Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.

Víkendový kapitánský kurz VMP pro řízení rekreačních lodí

4,7 / 5 Lodní škola SP Praha Místo nalodění - Holešovice (mapa) 98 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Storno podmínky
Benefity
Kořínek Pavel

Dobrý den.
Kolik je celková cena s příplatkem na moře i se závěrečnou zkouškou?
Děkuji
p. Kořínek

Lodní škola SP Praha

Dobrý den, příplatek za moře představuje částku 900,– Kč, poplatek za praktickou zkoušku 1900,– Kč, poplatek za teoretickou zkoušku (kolek) 500,– Kč. Je to přesně tak, jak je uvedeno v textu nabídky :-) Takže pomineme-li prohlídku u lékaře, jsou náklady na získání průkazu uvedeného rozsahu způsobilosti 5999,– Kč. Děkujeme, s pozdravem Petr Běhounek, Lodní škola

Jiří Cetkovský

Dobrý den. V popisu kurzu se píše „pětihodinový praktický výcvik na školní lodi“, přičemž počet účastníků na lodi je 3–7. Kolik času bude jeden žák sám řídit loď? Při počtu 7 lidí mi to vychází 40 minut na jednoho. Není to málo, aby si žák vyzkoušel a naučil se vše co potřebuje k praktické zkoušce?

Lodní škola SP Praha

Dobrý den, děkujeme za dotaz. Počet minut strávených za kormidlem se nedá takto brát. Jednak sedm je maximální počet, který ve skutečnosti nastává velmi málo kdy (při počtu tří osob bychom tak při stejné logice mluvili o 100 minutách) , jednak vedení plavidel tak velikých, jaké k výuce používáme, vyžaduje týmovou práci celé posádky. Není to tak, že by jeden řídil a ostatní se nudili a nic nedělali. Vjíždíte do plavební komory, jeden účastník kurzu je za kormidlem, druhý připravuje lano, třetí spěchá na pomoc s háčkem, čtvrtý s obsluhou komory komunikoval. K tomu výklad lektora a postupně se všichni střídají. Musíte umět převazovat loď v komoře, stejně jako pomáhat motorem eliminovat vliv hydrodynamických sil při napouštění a obojí naráz dělat nemůžete. K tomu připočtěte další hodinovou komentovanou plavbu s velikou lodí, kde se seznámíte poprvé s teorií v praxi. Z dlouhodobých zkušeností můžeme s klidným svědomím říci, že po kurzu je 99% účastníků schopných bezpečného vedení malého plavidla a praktickou zkouškou proplují zcela bez problémů. Pokud někomu zcela výjimečně předepsaný počet hodin nestačí, což je naprostou výjimkou, může si dokoupit další kondiční plavbu. Děkujeme, hezký den, Petr Běhounek, Lodní škola

Patrik Kašpar

Dobrý den, rád bych se zeptal jak je řešená situace, pokud bych měl popřípadě zájem o rozšíření plavby po moři, ale na delší vzdálenost od břehu než nabízíte ?

Lodní škola SP Praha

Dobrý den, děkujeme za dotaz. Pro plavbu po moři do vzdálenosti větší než je jedna námořní míle od břehu již nelze vycházet z legislativy a průkazů způsobilosti k vedení plavidla vydávaných dle zákona 114/1995 Sb., o vnitrozemské plavbě a Vyhlášky č. 42 o způsobilosti osob k vedení a obsluze plavidel. Jedná se o zcela jinou „větev“ průkazů, které vydává nikoliv Státní plavební správa, ale Ministerstvo dopravy ČR. Problematika je složitější, než snese diskuze na Slevomatu, ale stručně řečeno na získání takovéhoto průkazu způsobilosti v úplném základu (Velitel námořní jachty C) je potřeba zcela odlišných zkoušek praktických i teoretických ve zcela odlišných cenových relacích. Pro podrobné info nás můžete kontaktovat emailem: lodniskola@sppraha.cz
Děkujeme, s pozdravem Petr Běhounek, Lodní škola

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru