Klid u Lipna: Jaro či podzim u přehrady bez davů na 2–3 noci s polopenzí

25 zákazníků
Exkluzivně na Slevomatu

Je nám to líto, ale nabídka už vypršela. Její detail si můžete prohlédnout níže.

Podobné nabídky, ze kterých si určitě vyberete

Podobné nabídky, ze kterých si určitě vyberete

Zobrazit více podobných nabídek

Zobrazit více podobných nabídek

Zobrazit původní nabídku
Hotel Na Pláži
Jižní Čechy, Lipno
 4,2/5 (427 hodnocení)
Více o podniku
2 osoby, 3 dny (2 noci)
  • 2× ubytování pro 2 osoby v Hotelu Na Pláži
  • 2× snídaně formou švédských stolů pro dva
  • 2× večeře pro dva (výběr ze tří druhů jídel)
  • 1× Aperol Spritz (i nealko verze) pro dva 

Strava

Polopenze

Omezení

Nelze využít v období Velikonoc (13. 4.–17. 4.)

Ukončeno 3 380 Kč 2 399 Kč
Ukončeno 5 240 Kč 3 549 Kč
Ukončeno 5 240 Kč 3 549 Kč
2 osoby, 4 dny (3 noci)
Ukončeno 4 940 Kč 3 499 Kč
Ukončeno 7 140 Kč 4 949 Kč
Ukončeno 7 140 Kč 4 949 Kč

Hádejte: kde leží Hotel Na Pláži? Že to není žádná pořádná hádanka? Máte pravdu, není. Zato místo plné pohody je to tady zcela jistě.

Vyjeďte si k Lipnu i mimo sezónu – jaro je tady krásné a podzim jakbysmet! Bydlet budete v rodinném Hotelu Na pláži, kde je prostě božsky. Jen pár metrů od nejužšího místa Lipenské přehrady, kudy jezdí přívoz, budete mít v pohodlné zázemí k odpočinku po výletech.

Tip: Co zaujme vás i děti?

Ubytování jedna báseň

Klid a soukromí najdete v útulných pokojích s vlastním soc. zařízením. Pokud nebudete mít náladu na sledování televize,  z okna si vychutnáte výhled rovnou na modrou hladinu přehrady a pláž. U všech pobytů si dáte bohatou polopenzi a 1× drink – Aperol Spritz. A u variant kromě dubnových ještě něco navíc.

Pokud jste zvědaví na interiér pokojů a restaurace, virtuální prohlídka vám prozradí víc. Hotel představuje ideální základnu pro cyklistické i pěší výlety – na šumavské kopce i do Rakouska. Bicykl ani nevozte s sebou, zapůjčte si ho klidně až na místě.

Skvělý odpočinek v každém ročním období

Ubytování je ideální pro rodiny s dětmi. Pláž je tu písčitá, jak to máme všichni rádi. Navíc s pozvolným vstupem a mělčinami, takže pro děti ideální. Ty si navíc užijí i hřiště a prolézačky – když tedy počasí dovolí, o zábavu je postaráno.

Vyjet si můžete i na lodičkách nebo šlapadlech po přehradě. A pokud upřednostňujete souš, zkuste vyjížďku po okolí na konících. Milovníci skupinových či akčnějších sportů si mohou zahrát  beachvolejbal, tenis, badminton, petangue, zajezdit si na motokárách nebo uspořádat turnaj v ping pongu či minigolfu.

Spokojení tu budou i rybáři. Na jejich úlovky je tu nachystaný speciální mrazák, do kterého si je mohou po zbytek dovolené uložit.

Hotel Na Pláži
Jiráskova 42, Horní Planá, 38226

Hotel Na Pláži

Jiráskova 42, Horní Planá

Check in od 14:00 – Check out do 10:00
Vybavení a služby
Parkování zdarma
Internet zdarma
U nás se nekouří
Vezměte děti, máme koutek!
Máme dětské hřiště
Vlastní restaurace
Domácí mazlíčci: Malé plemeno 100 Kč/den, střední a velká plemena za 400 Kč/den
Kolárna
Lyžárna
Hodnocení podniku
4,2/5 (427 hodnocení)
Lenka

Komplexní služby a vstřícný přístup personálu

Světlana

Příjemný hotel, milý personál a velice slušné jednání při rezervaci a behem pobytu.

Husek

Velmi příjemné prostředí, personál vždy velice vstřícný a ochotný, krásné ubytování a výborná strava. Opravdu bez chyby.

Jak uplatnit

Rezervace: Termín si zamluvte co nejdříve buď přes rezervační systém na stránkách hotelu, e-mailem info@hotel-plaz.cz nebo na tel. 606 631 684,  380 738 231. 

Děti
  • Duben
    • Děti do 3 let bez nároku na stravu zdarma
    • Děti v dubnu od 3 do 10 let: 2 noci 990 Kč, 3 noci 1390 Kč
    • 3. a 4. osoba nad 10 let v dubnu na pokoji: 2 noci 1190 Kč, 3 noci 1700 Kč
  • Květen, červen, září
    • Děti do 3 let bez nároku na stravu zdarma
    • Děti  od 3 do 10 let: 2 noci 1250 Kč, 3 noci 1850 Kč.
    • 3. a 4. osoba nad 10 let  na pokoji: 2 noci 1700 Kč, 3 noci 2400 Kč
Příplatky
  • Wi-Fi zdarma
  • Parkování zdarma
  • Zvířata: Malé plemeno 100 Kč/den, střední a velká plemena za 400 Kč/den
  • Příplatek za větší pokoj 200 Kč/noc
Storno podmínky
  • Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher propadá.

Chybí vám nějaké další informace?

5 Zeptejte se nás na cokoliv
Kalkulace ceny
O podniku
Hotel Na Pláži
Jižní Čechy, Lipno
 4,2/5 (427 hodnocení)
Více o podniku

Hodnocení podniku Hotel Na Pláži

Hodnocení podniku Hotel Na Pláži

4,2/5 (427 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Kateřina

výborné propojení se skipasem na Hochficht, příjemný personál i hezké pokoje

Včera
Světlana

Mily a ochotný personál jídlo vynikající velmi příjemný pobyt.

Včera
Eva

Velmi milý a ochotný personál, výborná strava, pěkné ubytování, příjemné prostředí, moc se nám líbilo:-)

Možná trochu slabé zdi mezi pokoji, je toho dost slyšet z vedlejšího pokoje:-(

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 12 dny

Dobrý den, velmi děkujeme za pozitivní hodnocení a moc nás těší, že se Vám u nás líbilo. Co se týče zdí na pokojích, tak máte pravdu, že některé pokoje nejsou odhlučněny na 100% a proto můžete místy slyšet hluk z druhého pokoje, ale na této situaci usilovně pracujeme. Zároveň musíme podotknout, že tento problém je způsoben někdy i hosty, kteří nedodržují noční klid. Každopádně děkujeme za Vaši návštěvu a budeme se těšit třeba příště. Za Hotel Na Pláži Michal

4. 2. 2018
Dana

Hotel i pokoj hezky a hlavne cisty.jidla dostatek a chutne. Hotel na hezkem miste. Vsude klid a poradek.

Pokud nam nevyhovala vecere a poprosili jsme o maly salat, museli jsme hned platit extra. U piti to bylo podobne. Pri kazdem placeni nam byla pocitana jina cena nez predesly den a vzdy o neco na vic. To mi prislo velice trapne a nestydate. Nechtela jsem vsak reklamovat, protoze jsem se za takovy projev stydela.

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 2 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi protože pouze díky zpětné vazbě se můžeme posouvat dále. Vzhledem k tomu, že jako odpovědná osoba jsem byl přítomen celý Váš pobyt v hotelu, tak bych se rád vyjádřil k negativním větám z vaší recenze. Pokud byste poprosili místo jídla o salát, tak bychom Vám jej samozřejmě rádi nabídli. O salát jste požádali během jídla, takže jsme jej samozřejmě naúčtovali (naše polopenze je tříchodová - polévka, hl. jídlo a dezert). Pití není součástí polopenze, jako ve většině hotelů (to ani neinzerujeme). Jinak co se týče rozdílné ceny, to nyní neposoudím, ale nevěřím tomu, že by náš personál připočítával položky navíc v době kdy byl pod přímým dohledem manažerky hotelu a mě (syna majitele hotelu). Toto opravdu nemáme zapotřebí. V případě jakéhokoliv problému bychom jej samozřejmě rádi řešili, stačilo pouze říct a nechat si nás zavolat. Je nám líto Váš dojem z našeho silvestrovského pobytu, ale za sebe i za náš personál mohu jen říci, že jsme dělali vše pro Vaši spokojenost. Každopádně doufám, že Váš příští silvestr dopadne lépe, ať je kdekoliv. Za Hotel Na Pláži Michal.

