Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Snídejte s láskou až do oběda: víkendový brunch z kvalitních surovin dle výběru

4,3 / 5 Frasky´s Bistrot Praha - Karlín  (mapa) 105 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Storno podmínky
Benefity
Jarka A

Tohle že je menu pro brunch? Dobrý vtip… No, je vidět, proč cizinu nedoháníme. Good luck všem :)

Slevomat.cz

Dobrý den, Jarko, děkujeme za Váš komentář :) Teď už to můžeme pouze nechat na zákaznících, každému vyhovuje něco jiného :) Mějte se fajn! Lucka

Žaneta

Dobrý den, je v nabídce i nějaká sladká varianta? Palačinky, lívance, koláče nebo něco podobného? Díky

Frasky´s Bistrot

Dobrý den,
velmi se omlouváme za pozdní odpověď! K Vašemu dotazu – ano, sladká varianta je standardně v naší nabídce a speciální „Sladké menu“ obsahovalo mimo jiné domácí palačinky se sezónním ovocem, marmeládou a javorovým sirupem.

Radek P.

Dobrý den, neseriózní nabídka – jeden telefon nikdo nezveda a druhy po chvíli vyzvánění ukončen volaným.

Frasky´s Bistrot

Dobrý den,
předem bychom se chtěli moc omluvit za tak pozdní odpověď.

Velmi se omlouváme za Vámi zmíněné komplikace při rezervaci. Byli jsme v uplynulém měsíci velmi vytíženi a neměli jsme možnost promptně reagovat na všechny telefony, což nás samozřejmě neomlouvá. V budoucnu uděláme vše pro to, aby se situace již neopakovala. V případě, že bychom nemohli na telefon hned odpovědět, bychom uvítali zaslání SMS na uvedené tel. číslo (na SMS bychom tak mohli následovně reagovat). Zavedli jsme nově také možnost rezervace přes Facebookové zprávy nebo e-mail (marketing@itmgroup.cz / operations@itmgroup.cz).

Ještě jednou se moc omlouváme a věříme, že naše nabídka Vám nepříjemnosti spojené s rezervací vynahradila/vy­nahradí!

Jolana Pejchová

Fungují vám telefony? Jak lze jinak rezervovat, když je jeden nedostupný a druhý se nezvedá? :-(

Frasky´s Bistrot

Dobrý den,
předem bychom se chtěli moc omluvit za tak pozdní odpověď.

Velmi se omlouváme za Vámi zmíněné komplikace při rezervaci. Byli jsme v uplynulém měsíci velmi vytíženi a neměli jsme možnost promptně reagovat na všechny telefony, což nás samozřejmě neomlouvá. V budoucnu uděláme vše pro to, aby se situace již neopakovala. V případě, že bychom nemohli na telefon hned odpovědět, bychom uvítali zaslání SMS na uvedené tel. číslo (na SMS bychom tak mohli následovně reagovat). Zavedli jsme nově také možnost rezervace přes Facebookové zprávy nebo e-mail (marketing@itmgroup.cz / operations@itmgroup.cz).

Ještě jednou se moc omlouváme a věříme, že naše nabídka Vám nepříjemnosti spojené s rezervací vynahradila/vy­nahradí!

Veronika

Dobrý den, nabité menu je pro jednu nebo dvě osoby? :-)
Děkuju
Veronika

Frasky´s Bistrot

Dobrý den Veroniko, všechna menu jsou myšlena pro jednu osobu. Pokud by na Vás bylo celé nabité menu moc, zabalíme Vám něco s sebou :).

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru