Kategorie

Bellevue Hotel Karlov

4,5 / 5 (380 hodnocení)

Vybrané hodnocení: „Víkend v hotelu se nám moc líbil. Velmi příjemná paní recepční, co nám vše vysvětlila, se vším pomohla. Opravdu úžasný pan číšník v restauraci, jídlo nám krásně prezentoval, opravdu působivé. Jídlo výborné :) Wellness v podobě vířivky skvělé- velmi užitečné bylo, že se nám recepční z hotelu ozvala předem a nechala nás si vybrat, kdy bychom rádi vířivku rezervovali. Pokoj byl sice malý, ale velmi příjemně zařízený :) U nás naprostá spokojenost.“

Dnešní nabídky Bellevue Hotel Karlov

Hodnocení podniku Bellevue Hotel Karlov

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Barbora

Víkend v hotelu se nám moc líbil. Velmi příjemná paní recepční, co nám vše vysvětlila, se vším pomohla. Opravdu úžasný pan číšník v restauraci, jídlo nám krásně prezentoval, opravdu působivé. Jídlo výborné :) Wellness v podobě vířivky skvělé- velmi užitečné bylo, že se nám recepční z hotelu ozvala předem a nechala nás si vybrat, kdy bychom rádi vířivku rezervovali. Pokoj byl sice malý, ale velmi příjemně zařízený :) U nás naprostá spokojenost.

3. 11. 2016
Užitečné? Ano
Dana

Příjemná zajímavá stavba s jedinečnou atmosférou.

Pro mě jsou problémem služby poskytované tak trošku "po česku". Při příjezdu nám recepční sdělila, že zakoupená večeře není, neboť v restauraci mají již vyprodanou akci. Na výběr jsme dostali náhradou vstupenky na Konopiště, oběd příští den nebo láhev vína a obloženou mísu na pokoj místo večeře. Vybrali jsme třetí možnost a večeřeli každý tři sousta z obložené mísy.
Recepční tvrdila, že nás o situaci informovala týden předem mailem, který mi nebyl doručen.

31. 10. 2016
Užitečné? Ano
Mibal

Umístění hotelu v centru Benešova, možnost využití místní speciání dopravy na Konopiště, ochota recepčních, vynikající dostupnost železničního spojení bez vlastního dopravního prostředku.

Neinformovanost personálu restaurace ( jmenovitě p.Smíšek) o slibované slevě v restauraci i mimo termíny večeře či snídaně, neinformovanost hosta k čemu slouží na stole připravená zteplalá láhev třetinkové Aquily a sušenek (hostem možná posuzovaná jako součást pozornosti Karlova, ale ve skutečnosti draze účtovaná při skončení pobytu) nefunkčnost fénu a popření této skutečnosti opravářem až po jeho opravě fénu.

28. 10. 2016
Užitečné? Ano
Jana

Pekne misto. Prijemny hotel.

Restaurace byla dost malinka

26. 10. 2016
Užitečné? Ano
Lmalhocky

Ubytování a vstřícný personál,vynikajici kuchyně

26. 10. 2016
Užitečné? Ano

Další hodnocení (171)

Podobné podniky