Zimní pobyty na Lipně s polopenzí a lyžováním v Rakousku i bez

141 zákazníků

Je nám to líto, ale nabídka už vypršela. Její detail si můžete prohlédnout níže.

Podobné nabídky, ze kterých si určitě vyberete

Podobné nabídky, ze kterých si určitě vyberete

Zobrazit více podobných nabídek

Zobrazit více podobných nabídek

Zobrazit původní nabídku
Hotel Na Pláži
Jižní Čechy, Šumava, Lipno
 4,2/5 (427 hodnocení)
Více o podniku
2 osoby, 3 dny (2 noci)
  • 2× Ubytování pro dva v pokoji s vlastním sociálním zařízením
  • 1× Svařák na uvítanou
  • 2× Snídaně formou švédských stolů pro oba
  • 2× Večeře výběrem ze tří jídel pro dva
  • Neomezená konzumace kávy a čaje po celou dobu pobytu pro oba
  • Domácí buchty na cestu domů
  • Wi-Fi a parkování 

Strava

Polopenze

Omezení

Voucher není možné využít v rozmezí termínu 19. 12. 2016 – 2. 1. 2017.

5 580 Kč 2 890 Kč
2 osoby, 4 dny (3 noci)
13 890 Kč 7 190 Kč
13 890 Kč 7 790 Kč
2 osoby, 7 dní (6 nocí)
24 410 Kč 12 490 Kč

V jednu chvíli ležíte na Pláži, v druhé svištíte z rakouské sjezdovky. Kam za takovým zážitkem?

Zavítejte na Lipno do rodinného hotelu hotelu Na Pláži. Na výběr jsou pobyty pro nadšené lyžaře i pro ty z vás, kteří dávají přednost klidněji strávené dovolené.

Příjemné ubytování

Ubytováni budete v některém z prostorných pokojů, které disponují vlastním sociálním zařízením, Wi-Fi připojením a dechberoucím výhledem na Lipno.

Poctivá kuchyně 

Každý den začnete snídaní – přesně takovou na jakou budete mít chuť. Poskládáte si ji totiž z pestré nabídky švédského stolu. Večer před vás naservírují teplé jídlo, které si vyberete ze 3 aktuálních pokrmů v nabídce.

Potěší vás také neomezená konzumace kávy a čaje, a to po celou dobu pobytu.

Ráj pro lyžaře i běžkaře

Pozorně si pročtěte obsah jednotlivých variant, ať vyberete tu pravou. V roz­hodování vám může pomoct program pobytů se skipasem a také fakt, že ve Skiareálu Hochficht je 20 km perfektně upravených a zasněžovaných sjez­dovek pro začáteční i pokročilé. Na největší mistry čeká černá sjezdovka.

Sjezdovky vás nelákají? A co běžky?

Rozlehlý běžkařský areál Schöneben v blízkosti Hochfichtu nabízí 78 km dlouhou síť každodenně upravovaných běžeckých tras.

Hotel Na Pláži
Jiráskova 42, Horní Planá, 38226

Hotel Na Pláži

Jiráskova 42, Horní Planá

Check in od 14:00 – Check out do 10:00
Vybavení a služby
Parkování zdarma
Internet zdarma
U nás se nekouří
Vezměte děti, máme koutek!
Máme dětské hřiště
Vlastní restaurace
Domácí mazlíčci: Malé plemeno 100 Kč/den, střední a velká plemena za 400 Kč/den
Kolárna
Lyžárna
Hodnocení podniku
4,2/5 (427 hodnocení)
Lenka

Super přístup na hotelu, skvělé jídlo, skvělé lyžování.
Skutečně hotel můžu doporučit a vzhledem k jeho poloze , skutečně na pláži si dovedu představit i letní dovolenou.
Opravdu super

Hanka

Pekne prostredi a umisteni hotelu, prijemny a mily personal.

Strava prumerna, ale dostacujici.

Jak uplatnit
  • Termín si rezervujte co nejdříve na e-mailu info@hotel-plaz.cz nebo na tel. 606 631 684 nebo 380 738 231.
Děti

1. varianta 

  • Děti do 2,9 let zdarma
  • Děti 3–9,9 let 790 Kč/pobyt s polopenzí
  • Děti 10-17,9 let 1090 Kč/pobyt s polopenzí
  • Další dospělá osoba 1450 Kč/pobyt s polopenzí

2. varianta

  • Děti 3–9,9 let 1450 Kč/pobyt s polopenzí a skipasem
  • Děti 10-17,9 let 2850 Kč/pobyt s polopenzí a skipasem
  • Další dospělá osoba 3400 Kč/pobyt s polopenzí a skipasem

3. varianta

  • Děti 3–9,9 let 1550 Kč/pobyt s polopenzí a skipasem
  • Děti 10-17,9 let 3090 Kč/pobyt s polopenzí a skipasem
  • Další dospělá osoba 3800 Kč/pobyt s polopenzí a skipasem

4. varianta

  • Děti 3–9,9 let 2900 Kč/pobyt s polopenzí a skipasem
  • Děti 10-17,9 let 4490 Kč/pobyt s polopenzí a skipasem
  • Další dospělá osoba 6000 Kč/pobyt s polopenzí a skipasem
Příplatky
  • Povinné příplatky:
    Rekreační poplatek 15 Kč/dospělá osoba/noc, splatný na recepci při příjezdu
  • Nepovinné příplatky:
    Zvířata: Malé plemeno 100 Kč/den, střední a velká plemena za 400 Kč/den
  • Příplatek za větší pokoj 200 Kč/noc
  • Doprava skibusem na Hochficht: 200 Kč/osoba/den (nutné objednat při rezervaci termínu na recepci)
Storno podmínky
  • