Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Romantika pro dva v srdci Prahy – snídaně, víno a možnost wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: Předem na mailu akce@royalcourthotel.cz . U variant s wellness rovnou rezervujte čas vstupu do spa centra (pracovní hodiny po-pa 9:00 – 18:00).
- Víkendové termíny jsou již plně obsazeny.
- Zapůjčení dětské postýlky pro 1 dítě do 2 let zdarma.
- Dítě od 2 let 270 Kč/noc se snídaní (na pokoji max 3 osoby).
- Domácí mazlíčci: 270 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
Rezervovaný termín lze zrušit nejpozději 3 dny předem, jinak voucher bez náhrady propadá. Změna je možná maximálně jednou po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,máte volný termín 9.3.-10.3.2017 pro 2.dospělé a 1.dítě(13.let)?.Děkuji
prosit nemusíte, to já dobře vím, že je od pepa.cz, nicméně to na situaci nic nemění, zda je kupon od slevomat.cz nebo pepa.cz, nebo snad termíny pro zákazníky slevomatu máte a pro ostatní ne? nabídka je totožná a rozhodně by ostatní lidi měli vědět, jak se věci mají. jakmile je komunikace ohledně rezervace termínu, máte na to 24hodin, abyste napsali bohužel obsazeno…, jakmile se Vám ale člověk vyjádří a napíše veřejně, jaký přístup v hotelu máte k zákazníkovi, reagujete během 5ti minut. zajímavé, že. nedoporučuji nákup u Vás.
Nedoporučuji. Zakoupený pobyt není možné ani uplatnit, protože všechny požadované termíny jsou plné a když slečna Kira napíše, že termín je volný a prosí o zaslání kuponu, aby závazně termín rezervovala a já ho pošlu během 3hodin od její žádosti, dostane se mi odpovědi po 21!!! hodinách od slečny Eleny, že bohužel… na telefonický kontakt nereagují a bavit se s Vámi ani nechtějí, pouze rezervace e-mailem… na který tedy odpovídají po 24hodinách. dnes od 9h stále čekám na jejich údajné ozvání se co nejdříve. a je 17h. každý ať si závěry vyvodí sám, já započínám proces vrácení platby. dárek k nezaplacení. Valentová
Pro všechny další kupující dodám, že i když je možné voucher uplatnit i o víkendu a má platnost až do 26.3., hotel už žádné víkendové termíny do konce platnosti volné nemá a tudíž zakoupíte voucher s platností pouze od neděle do čtvrtka
Dobry den,
dekuji za Vas email. Bohuzel vikendy uz opravdu jsou obsazene zakazniky, ktere
voucher zakoupili a zarezervovali pokoj drive. Je mi moc lito, je mozne voucher
uplatnit pres tyden. Radi Vas u nas privitame.
Preji hezky den a s pozdravem,
Elena
Dobrý den, prosím o informaci ohledně termínu 21.1.2017. Zda je volný. Děkuji
Dobry den, dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres email – akce@royalcourthotel.cz. Preji hezky den a s pozdravem, Elena
Dobrý den, rád bych se zeptal, zda-li je možné mít pokoj s oddělenými
postelemi?
Díky moc za odpověď.
Dobry den, dekuji za Vas dotaz. Zalezi na dostupnosti, ale takova moznost je,
jen Vas poprosim informujte nas o tom predem pri rezervaci.
Preji hezky den a s pozdravem,
Elena
Dobry den, chtěla bych se zeptat na volny termin 28.-29.1 děkuji za informaci
Dobry den, dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres email – akce@royalcourthotel.cz. Preji hezky den a s pozdravem, Elena
Dobrý den,
máte volný termín v období od 13.1.-15.1.2017, 2 osoby+wellness (2 noci).
Ráda bych si dokoupila i pokoj Superior + další procedury + večeře. Jedná
se o dárek. Hotel na můj dotaz nereaguje ani telefonicky a ani přes
e-mail.
Dobry den, dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres email – akce@royalcourthotel.cz. Preji hezky den a s pozdravem, Elena
Dobrý den,
pobyt na 3dny – pouze 1 hodina wellness?
Nebo 1hodina welless platí každý den?
Děkuji.
Dobry den,
dekuji za Vas dotaz. Pouze 1 hodina je v cene, ale da se zakoupit dalsi hodinu
na hotelu.
