Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Víkend v kouzelném hotelu v Benešově s privátním wellness a polopenzí pro dva
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Termín si rezervujte co nejdříve na e‑mailu infokarlov@bellevuehotels.cz nebo reservationkarlov@bellevuehotels.cz či telefonicky na č. 317 700 825 a 603 905 621.
- Brzký příjezd či pozdní odjezd jsou možné na základě dohody s recepcí (s ohledem na obsazenost hotelu). O této možnosti se informujte předem, nejlépe hned při rezervaci termínu.
- Termíny 28.–30. 10. 2016, 23.–25. 12. 2016 a 30. 10.–1. 1. 2017 jsou již obsazeny.
- Děti do 6 let mají pobyt zdarma na pokoji s rodiči a bez nároku na lůžko a stravu.
- Za děti ve věku 6–11 let se doplácí 400 Kč/noc vč. snídaně.
- Starší děti a další osoby na přistýlce doplatí 800 Kč/noc vč. snídaně.
- Zapůjčení dětské postýlky: 300 Kč/noc.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: Zdarma dle kapacit hotelu, případně za příplatek
- Při zrušení rezervace nejpozději 48 h před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti.
- Při pozdějších změnách voucher propadá v plné výši.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, prosím o informaci o volných pokojích pro 5 osob (dámská jízda – 2 a 3?)v termínu 28. –30.4. Děkuji
Dobrý den,
v tomto termínu Vám mohu nabídnout dva dvoulůžkové pokoje a jeden
jednolůžkový pokoj nebo dva dvoulůžkové pokoje s přistýlkou za
800kč/noc. Pro rezervaci kontaktujte přímo recepci.
Děkujeme. Hotel Karlov
Dobrý den,
prosím o informaci, zda máte volný termín pro dvě osoby 13.1.-15.1. nebo
14.1.-15.1.
Děkuji moc za odpověď.
Přeji hezký den.
Děkuji
Dobrý den,
ano, tento termín máme ještě volnou kapacitu.
Pro rezervaci kontaktujte přímo recepci.
Děkujeme Hotel Karlov
Dobrý den, byla by možná večeře bezlepková? Děkuji
Dobrý den,
ano bezlepková večeře je možná, prosím kontaktujte přímo recepci
hotelu.
Dobrý den,
ráda bych tento pobyt nadělila svým rodičům i sobě a partnerovi. Chtěli
bychom pak přijet ve stejném termínu. Otázkou je, že naši mají 4 malé
pejsky (4–5 kg), panelákoví, čistotní, z cestování po psích
výstavách na hotely zvyklí, kteří doma samotní určitě zůstat nemohou.
Budete požadovat poplatek 300 za noc za každého z nich?
Dobrý den paní Vega, prosím můžete nás kontaktovat přímo na recepci přes reservationkarlov@bellevuehotels.cz., kde s Vámi domluvíme podrobnosti :)..Ohledně pejsků nebudeme Vám účtovat 300 za noc za každého z nich, ale za 300 za noc pro všechny. Děkuji Hotel Karlov
Dobry den, kdyz bych chtela jako darek a chtela bych darkoy vzhled jak to k tomu mam obednat. dekuji
Dobrý den, Šárko,
dárkový vzhled si můžete po zakoupení vytvořit sama. Případně vám
můžeme zaslat dárkový poukaz za poplatek přímo k vám domů. V tom
případě stačí v košíku zakliknout, že kupujete jako dárek a chcete
dárkové balení a je to :-)
Hezký víkend. Míša
Dobrý den.. prosím máte volný termín 17.-19.11 nebo 18.-20.11dekuji za odpověď… Martin
Dobrý den Martine, bohužel pro pobytové balíčky máme již obsazeno. V případě, že byste měl zájem o jiný termín, můžete nás kontaktovat přímo na recepci. Děkujeme Hotel Karlov
Dobrý den, máte volno na Silvestra 30.12. – 1.1. pro cca 12 lidí? Děkuji.
Dobrý den, Májo,
termín je bohužel již plně obsazen :-(
Děkuji a přeji vám hezký den. Míša
Dobrý den,
potřebuji něco na 11. listopadu. a toto se mi líbí, je tento termín
volný?
Děkuji a s pozdravem
Dobrý den, termín 11.listopadu je stále volný. V případě zájmu nás prosím kontaktuje přímo na recepci. Děkujeme
Dobrý den, máte ještě volný termín 18.-20.11 pro dva manželské
páry??
Děkuji za odpověd.
Dobrý den, pro informace ohledně rezervací, prosím kontaktujte přímo
recepci hotelu Karlov.
Děkujeme.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, je volny pokoj pro dva v terminu od 13–15.1. Dekuji
Dobrý den, ano v termínu 13.-15.1.2017 zatím máme stále volno. V případě rezervace nás kontaktujte přímo na recepci. Děkuji