Snídejte s láskou až do oběda: víkendový brunch z kvalitních surovin dle výběru
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, je v nabídce i nějaká sladká varianta? Palačinky, lívance, koláče nebo něco podobného? Díky
Dobrý den,
velmi se omlouváme za pozdní odpověď! K Vašemu dotazu – ano, sladká
varianta je standardně v naší nabídce a speciální „Sladké menu“
obsahovalo mimo jiné domácí palačinky se sezónním ovocem, marmeládou a
javorovým sirupem.
Dobrý den, neseriózní nabídka – jeden telefon nikdo nezveda a druhy po chvíli vyzvánění ukončen volaným.
Dobrý den,
předem bychom se chtěli moc omluvit za tak pozdní odpověď.
Velmi se omlouváme za Vámi zmíněné komplikace při rezervaci. Byli jsme
v uplynulém měsíci velmi vytíženi a neměli jsme možnost promptně
reagovat na všechny telefony, což nás samozřejmě neomlouvá. V budoucnu
uděláme vše pro to, aby se situace již neopakovala. V případě, že
bychom nemohli na telefon hned odpovědět, bychom uvítali zaslání SMS na
uvedené tel. číslo (na SMS bychom tak mohli následovně reagovat). Zavedli
jsme nově také možnost rezervace přes Facebookové zprávy nebo e-mail (marketing@itmgroup.cz /
operations@itmgroup.cz).
Ještě jednou se moc omlouváme a věříme, že naše nabídka Vám
nepříjemnosti spojené s rezervací vynahradila/vynahradí!
Fungují vám telefony? Jak lze jinak rezervovat, když je jeden nedostupný a druhý se nezvedá? :-(
Dobrý den,
předem bychom se chtěli moc omluvit za tak pozdní odpověď.
Velmi se omlouváme za Vámi zmíněné komplikace při rezervaci. Byli jsme
v uplynulém měsíci velmi vytíženi a neměli jsme možnost promptně
reagovat na všechny telefony, což nás samozřejmě neomlouvá. V budoucnu
uděláme vše pro to, aby se situace již neopakovala. V případě, že
bychom nemohli na telefon hned odpovědět, bychom uvítali zaslání SMS na
uvedené tel. číslo (na SMS bychom tak mohli následovně reagovat). Zavedli
jsme nově také možnost rezervace přes Facebookové zprávy nebo e-mail (marketing@itmgroup.cz /
operations@itmgroup.cz).
Ještě jednou se moc omlouváme a věříme, že naše nabídka Vám
nepříjemnosti spojené s rezervací vynahradila/vynahradí!
Dobrý den, nabité menu je pro jednu nebo dvě osoby? :-)
Děkuju
Veronika
Dobrý den Veroniko, všechna menu jsou myšlena pro jednu osobu. Pokud by na Vás bylo celé nabité menu moc, zabalíme Vám něco s sebou :).
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Tohle že je menu pro brunch? Dobrý vtip… No, je vidět, proč cizinu nedoháníme. Good luck všem :)
Dobrý den, Jarko, děkujeme za Váš komentář :) Teď už to můžeme pouze nechat na zákaznících, každému vyhovuje něco jiného :) Mějte se fajn! Lucka