Preji hezky den a s pozdravem,
Elena
Dobrý den , chtěl jsem objednat tento hotel na jednu noc pro dvě osoby, jen mě zajímá jestli je možnost abych to zaplatil na místě nebo musím zaplatit předem , a jestli vůbec je možnost tento víkend z 10.12–11.12
Dobry den, dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres email – akce@royalcourthotel.cz. Preji hezky den a s pozdravem, Elena
Dobrý den,
pobyt jsem objednala a na mail hotelu jsem napsala o fakturu, bohužel mi ale
nepřišla odpověď, nepropadne mi objednávka? Děkuji za odpověď
Dobry den, dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres email – akce@royalcourthotel.cz. Preji hezky den a s pozdravem, Elena
Dobrý den.
Chtěly bych wellness darovat jako svatební dar pro mladý pár s roční
dcerou bylnby to problém?? Děkuji Voborníková
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, za je možné pobyt zakoupit na fakturu, případně
nějaké dodání faktury, aby údaje na ní byli na firmu. Děkuji za
odpověď
Dobrý den, Danielo,
ano samozřejmě. Stačí si v tomto případě vytvořit objednávku a jako
způsob platby zvolíte bankovní převod. Poté přepošlete platební údaje
do hotelu s žádostí o zálohovou fakturu. Ta vám bude vystavena,
zaměstnavatel to zaplatí a na vás je si pobyt užít :-)
Krásný den. Míša
Dobrý den, v nabídce píšete 2lůžkový pokoj – jedná se o Standart nebo Superior? Děkuji za odpověď
Dobry den,
dekuji za Vas zajem o nas hotel.
Jedna se o pokojicek typu Standart.
Preji hezky den a s pozdravem,
Elena
Zdravim…takze nemuzu si u Vas zamluvit pokoj napr od 28.-29.12 ?
Dobry den, dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres email – akce@royalcourthotel.cz. Preji hezky den a s pozdravem, Elena
CHci se zeptat zda máte volné dva pokoje pro 4 osoby na výkend v měsíci únoru nebo březnu 2017 děkuji David
Dobry den, dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres email – akce@royalcourthotel.cz. Preji hezky den a s pozdravem, Elena
Dobrý den,
chtěla bych se Vás zeptat, jestli je možné platnost voucheru prodloužit do
konce června? Rádi bychom jej 2× zakoupili jako dárek k Vánocům, bohužel
ti, kterým jej chceme zakoupit, nemají velmi flexibilní pracovní dobu a jsou
ze Slovenska, tudíž je nalezení pasujícího termínu mnohem
obtížnější.
Předem Vám děkuji za Vaši odpověď.
Klára
Dobrý den, Kláro,
moc mě to mrzí, ale prodloužení platnosti není možné. Doporučuji si
slevu uložit na později a třeba se u nás znovu objeví s delší
platností :-)
Hezký den. Míša
Dobry den. Poukaz do vaseho hotelu jsme daly jako darek ale ten clovek se vam nemuze dovolat kvuly rezervaci.
Dobry den, dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres email – akce@royalcourthotel.cz. Preji hezky den a s pozdravem, Elena
Dobrý den chtěla bych se zeptat jestli by jsem mohla objednávku
stornovat.Vůbec to není tím že bysme si to rozmysleli,ale nařídila mi to
mamka že to musím stornovat protoze jsem se jí nezaptala na její souhlas.Tak
jestli by to nejak šlo stornovat objednávka.
Děkuji Tereza Trčková
Dobry den,
rada bych Vas poprosila s tou otazkou se obratit primo na slevomat.
