Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.

Potěšte blízké zážitkem: Příjemný relax ve společnosti rybiček Garra Rufa

4,5 / 5 Thajský ráj (4 pobočky) Praha - Staré Město  (mapa) 8 653 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Storno podmínky
Benefity
Anna Čížkova

Takze porava prosim omlouvam se ja prislo mi to na druhy e-mail,ale jen dvakrat zaplatila jsem si tri vouchry,prijde jeste ten treti?

Slevomat.cz

Dobrý den, Aničko,

zasílám raději tedy ještě jednou, snad již dorazí v pořádku :-)

Hezký den. Míša

Hana Kořínková

Dobrý den, můžeme sebou vzít 2,5 leté dítě? Ale asi to pro něj nebude? Myslíte ,že tam vydrží jen tak se dívat pokud by pro něj nebyla procedura vhodná, bohužel nemáme hlídání:-)Děkuji za zprávu Hanka

Thajský ráj

Dobrý den, pro takhle malé dítě tato procedura ještě není, ale děvčata Vám ho tu chvíli klidně pohlídají.

Veronika

Dobrý den, je možná i rezervace po telefonu? Chtěla bych to jako dárek a rodiče nemají internet
 Děkuji

Thajský ráj

Dobrý den Veroniko, ano je možné rezervovat i po telefonu.

Jiřina Horová

Dobry den byli jsme na rybkach minulou nedeli dve osoby ale zadnou permeci jsme neobdrzeli jak muzem ty zbyle dva vyuzit 4569–7556–50B-163 na nedeli 11. 12 v 16h Dve osoby horova jirina

Thajský ráj

Dobrý den paní Jiřino, naší permanentku získáte výměnou slevomat poukazu na našich stránkách, ovšem to musíte učinit ještě před rezervací. Nyní napište na podpora@thajsky-raj.cz, kde Vám poukaz na zbylé rybičky vygenerují.

Miška Mocková

Dobry den ,mate nejakou pobočku kde rybky nejsou do ulice?:) někde kde na nas neni tolik vidět:)

Thajský ráj

Dobrý den, v každé pobočce máme minimálně 3 akvária a vždy se můžete rozhodnout, zda chcete vidět do ulice nebo naopak zůstat v soukromí.

Andrea Tesárková

Dobrý den, bude vůbec možnost to využít, když už je zakoupeno skoro 7000 voucherů ? Už vidím, že bude zase problém s rezervací

Thajský ráj

Dobrý den Andreo, na rybičky Garra Rufa máme dostatečně velké kapacity neboť jsou akvárka ve všech pobočkách minimálně po třech kusech. Navíc máme otevřeno denně s dlouhou otevírací dobou. Z předchozích zkušeností víme, že o rybičky minimálně do dubna není tak velký zájem a proto si takovou akci můžeme dovolit. Doporučujeme však přesto včasnou rezervaci. :-)

Jana Tumpachová

Dobry den,
Chtela jsem objednat 4 osoby(perma­nentku) na utery 18:00, ale objednavaci system nabizi maximalne 3 osoby, muzete mi prosim poradit? Dekuji

Thajský ráj

Dobrý den Jano, objednejte 3 osoby a čtvrtou vyřeší podpora Thajského ráje :-) napište na podpora@thajsky-raj.cz

Alex

Dobrý deň,
zaujímalo by ma či cena je konečná alebo sa pri návšteve niečo dopláca?

Ďakujem

Thajský ráj

Dobrý den Alexi, cena je konečná, nic se při návštěvě nedoplácí. :-)

Viktorie Vass

Dobry den, jak je to s hygienou? Ta voda se nevymenuje predpokladam po kazde osobe. Dezinfikujete nejak tem zakaznikum nohy??

Thajský ráj

Dobrý den Viktorie, samozřejmě se každému klietovi nohy před procedurou umyjí speciálním dezinfekčním mýdlem, každé akvárium obsahuje speciální filtry, které vodu vymění 4× za hodinu, tedy je voda perfektně čistá. Samotné rybičky procházejí karanténními zónami mimo akvária. Do rybiček se navíc vstupuje před masážemi, aby nedocházelo ke kontaminaci balzámy a oleji.