5. 1. 2018
Edita
13. 12. 2017
Jirina

Skvela dovca. Pani provozni na jednicku s hvezdickou a celkove personal perfektni. Mohu jen doporucit. Tak by to melo byt vsude

Mrzi me, ze to tak rychle uteklo

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 3 měsíci

Děkujeme za super recenzi. Jsme rádi, že jste si dovolenou u nás užili. Budeme se těšit třeba příště :) Za Hotel Na Pláži Michal

3. 12. 2017
Hana

Prostředí, vynikající jídlo, příjemná obsluha. Veliké možnosti výletů, akcí.

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 3 měsíci

Děkujeme za Vaši pozitivní recenzi a máte pravdu, že na Šumavě je možností na výlet opravdu hodně. Budeme se těšit třeba příště. Za Hotel Na Pláži Michal

2. 10. 2017
Da-ko

Pohoda

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 3 měsíci

To nás těšíí..... :)

29. 9. 2017
Pajabubenec

Vše bylo perfektní. Není na co si stěžovat.

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 3 měsíci

Děkujeme za Vaši pozitivní recenzi. Budeme se maximálně snažit, aby třeba i příště tento Váš pocit přetrval. Ještě jednou děkujeme a budeme se těšit na případné další setkání. :) Za Hotel Na Pláži Michal

12. 9. 2017
Svdduo

Nádherné prostředí, po sezóně si zde vychutnáme příjemný klid bez davu lidí. Hotel leží na výborném místě kde z každé strany vidíte na vodu. Profesionalita a ochota personálu. Žádný problém při ubytování se psem.

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 3 měsíci

Děkujeme za Vaši hezkou recenzi. Jsme moc rádi, že se Váš pobyt vydařil. Budeme se na Váš těšit třeba příště. :) Za Hotel Na Pláži Michal

11. 9. 2017
Ladislav

Vzorna obsluha

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 3 měsíci

Děkujeme za Vaši návštěvu a zároveň za Vaši pěknou recenzi. Budeme se těšit třeba příště. Za Hotel Na Pláži Michal

28. 6. 2017
Zlata

Sjezdovky

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 10 měsíci

Máte pravdu, ty jsou prostě SUPER! Děkujeme a těšíme se snad i příště. Za Hotel Na Pláži Michal

22. 4. 2017
Biolkova

Velmi příjemný přístup personálu, okamžité řešení sebemenší připomínky, maximální vstřícnost. Čistý hotel, výborná kuchyně.

Větší hluk v okamžiku, kdy se vrátili všichni hosté, které bylo nejspíš v důsledku tenkých příček mezi pokoji.

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 10 měsíci

Dobrý den, děkujeme moc za Vaši zpětnou vazbu, naším cílem je samozřejmě spokojený host, a proto jsme rádi, že hodnotíte Váš pobyt spíše kladně :) Protože z lyžování se vrací celý hotel prakticky najednou, jak již bylo napsáno ve Vaší recenzi, tak je zvýšená hladina hluku patrná, ale jinak doufáme Váš pobyt nic nekazilo a že jste si ho užili! Za Hotel Na Pláži Michal

12. 4. 2017
Lenka

Komplexní služby a vstřícný přístup personálu

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 11 měsíci

Děkujeme za Vaše hodnocení a těší nás, že Váš pobyt proběhl v pořádku :) Budeme se těšit snad i za rok. Za Hotel Na Pláži Michal

23. 3. 2017
Světlana

Příjemný hotel, milý personál a velice slušné jednání při rezervaci a behem pobytu.

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 11 měsíci

Děkujeme za Vaše hodnocení, jsme velmi rádi, že se Vám u nás líbí a budeme se těšit snad i příští rok :) Za Hotel Na Pláži Michal

15. 3. 2017
J

Hezké umístění ubytovacího zařízení – prostředí. Objekt by měl celkem potenciál, kdyby jej vedla šikovná ruka, která se vyzná…

Patrná neudržovanost objektu, ač se nejeví jako starý.
Přístup pana provozního příšerný, tedy jestli to byl pan provozní, odmítal se představit:(
Jídlo bez nápadu a ještě ne příliš chutné (rýže rozvařená, brambory pro změnu nedovařené)…