Preji hezky den a s pozdravem,
Elena
Dobrý den, Terko,
ano objednávku lze stornovat. Jen vás poprosím o zaslání čísla účtu,
kam vám můžeme platbu vrátit :-)
Hezký den. Míša
Dobrý večer.Máte volný pokoj pro 3.členou rodinu (2 dospělé osoby a 1 dítě 7 let) na víkend 3.-4.12.2016?Děkuji za odpověď.Kuchařík
Dobry den, dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres email – akce@royalcourthotel.cz. Preji hezky den a s pozdravem, Elena
Dobry den, za jakych cenovych podminek je prosim mozne ubytovani v terminu 20.5.-21.5.2017 pro 3 dospele osoby? Je mozne i na tento termin zachovat podminky voucheru? Dekuji za Vasi odpoved. Zuzana
Dobry den, dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres email – akce@royalcourthotel.cz. Preji hezky den a s pozdravem, Elena
Dobry den, mohu se zeptat zda byste meli volnych 20luzek tedy 10× voucher v termínu 2.-4.12.2016? Dekuji
Dobry den, dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres email – akce@royalcourthotel.cz. Preji hezky den a s pozdravem, Elena
Dobrý den, poprosím o informaci zda máte volno v termínu od 17.12. do 19.12.2016 pro 2 × 2 páry. Děkuji, Smutná
Dobry den, dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres email – akce@royalcourthotel.cz. Preji hezky den a s pozdravem, Elena
Dobrý den, koho mám požádat o vystavení faktrury, pokud mám možnost zaplacení přes zaměstnavatele?
Dobrý den, Světlano,
zálohovou fakturu vám v tomto případě vystaví přímo hotel.
Hezký den, Míša
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda máte volno 9–12.12.2016 ? A jestli není problém kdybychom byli na pokoji 4? 2 dospělí, jedno dítě do 5let a miminko 3 měsíce. Děkuji za odpověd
Dobry den, dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres email – akce@royalcourthotel.cz. Preji hezky den a s pozdravem, Elena
Dobrý den,
chtela jsem se zeptat na možnost parkování?
Dekuji Rysova
Dobry den, dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres email – akce@royalcourthotel.cz. Preji hezky den a s pozdravem, Elena
Dobry den, je mozne se ubytovat rodina 2+2deti na brezen 2017.
Dobry den, dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres email – akce@royalcourthotel.cz. Preji hezky den a s pozdravem, Elena
Dobrý den, ráda bych si rezervovala termín 10.12.-11.12., včera mi paní recepční řekla, at napíšu email, že hned ráno odpoví a já již napsala emaily dva a zatím bez reakce. Nabídka za 9h vyprší a stále nevím, zda budete mít v tom termínu volno. Děkuji za odpověd
Dobry den, dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres email – akce@royalcourthotel.cz. Preji hezky den a s pozdravem, Elena
Dobrý den ,chci se zeptat jestli máte 2 volné dvoulůžkové pokoje
v termínu od28.10 až 30.10.2016.Děkuji za odpověď,Jitka Musilová
jitkamusilka@seznam.cz
Dobry den, dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres email – akce@royalcourthotel.cz. Preji hezky den a s pozdravem, Elena
Dobrý den prosím máte volny termín na 1–3.11 děkuji
Dobry den, dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres email – akce@royalcourthotel.cz. Preji hezky den a s pozdravem, Elena
Dobrý den chtěla bych se zeptat,jestli máte volný termín od 11.11.-12.11.?Děkuji za odpověď.Pavlína Parkanová
Dobry den, dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres email – akce@royalcourthotel.cz. Preji hezky den a s pozdravem, Elena
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, zda máte volný termín 18.11.-20.11. 2016. Děkuji.
Dobry den, dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres email – akce@royalcourthotel.cz. Preji hezky den a s pozdravem, Elena
dobrý den chtěl bych se zeptat na volné termíny ve dne 28.10–30.10
Dobry den, dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres email – akce@royalcourthotel.cz. Preji hezky den a s pozdravem, Elena
Dobrý den, chci se zeptat zda máte volný dvoulůžkový pokoj v termínu 8.-9.10.? Děkuji
Dobry den,
dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres
email – front.desk@royalcourthotel.cz.
Preji hezky den a s pozdravem, Elena
Dobrý den je možný termín 27.12 –29.12 na 3 dny děkuji
Dobry den,
dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres
email – front.desk@royalcourthotel.cz.
Preji hezky den a s pozdravem, Elena
Dobrý den, máte prosím volno od 17.-18.11. (případně až do
19.11.2016)?
Děkuji za odpověď.
Dobry den,
dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres
email – front.desk@royalcourthotel.cz.
Preji hezky den a s pozdravem,
Elena
Dobrý den máte volný nějaky vikend v listopadu? Děkuji
Dobry den,
dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres
email – front.desk@royalcourthotel.cz.
