Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Hurá do Paříže: Notre Dame, Louvre, Eiffelova věž s ubytováním na 1 noc a snídaní
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Do 24 hodin od obdržení voucheru pokračujte na stránky zajezd.expressbus.cz. Ve formuláři vyberte Francie, jako destinaci zvolte Paříž a název zájezdů zní: „36F. Čtyřdenní kouzelná Paříž pro ty, kteří chtějí intenzivně nasát magickou atmosféru Paříže včetně ubytování v hotelu“ zvolte vámi zakoupený termín a vyplňte požadované informace.
- CK pošle smlouvu, tu je nutné podepsat a poslat obratem zpátky.
- Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá.
- Dítě za cenu voucheru.
- Voucher lze stornovat přes zákaznickou podporu Slevomatu v zákonné lhůtě minimálně 14 dní před realizací zájezdu/pobytu a před uzavřením smlouvy s CK.
- V době kratší než 14 dní nelze voucher stornovat ani refundovat.
- Po podpisu smlouvy se storno řídíVOP CK Metal.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, uvažujeme o tom, že se zúčastníme Vašeho zájezdu. Chtěla bych se zeptat, zda je dán zasedací pořádek v autobusech, resp. zda je zaručeno, že pokud budeme nastupovat jako poslední, že budeme i přesto sedět v autobusu spolu. V minulosti se nám u jiných CK již stalo, že jsme seděli každý na jiném konci autobusu i přesto, že jsme objednávali společně. Děkuji.
Dobrý den,
samozřejmě jsou již dané zasedací pořádky a nemusíte mít strach, že by
jste měli sedět každý na jiném místě.
Předem musíme mít jmenný seznam pro hotely a na to navazují i zasedací
pořádky.
Bc. Alexandra Konvalinková Vedoucí cestovní kanceláře Tel.:
+420 547 385 464
Dobrý den, prosím o přesný typ autobusu na červnový termín, počet
řidičů a jméno průvodkyně, resp. její reference. Děkuji předem.
S pozdravem
HD
Dobrý den,
zavolejte si prosím na tel.: 547 385 464
Bc. Alexandra Konvalinková Vedoucí cestovní kanceláře Tel.:
+420 547 385 464
Dobrý den.
Chystáme se s přítelem do Paříže přes vaší cestovku, ale co jsem si
četla recenze mám zté cesty kapku obavy. Jsou tam špatné i dobré recenze,
ale řekla bych spíše ty horší.
Hlavně mám obavy, že budeme mít špatný autobus a i delegatku.
Plánujeme tuhle cestu už delší dobu a jeli bychom tam vlastně po prvé.Moc
se na tu cestu těšíme.
Chtěla bych vědět co je na tom pravdy?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
nemusíte mít obavy, většinou je praxe taková, že když jede 700 osob, tak
Vám napíše např. 6 osob špatnou recenzi, ale ten zbytek zákazníků,
kteří byli spokojení, tak ti s námi jedou, ale recenzi nenapíší, ale
zákazníkovi, kterému se něco nelíbilo, tak vždy napíše recenzi, proto je
vždy méně pochvalných recenzí, toto je běžná praxe v cestovních ruchu.
Snad jsem Vám to vysvětlila a rozhodně doporučuji návštěvu Paříže a
když se Vám bude zájezd líbit, tak prosím o zaslání recenze.
Přeji hezký den
Bc. Alexandra Konvalinková Vedoucí cestovní kanceláře Tel.:
+420 547 385 464
Dobrý den,jakými autobusy se cestuje? Mají sedadla ve směru jízdy? V jaké vzdálenosti od Paříže se hotel nachází? Je čas navštívit některé památky,např .Notre Dame?
Dobrý den,
ano, mají sedadla ve směru jízdy, jen u patrových autobusů jsou 4 sedadla
v protisměru u stolečku, ale to jsou všechny patrové autobusy všech
dopravců. Ano, je čas navštívit i Notre Dame a jiné památky, hotel je cca
30min. jízdy autobusem.
Bc. Alexandra Konvalinková Vedoucí cestovní kanceláře Tel.:
+420 776 776 156
Dobry den. Objednala si zajezd do Pariz. Vcera jsem zaplatila hotove v Money bank. Jak dale mam pocracovat s tim?
Dobrý den, Rayiso,
dnes dopoledne jste od nás obdržela voucher a nyní se stačí registrovat na
stránkách CK dle instrukcí na vašem voucheru.
Pokud byste si s něčím nevěděla rady, neváhejte se na mě
obrátit. Míša
Dobrý den, když bych chtěl v Paříži navštívit obchody nebo památky které nejsou na trase ,abych stihl jejich oteviraci dobu, je to mozne nebo ne? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
ano, to není problém, jen je nutné informovat průvodce-
S pozdravem
Bc. Alexandra Konvalinková Vedoucí cestovní kanceláře Metal Tel.:
+420 776 776 156
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda nevíte zda platí na vstupy do památek sleva na průkaz ITIC (na jejich stránkách jsem nemohla dohledat)? Děkuji za odpověď
Dobrý den,
v Paříži jsou slevy pro účastníky s věkem: 25 let a stačí jen
OP:
Bc. Alexandra Konvalinková Vedoucí cestovní kanceláře Metal Tel.:
+420 776 776 156
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na název hotelu ve kterém budem ubytování. Předem děkuji.
Dobrý den,
garantujeme úroveň hotelu, sdělujeme název klientům, jinak ne.
Děkujejemě za pochopení, je to z důvodu konkurence.
Bc. Alexandra Konvalinková Vedoucí cestovní kanceláře Tel.: +420 547 385 464