Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Rozzářený předvánoční Amsterdam se světelnou show: 1× ubytování se snídaní
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Do 24 hodin od obdržení voucheru pokračujte ZDE.
- Ve formuláři vyberte Nizozemsko, jako destinaci zvolte Holandsko a název zájezdů zní: 37H – a zvolte vámi zakoupený termín.
- Podpis smlouvy s CK je nutný do tří dnů od obdržení smlouvy o zájezdu.
- Při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá.
- Z důvodu velkého množství skupin, se jezdí i autobusy, která mají sedadla i v protisměru.
- Změna programu vyhrazena. Program může být upraven v závislosti na situaci v metropoli.
- Veškeré reklamace musí být řešeny ihned na místě s průvodcem, na pozdější reklamace již nebude brát CK zřetel.
- Dítě za cenu voucheru.
Voucher lze stornovat přes zákaznickou podporu Slevomatu v zákonné lhůtě minimálně 14 dní před realizací zájezdu/pobytu.Vdobě kratší než 14 dní nelze voucher stornovat ani refundovat.
Po registraci zájezdu (vyplnění a odeslání formuláře) a po podpisu smlouvy se storno řídíVOPCKMetal.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den všem zákazníkům. Autobusy CK Metal rozhodně nějsou z těch moderních. StudentAgency na trase Praha-Brno Vás sveze pohodlněji. Na nohy bylo asi 5cm místa a toaleta byla takřka zakázána používat. Organizace neskutečná. Vše špatně. Případná reklamace? Bez nároku. Rozhodně si všichni pěkně rozmyslete, jestli si chceme Amsterdam užít a nebo ne.
Dobrý den,
nejprve bychom rádi osvětlili situaci, jelikož paní se zlobí neprávem a
neuvádí vše. Její můž měl střevní potíže a průvodkyně zajistila
lékařskou pomoc, vše řešila po telefonu s doktorem, kdy byl pán odvezen
sanitkou, paní průvodkyně nemůže jet s jedním účastníkem do nemocnice,
má na starosti zbytek skupiny, vše dobře dopadlo, ale paní byla hlavně
nazlobená, že průvodkyně volala z pánova telefonu. Ohledně toalet to
není pravda, ale zákazníci musí pochopit, když jede patrový autobus, že
je více účastníků a staví se na benzínových pumpách každé
3–4hodiny, ale zákazníci často po odjetí jdou na záchod do autobusu, ale
když je toaleta plná, tak se to bohužel nedá po cestě vyřešit. Dále
paní chtěla vrátit peníze ze zájezdu, ale nerozumíme za co? Vše jsme
splnili, průvodkyně pomohla manželovi v kritické situaci a autobus byl
homologovaný od výrobce, jako to mají jiní dopravci. Dle obchodních
podmínek může zákazník řešit reklamaci do 30dnů a paní napsala teprve
až po 31dnech, tak jsme již nemohli jeji reklamaci řešit. Musíme dodržovat
také pravidla. Organizace byla velmi dobrá a máme dobré recenze, ale proto
že paní chtěla nazpět peníze po reklamační době, na které neměla
nárok, tak píše zde. Jen bychom chtěli také upozornit, že dle právního
zástupce, je bezdůvodné poškození dobrého jména firmy trestné, ale
omlouváme se, pokud se jí něco nelíbilo, ale opravdu nevíme, jak by měl
lépe zájezd ještě probíhat a jsme velmi rádi, že hlavně byl vyřešen
stav jejího manžela a to je pro nás nejdůležitější.
Vyjádření přímo od průvodkyně, která řešila celou záležitost:
Vyjádření ke stížnosti paní Drozdové
- zájezd Paříž a Disneyland – průvodce pan Závodský
k bodu 3:
Není pravdou, že: klient nedostal informaci o tom, že lístek platí pouze do jednoho ze dvou parků Disneylandu, neboť
klientům, kteří jeli do Paříže a Disneylandu v autobusu pana Závodského, byly předány informace o Disneylandu již v jejich autobusu na počátku zájezdu. Pan průvodce Závodský jasně řekl svým klientům vše potřebné ohledně vstupu do parku, i to, že vstupenka platí pouze do jednoho z parků. Svědčí o tom mimo jiné i fakt, že žádný další jeho klient si parky nespletl.