Soňa

Jak mohu vyměnit voucher na permanentku za originální permanentku.Když jsem zadala kod voucheru napsali mi, že již byl uplatněn. Číslo voucheru je 9827–9474–108–258. Děkuji

Thajský ráj

Dobrý den, na hlavní stránce Thajského ráje je možnost poukaz ze Slevomatu vyměnit za originální. Číslo Vašeho voucheru je však nesprávné, musí obsahovat písmeno A nebo B.

Katka J.

Dobrý den,
chci se zeptat jak probíhá výměna voucheru za originální poukaz.
Ve vašem odkazu na výměnu voucheru, jsem vyplnila veškerá políčka, dala vyměnit a objevila se mi jen prázdná obrazovka s možností rezervace. Bohužel ani na mail mi žádný originální poukaz nepřišel. Koupi voucheru a výměňu za poukaz jsem prováděla 22.11.2016.
Děkuji za radu.

Thajský ráj

Dobrý den, výměna voucherů za originální probíhá na hlavní stránce Thajského ráje – www.thajsky-raj.cz. V horní části obrazovky je zelený banner s nápisem Slevomat – Chci vyměnit za originální voucher.

Barbora Procházková

Dobrý den,
mamka má lupénku. Vím, že jsou tyto rybičky určené i pro lupenkáře, ale nebude s tím u vás nějaký problém?
 Díky

Thajský ráj

Dobrý den Barboro, naopak rybičky Garra Rufa na lupénku pomáhají, pokud maminka neužívá antibiotika nebo kortikoidy, může dorazit.

Michaela Koubová

Dobrý den,
chci se zeptat která pobočka je pro nás nejlepší když přijdeme 4 najednou a chtěli bychom být u sebe. Také by bylo ideální 2. patro u okna. Do 1. patra kde bychom koukali na ulici nechceme, to bychom byli radši už uvnitř. :)

Děkuji za odpověď

Thajský ráj

Dobrý den paní Michaelo, doporučuji pobočku v Celetné ulici, kde jsou rybičky v patře a vy můžete sledovat dění na ulici. Pro 4 osoby je ale třeba rezervace, abychom měli obě akvária volná.

Klára Žáková

Dobrý den,
kolik lidí najednou může jít na proceduru?
Předem děkuji za odpověď
 Žáková

Thajský ráj

Dobrý den, záleží na které pobočce ale ve všech máme 3 akvaria kde je možnost až tři najednou , tedy počítam-li správně 9 lidí,

Soňa

Dobrý den, můžu jit 2×25 minut najednou bez pauzy, když si koupím 2 vouchery? Děkuji za odpověď

Thajský ráj

ano prosím je to možné , děkujeme

Venca Lonský

Dobrý den,
koupil jsem si voucher, voucher jsem vyměnila na stránkách za permanentku a pak jsem si chtěla zarezervovat místo, zadal jsem kod, ale rezervaci nevybral. Ted když jsem to chtěl zopakovat, tak mi to napsalo, že voucher již byl uplatněn. Můžete mi prosím poradit, jak mám udělat rezervaci?

Thajský ráj

Dobrý den potrebujeme znát číslo voucheru abychom dohledali problem , prosím napiste nám na podpora@thajsky-raj.cz

Marek

Dobrý den. S jakým předstihem je, prosím, dobré si termín zarezervovat? Jsou rybičky vhodné i pro 7leté dítě? Hezký den.

Thajský ráj

Dobrý den, v tuto chvíli neni skoro žádná , zpravidla stačí si zavolat na ten samý den, ano je to vhodné i pro děti , děkujeme

Zuzana P.

Dobrý den, vadí rybičkám lak na nehtech? (tj- musím si je odlakovat?).

