Rezervace: z důvodu omezené kapacity míst je třeba si zamluvit stůl nejméně 1 den předem. Rezervovat můžete na tel. 721 686 003 každý den mezi 10.00 a 16.00 hodinou. Při rezervaci je nutné uvést kód voucheru.
Zrušení nebo změnu termínu rezervace je nutné provést nejméně 1 den předem, jinak voucher propadá. Nakupují zde a dováží pro vás čerstvé suroviny a potřebují tedy vědět včas, jestli se na vás mohou těšit.
Tohle že je menu pro brunch? Dobrý vtip… No, je vidět, proč cizinu
nedoháníme. Good luck všem :)
Slevomat.cz
Dobrý den, Jarko, děkujeme za Váš komentář :) Teď už to můžeme
pouze nechat na zákaznících, každému vyhovuje něco jiného :) Mějte se
fajn! Lucka
Žaneta
Dobrý den, je v nabídce i nějaká sladká varianta? Palačinky,
lívance, koláče nebo něco podobného? Díky
Frasky´s Bistrot
Dobrý den,
velmi se omlouváme za pozdní odpověď! K Vašemu dotazu – ano, sladká
varianta je standardně v naší nabídce a speciální „Sladké menu“
obsahovalo mimo jiné domácí palačinky se sezónním ovocem, marmeládou a
javorovým sirupem.
Radek P.
Dobrý den, neseriózní nabídka – jeden telefon nikdo nezveda a druhy po
chvíli vyzvánění ukončen volaným.
Frasky´s Bistrot
Dobrý den,
předem bychom se chtěli moc omluvit za tak pozdní odpověď.
Velmi se omlouváme za Vámi zmíněné komplikace při rezervaci. Byli jsme
v uplynulém měsíci velmi vytíženi a neměli jsme možnost promptně
reagovat na všechny telefony, což nás samozřejmě neomlouvá. V budoucnu
uděláme vše pro to, aby se situace již neopakovala. V případě, že
bychom nemohli na telefon hned odpovědět, bychom uvítali zaslání SMS na
uvedené tel. číslo (na SMS bychom tak mohli následovně reagovat). Zavedli
jsme nově také možnost rezervace přes Facebookové zprávy nebo e-mail (marketing@itmgroup.cz /
operations@itmgroup.cz).
Ještě jednou se moc omlouváme a věříme, že naše nabídka Vám
nepříjemnosti spojené s rezervací vynahradila/vynahradí!
Jolana Pejchová
Fungují vám telefony? Jak lze jinak rezervovat, když je jeden nedostupný
a druhý se nezvedá? :-(
Frasky´s Bistrot
Dobrý den,
předem bychom se chtěli moc omluvit za tak pozdní odpověď.
Velmi se omlouváme za Vámi zmíněné komplikace při rezervaci. Byli jsme
v uplynulém měsíci velmi vytíženi a neměli jsme možnost promptně
reagovat na všechny telefony, což nás samozřejmě neomlouvá. V budoucnu
uděláme vše pro to, aby se situace již neopakovala. V případě, že
bychom nemohli na telefon hned odpovědět, bychom uvítali zaslání SMS na
uvedené tel. číslo (na SMS bychom tak mohli následovně reagovat). Zavedli
jsme nově také možnost rezervace přes Facebookové zprávy nebo e-mail (marketing@itmgroup.cz /
operations@itmgroup.cz).
Ještě jednou se moc omlouváme a věříme, že naše nabídka Vám
nepříjemnosti spojené s rezervací vynahradila/vynahradí!
Veronika
Dobrý den, nabité menu je pro jednu nebo dvě osoby? :-)
Děkuju
Veronika
Frasky´s Bistrot
Dobrý den Veroniko, všechna menu jsou myšlena pro jednu osobu. Pokud by na
Vás bylo celé nabité menu moc, zabalíme Vám něco s sebou :).
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Tohle že je menu pro brunch? Dobrý vtip… No, je vidět, proč cizinu nedoháníme. Good luck všem :)
Dobrý den, Jarko, děkujeme za Váš komentář :) Teď už to můžeme pouze nechat na zákaznících, každému vyhovuje něco jiného :) Mějte se fajn! Lucka