější model. Atmosféra jak v městském bazénu. Naprosté zklamání ovšem byly večery. AllIn končí ve 22h, a rozhodně se do 22h nedoplňuje. Bohužel restaurace taktéž. Hotel zavírá brány ve 22.30 takže ven se nedostanete. Dá se domluvit pozdější návrat, nicméně my se nechtěli vracet, ale bavit. A když zavřou ve 22h restauraci, VEŠKERÝ personál zmizí, a hotel je zavřený … můžete bloudit po chodbách duchů. Zajímalo by mne jak by se tam dostala v případě potřeby sanitka.
Vážení hosté,
chtěli bychom Vám poděkovat za ohodnocení pobytu na Zámku Čechtice. Velice si vážíme Vaší zpětné vazby. Názory našich hostů nám slouží ke zlepšení námi nabízených služeb, tak jako jsme upravili naše restaurační menu, nebo jsme zrenovovali koupelny na pokojích. Omlouváme se, pokud jsme nenaplnili Vaše očekávání během Vašeho pobytu. Pokud Vám mohu být jakkoliv nápomocna, prosím neváhejte mě kontaktovat.
S úctou
Jana Todorova
Quality & Control Manager
jana.todorova@livingvenues.com
Vynikající jídlo, kvalitni rozlévaná vína, krásné pokoje, společenské místnosti
Vážení hosté,
děkujeme Vám za tak pozitivní hodnocení. Celý tým se snaží denně podávat maximální výkon a nasazení k dosažení spokojenosti hostů a velmi nás těší, že se Vám pobyt u nás líbil!
Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
S přáním krásného dne
Jana Todorova
Quality & Control Manager
jana.todorova@livingvenues.com
Celkem pěkně zrekonstruovaný zámek.
Bohužel kuchař zřejmě ještě není doučený. Veškeré maso bylo tvrdé, nepropečené i ryby, jídlo bez chuti a ještě ho bylo málo. Kdo přišel déle, měl smůlu. Kombinace nedovařená ryba bez chuti a tvrdá červená čočka byla opravdu hrozná a ani krupicová kaše s kousky krupice nebyla zrovna lákavá, jako i polévka minestrone, kde zelenina byla jen špatně vařená místo restovaná, opravdu příliš nelákala. Celou sobotu jsme měli žaludeční potíže po páteční večeři, takže jsme se nemohli zúčastnit ani tvořivých dílen a ani jít na snídani. Na nádvoří ležel jeden zrovna uhynulý holub a jedna mršina holuba, na chodbách se v neděli válelo celé dopoledne špinavé ložní prádlo. Sauna v pořádku, vířivka jemně zelená. Za pět tisíc bych si představovala lepší servis, třeba jako v hotelech Morris, které jsou cenově srovnatelné. Jezdíme často na víkendy po Čechách, ale tenhle byl poměr cena a služby zatím nejhorší.
Vážení hosté.
Chtěli bychom Vám poděkovat za Vaše ohodnocení. Dovolte mi prosím tímto omluvit se, pokud jsme nenaplnili Vaše očekávání během Vaší návštěvy. Vaši stížnost jsme kolektivně prodiskutovali s vedením. Velice nás mrzí, že jste u nás nebyli spokojeni. Rádi bychom Vás požádali, zda by jste nás mohli osobně kontaktovat a my bychom Vám navrhli nějaké řešení jako omluvu.
S úctou
Jana Todorova
Quality & Control Manager
jana.todorova@livingvenues.com
Volný vstup do vířivky, sauny
Neomezený přístup ke kulečníku, pingpongu, fotbálku
Neomezený přístup k nealko nápojům
Doprovodný program (pletení košíků, broušení skla, malování)
Jídlo mohlo být teplejší a rozmanitější
Pokoj byl s oddělenými lůžky
Vážení hosté,
Děkujeme Vám za hodnocení Vašeho ubytování. Názor našich hostů je pro nás velmi důležitý a pomáhá nám v úspěšné snaze o poskytování kvalitních služeb a příjemného pobytu.
Velmi děkujeme za Váš pobyt a těšíme se na příští setkání!
S přáním hezkého dne,
Jana Todorova
Quality & Control Manager
jana.todorova@livingvenues.com