Informace, že vstup do Walt Disney Studio je s příplatkem, je uvedena i v Pokynech k odjezdu – fakultativní příplatky v Disneylandu (vstup do filmařských ateliérů Walt Disney Studios parc..
Před areálem je dobře značen velkými nápisy i šipkami vchod do obou parků – Disneylandu a do parku Walt Disney Studio, kam se paní Drozdová omylem dostala. Na prostranství před oběma vchody je navíc zřízenec, který nasměrovává návštěvníky do jednotlivých parků.
Je velmi zvláštní, že se mi paní Drozdová o svém omylu vůbec nezmínila během dne, ale až večer, přestože jsme spolu neustále komunikovaly ohledně jejího přítele p. Hurába. Proč mě nekontaktovala v okamžiku, když ji nechtěli pustit do druhého parku? Mohla jsem jí v této záležitosti pomoct.
k bodu 4:
Není pravdou, že: se nikdo řádně nepostaral o nemocného p. Hurába, přítele pí. Drozdové.
Předně podotýkám, že v momentě, kdy přijel p. Huráb do Disneylandu, si nestěžoval na větší zdravotní potíže a nejprve nevěděl, zda vůbec chce přivolat lékařskou pomoc. Přede mnou i před řidiči sdělil, že se mu už udělalo lépe a bolesti v břiše ustoupily. Později souhlasil, aby byla pro jistotu zavolána sanitka a byl hospitalizován v Centre hospitalier de Marne la Vallée v Jossigny.
Není pravda, jak uvádí paní Drozdová, že zdravotnické ošetření bylo zajištěno až druhý den odpoledne. Sanitku jsem volala ihned poté, co se pan Huráb rozhodl, že to tak chce, a to v 11 hodin dopoledne (čas je uveden na zápisu zdravotníka a rovněž v mém mobilu). Bezprostředně po příjezdu zdravotní služby mu byla poskytnuta péče, změřen pulz a tlak a bylo konstatováno, že není v ohrožení života a že si má sám zvážit, zda chce být převezen do nemocnice . Všechny informace o jeho stavu jsem překládala do francouzštiny a zpětně p.Hurábovi, se zdravotníky byl udělán zápis o stavu nemocného, jeho potížích, informace o užívaných lécích a ev. dlouhodobé léčbě.
Pana Hurába jsem zároveň upozornila, aby si vzal s sebou do nemocnice průkaz totožnosti a cestovní pojištění, které měl narychlo uzavřené přes internet až teprve z Francie v den, kdy došlo k pojistné události!!!
Asistenční službu jsem znovu kontaktovala, vyžádala referenční číslo pojistné události, které jsem předala klientovi a poučila ho o postupu likvidace po návratu v ČR.
Pokud se týká tlumočení a komunikace s lékaři přes telefon, jedná se o standardní postup, tento způsob navrhli i zdravotníci při odvozu sanitkou, když zjistili, že pacient je mimo nebezpečí.
P. Huráb mi telefonoval asi dvakrát, já kvůli němu volala ze svého telefonu mnohem častěji – např. paní Drozdové, kterou jsem pravidelně informovala, do nemocnice kvůli zajištění odvozu zpět taxi službou, s lékaři, a pod.....(dle výpisu hovorů a sms).
Má-li p. Huráb zvýšené náklady za telefonní hovory skutečně související s pojistnou událostí, proplatí mu je jeho pojišťovna. Podle sdělení Axa Asistance, je možné napsat žádost o proplacení telefonních nákladů při pojistné události, doložit výpisem telefonního operátora a i dodatečně poslat do pojišťovny s uvedením svého referenčního čísla.
P. Hurábovi bylo vše na místě vyřízeno s pojišťovnou – kontaktovala jsem asistenční službu, vyžádala referenční číslo pojistné události, které mu bylo předáno a byl poučen o postupu likvidace po návratu v ČR.
K celé věci ještě dodávám, že po návratu z nemocnice (kolem 18 hod.) se p. Huráb rozhodl, že půjde na prohlídku Disneylandu!!! Osobně jsem ho doprovodila k jeho přítelkyni pí. Drozdové.
Z toho usuzuji, že jeho onemocnění nebylo závažného charakteru, jak také potvrdily výsledky v lékařské zprávě.
Klient může odjet do nemocnice bez doprovodu průvodce, v momentě, kdy je předán do rukou odborné zdravotnické péče, přebírá za něj zodpovědnost zdravotnické zařízení a zároveň jeho pojišťovna!!!