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 12 měsíci

Dobrý den, rádi bychom objasnili celou situaci, kterou tu popisujete. V první řadě není pravda, že se Vám ,,pan provozní" nepředstavil. Osobně Vám řekl, že je syn pana majitele a má celý hotel na starosti (poté co pán řekl, cituji: ,,A vy ste jako KDO?") Zapomněli jste uvést, proč jste byli s ,,panem provozním" v kontaktu. Bohužel jsme museli řešit zrušení skibusu na Hochficht z Vaší strany v den Vašeho vyzvednutí. Tuto službu poskytujeme našim hostům bez jakékoli přirážky či poplatku a pouze jako službu pro ty, kteří nechtějí nebo nemohou jezdit na Hochficht autem (toto dokazuje i fakt, že hosté platí přímo řidiči a nikoli na recepci). Skibus nevlastníme, ale zařizujeme společně s partnerským penzionem a skibus slouží pro více ubytovacích zařízení. 36 hodin před vyzvednutím hosta je uzávěrka objednávek, aby se mohla spočítat potřebná kapacita a harmonogram vyzvednutí pro všechny ubytovací zařízení. Vzhledem k tomu, že jste zrušili Vaši objednávku tentýž den, tak po nás požadoval provozovatel skibusu částku za den, kdy k hotelu opravdu přijel (celkem 400 Kč) a proto jsme tuto situaci byli nuceni řešit s Vámi. Pro ostatní dny po domluvě hotelu s poskytovatelem byla Vaše objednávka zrušena bez poplatku. Po Vašem hrubém chování a odmítnutí uvedenou částku uhradit (debata probíhala cca 10 minut), si "pan provozní" řekl, že v rámci dobrých vztahů jak s Vámi, tak se spřáteleným penzionem částku uhradí sám (nikoli hotel, ale on sám), načež pokračoval slovní útok z Vaší strany, který již byl zbytečný a jen dokázal, že zde nejspíš nejde o skibus. Co se týče udržovanosti hotelu a jídla, tak si myslíme, že ostatní recenze v období Vašeho pobytu hovoří jasně. Pokud bylo něco s jídlem v nepořádku, tak pro nás nikdy není problém cokoliv vyměnit či udělat něco jiného, stále jsme jenom lidi a i u nás se může stát chybička, ale vzhledem k tomu, že personál i vedení hotelu večeří stejná jídla, tak za sebe musím podotknout, že brambory ten večer byly naprosto v pořádku. Pečlivě vyhodnocujeme všechny recenze a opravdu se snažíme si z nich vzít podněty pro zlepšení a relevantní informace, což bohužel vaše recenze neobsahuje. Pokud chcete hodnotit, tak prosím příště zmiňte všechny okolnosti. Děkuji, za Hotel Na Pláži Ing. Michal Novák ,,pan provozní“ (syn majitele hotelu)

13. 3. 2017
M

Bezproblémový pobyt, čistý pokoj, regulovatelné teplo na pokoji, bohaté snídaně, dobrá cena. Oceňujeme možnost nabídky výhodného skipasu bez starostí si ho kupovat až na Hohfichtu.

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 11 měsíci

Dobrý den, těší, že se Vám u nás líbí a doufáme a pokusíme se stále zlepšovat abychom se viděli i počtvrté :) Za Hotel Na Pláži Michal

12. 3. 2017
Jiří

Příjemné ubytování, skvělá kuchyně – zejména domácí moučníky!
Obsluha restaurace (zřejmě brigádník notně posilněný pervitinem) působil krásně komicky, když hekticky pobíhal po poloprázdné restauraci a nestíhal… :-D

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 11 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a jsme rádi, že Vám u nás chutnalo. Co se týče našeho personálu, tak se všichni zaměstnanci hotelu snaží, aby Váš pobyt byl bezproblémový, a proto doufáme, že pokud náš kolega jak píšete "nestíhal" tak i přesto jste byly s našimi službami spokojeni. Za Hotel Na Pláži, Michal

9. 3. 2017
Radim

Ochotny personal, vyborne jidlo, rodinne prostredi.
Doporucuji!

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 12 měsíci

Děkujeme za Vaše hodnocení, jsme velmi rádi, že se Vám u nás líbí a budeme se těšit snad i příští rok :) Za Hotel Na Pláži Michal

7. 3. 2017
Katkaholasova

MILÁ OBSLUHA, SKVĚLÉ JÍDLO, PĚKNÉ, PROSTORNÉ NOVĚ VYBAVENÉ POKOJE.

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 12 měsíci

Děkujeme za Vaše hodnocení, těší nás Váš pozitivní zážitek u nás a budeme se těšit třeba i příští rok :) Za Hotel Na Pláži Michal

6. 3. 2017