Preji hezky den a s pozdravem,
Elena
Dobrý den, nevíte kde můžu najít ceník ostatních služeb např. kdybych si chtěl dokoupit na místě další hodinu ve whirpool nebo masáže atd? :) Hezký den
Dobry den,
dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres
email – front.desk@royalcourthotel.cz.
Preji hezky den a s pozdravem,
Elena
Dobrý den je volný hotel od 27.10 do 29.10 děkuji kdyžtak rezerve by prosila
Dobry den,
dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres
email – front.desk@royalcourthotel.cz.
Preji hezky den a s pozdravem,
Elena
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je volný termín
14.-15.10.2016.
Děkuji.
Dobry den,
dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres
email – front.desk@royalcourthotel.cz.
Preji hezky den a s pozdravem,
Elena
Dobrý den, je volný termín 16.-18.12. ? Předem děkuji za odpověď
Dobry den,
dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres
email – front.desk@royalcourthotel.cz.
Preji hezky den a s pozdravem,
Elena
Dobrý den, už nemáte volné žádné termíny od 22.10–23.10 prosím ?
Dobry den,
dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres
email – front.desk@royalcourthotel.cz.
Preji hezky den a s pozdravem,
Elena
Dobrý večer, prosím o informaci, zda je volný termín pro 2 osoby na 2 noci v termínu 25.- 27.11.2016. Děkuji, Vlaďka
Dobry den,
dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres
email – front.desk@royalcourthotel.cz.
Preji hezky den a s pozdravem,
Elena
Dobrý den, chci se prosím zeptat, zda je volný termín od 3. – 4.12.2016? Děkuji. Martina
Dobry den,
dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres
email – front.desk@royalcourthotel.cz.
Preji hezky den a s pozdravem,
Elena
Dobrý den,kolik stojí pobyt ve vířívce? Děkuji
Dobry den,
dekuji za Vas zajem o nas hotel. Na veskere dotazy radi odpovime pres
email – front.desk@royalcourthotel.cz.
Preji hezky den a s pozdravem,
Elena
Dobrý den, jaký je, prosím, postup při placení z FKSP? Děkuji. Hana
Dobrý den, Han,
v tomto případě si prosím vytvořte objednávku a jako způsob platby
zvolte bankovní převod. Poté přepošlete platební údaje do hotelu
s žádostí o zálohovou fakturu. Ta vám bude vystavena, zaměstnavatel ji
zaplatí a na vás je si pobyt užít :-)
Hezký den. Míša
Dobrý den máte prosím volný termín 8.11.2016 bez wellness dva dvoulůžkové pokoje,nebo jeden s přistýlkou a kolik by dělal případný doplatek. Děkuji Simona
Dobrý den, Simčo,
moc mě to mrzí, ale v termínu 8.11. již volný termín není, Zkuste proto
prosím jiný termín. A za přistýlku je příplatek 10 Euro.
Hezký den, Honza.
Dobrý den, pobyt 2 dospělí a 2 děti není možný, chápu to správně? Děkuji
Dobrý den, Martino,
moc mě to mrzí, ale na pokoji mohou být max. 3 osoby.
Hezký den, Honza
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
A S PODIVEM, JAKÁ RYCHLOST JE V NAJEDNOU V KOMUNIKACI… JÁ JSEM ZÁJEM MĚLA, VY A VÁŠ HOTEL NEKOMUNIKUJETE. PARDON, KOMUNIKUJETE POUZE, JAK SE VÁM TO ASI HODÍ,
>Dobry den,
dekuji za Vas email.
Bohuzel jak jsme se s Vami telefonicke mluvilili vikendy v dubnu uz bohuzel nejsou. Na Slevomatu jste napsala ze voucher uz vracite, tak o dalsi volne terminy asi uz zajem nemate.
Preji hezky den a s pozdravem,
Elena
Dobry den,
opravdu je mi lito, ze se to takhle stalo. Ale mluvili jsme se spolu rano po telefonu a domluvili jsme se ze dnes Vam urcite odpovime. Tak jsme se k Vasemu emailu dostali a pokud uz jak jste se napsala dole voucher vracite, tak nevim jestli uz mame vam nabizet volne terminy nebo nemame. Omlouvm se jestli jsem Vas spatne pochipila. A taky poprosim Vas o kontrolu Vas voucher neni ze Slevomatu.
S pozdravem,
Elena