Klient je povinen se bezodkladně spojit s asistenční službou své pojišťovny, která zařizuje vše potřebné .
Průvodce je povinen zavolat lékařskou službu a být nápomocen do té doby, než za něj přebere zodpovědnost zdravotnické zařízení.
Klient nemůže vyžadovat na průvodci, aby s ním pobýval v nemocnici.
Povinností průvodce je zůstat u své skupiny, pro případ, že by došlo k další pojistné události nebo jakékoli jiné komplikaci ostatních účastníků a dále zajišťuje pokračování zájezdu.
(Vyhláška o cestovním ruchu)
Na základě těchto skutečností je stížnost paní Drozdové neoprávněná.
Mgr. Simona Krejčířová
S pozdravem tým CK Metal
Dobry den,
nemate nejaky odkaz primo na tento hotel? Nejak ho nemohu najit. A rada bych se
na nej podivala.
Dekuji.
Dobrý den,
jedná se o síť hotelů Ibis.
Cestovní kancelář Metal Nádražní 674, 66442 Modřice, mobil:
776 776 156 www.ckmetal.cz
Dobrý den,
omlouvám se, jedná se o síť premiere classe..
Bc. Alexandra Konvalinková Vedoucí cestovní kanceláře
________________________________________ Cestovní kancelář Metal
Nádražní 674, 66442 Modřice, mobil: 776 776 156 www.ckmetal.cz
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat zda se bude v centru Amszerdamu individuálni volno, nebo de budeme stale pohibovat s průvodcem?
Dobrý den,
můžete mít individuální volno, ale průvodce tu bude pro Vás po celou
dobu.
Bc. Alexandra Konvalinková Vedoucí cestovní kanceláře
________________________________________ Cestovní kancelář Metal
Nádražní 674, 66442 Modřice, mobil: 776 776 156 www.ckmetal.cz
Dobrý den.
Můžete mi prosím napsat podrobnosti o ubytování a jak je možné
rezervovat místa v autobusu?
Předem děkuji, R. Souček
Dobrý den,
ubytování je se sociální zařízením na pokoji. Jedná se o hotel Premiere
Classe. Rezervovat místa si můžete při rezervaci a vložit do poznámky.
Pokud budete chtít přímo místenky, tak ty jsou za poplatek 100,–kč.
Bc. Alexandra Konvalinková Vedoucí cestovní kanceláře
________________________________________ Cestovní kancelář Metal
Nádražní 674, 66442 Modřice, mobil: 776 776 156 www.ckmetal.cz
Dobrý den, jsou možné místenky na sedadla ? Děkuji Vallišová
Dobrý den,
samozřejmě to není problém za poplatek 100,–kč/os.
Bc. Alexandra Konvalinková Vedoucí cestovní kanceláře
________________________________________ Cestovní kancelář Metal
Nádražní 674, 66442 Modřice, mobil: 776 776 156 www.ckmetal.cz
Doporučujeme stránky wellnessy.cz www.wellnessy.cz , hotely@wellnessy.cz,
Dobrý den. Mám zájem o tento Vámi nabízený zájezd. Mám dotaz ohledně cesty. U dopravy píšete jen autobus. Většina cestovek uvádí, že používá moderní autobusy. Můžete mí prosím napsat, jestli na tak dlouhou cestu používáte moderní klimatizované autobusy? Děkuji. Jakubčíková
Dobrý den,
můžete se podívat na stránky www.expressbus.cz, zda považujete autobusy
moderní. Samozřejmě mají klimatizaci, i toaletu, ale každý zákazník má
jiné požadavky.
Bc. Alexandra Konvalinková
Vedoucí cestovní kanceláře
________________________________________
Cestovní kancelář Metal
Nádražní 674, 66442 Modřice, mobil: 776 776 156
www.ckmetal.cz
Doporučujeme stránky wellnessy.cz
www.wellnessy.cz , hotely@wellnessy.cz,
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, chtela bych se zeptat, zda se tento zajezd na Slevomatu bude jeste opakovat?
Dobrý den,
tento zájezd je jen jednou za rok, budeme ho opakovat příští rok, ale tento rok je tato nabídka naposledy.
Bc. Alexandra Konvalinková Vedoucí cestovní kanceláře ________________________________________ Cestovní kancelář Metal Nádražní 674, 66442 Modřice, mobil: 776 776 156 www.ckmetal.cz