Thajský ráj

Dobrý den , lak jim rozhodně nevadí , pokud jej nemáte čerstvý méně jak 24 hod

Jiřina

Dobrý den koupila jsem 10 voucherů pro jednotlivce tak se chci zeptat jak poznáte když přijdou jednotlivě že to mají zaplaceno děkuji

Thajský ráj

Dobry den pokud jsou vstupy jednotlivé , jedinečný QR kod nám to po načtení prozradí

Markét Scully

Dobrý den, ráda bych se zeptala. Cena je konečná? Nebo se něco doplácí? Jako třeba za objednávku masáže 99,–Kč??? Děkuji

Thajský ráj

Dobrý den cena je konečná, objednávka masáže o které hovořite je nadstandardní služba garance rezervace do 24 hodin , to ovšem neznamená že pokud si děláte rezervaci na masáž s dostatečným předstihem že musíte něco doplácet tak tomu není děkujeme

Bohuna

Prosím o sdělení, zda v Celetné ulici je procedura uvnitř prostoru nebo je vidět i z venku jako Na Václavském náměstí. Děkuji za odpověď.

Thajský ráj

Dobrý den , v pobočce Celetná je jedno akvarium primo uvnitř, ovsem ostatni jsou tak vysoko že je to spise zažitek dívat se ven na ulici

Tereza

Doby den,
chtela bych se zeptat, zda cena 19,– je jiz konecna, nebo pri vymene voucheru na poukaz budu muset jeste neco doplacet?
 Dekuji

Thajský ráj

Dobrý den cena je konečná, výměna na našem portálu je zdarma , pokud ovšem by jste ráda výměnu přímo na pobočce pak tam je to zpoplatněno manipulačním poplatkem 25 kč,

Adéla

Dobry den,chapu spravne,ze pokud chci provest vymenu za original poukaz,zaslete ho na mail beze jmena?ma to byt darek,nemusi se rovnou zadat rezervace?dekuji.

Thajský ráj

Dobrý den , na našich originálních dárkových poukazech není nic co by bránilo jej darovat jako dárek, rezervace není nutná v průběhu výměny

Marie

Dobrý den,
koupila jsem si permanentku na 4 vstupy, voucher jsem vyměnila na stránkách za permanentku a pak jsem si chtěla zarezervovat místo, zadala jsem kod, ale rezervaci nevybrala. Ted když jsem to chtěla zopakovat, tak mi to napsalo, že voucher již byl uplatněn. Můžete mi prosím poradit, jak mám udělat rezervaci? Klidně si zajdu na pobočku nebo zavolám, jen jestli nebude problém s voucherem.
 Děkuji

Thajský ráj

Dobrý den paní Marie, napište prosím číslo Vašeho prohozeného poukazu na podpora@thajsky-raj.cz a my Vám pomůžeme.

Blanka Škorpová

Dobrý den,
musím si voucher vyměnit za originál permanentku nebo to není potřeba?
Děkuji za odpověď.

Thajský ráj

Dobrý den , povinnost to není , ale v případě výměny pak umíme s našimi originálními poukazy pracovat , pokud jde o permanentku na vice vstupů pak určitě vymněte,náš voucher který stačí ukázat v mobilu umíme načíst vícekráte pro jednotlivé vstupy , u původního to bohužel neumíme , a mohlo by dojít k nedorozumění kdy a kde byl kolikráte využit

Katka J.

Dobrý den,
když budu měnit voucher za originál pernamentku, v políčku jméno a příjmení se vyplňuje to jméno co mám na slevomatu nebo jméno dotyčné osoby co ji chci dát pernamentku jako dárek?
 děkuji

Thajský ráj

Dobrý den Katko, klidně vyplňte svoje údaje, na originál poukazu se jména nevyskytují.

Zajícová

Dobrý den, s jak malým dítětem lze přijít? Myslím výšku, měří 122 cm, tak aby dosáhl. 🙂 Děkuji

Thajský ráj

Dobrý den paní Zajícová, na rybičky chodí i mnohem menší děti, tedy 122cm nebude problém :-)

Martina Exnerová

Dobrý den,

kdyz si zakoupím permanentku 4× garra rufa, můžeme na ní přijít 4 lidi najednou?

 Děkuji

Thajský ráj

Dobrý den Martino, ano jistě, doražte k nám klidně ve 4 najednou.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru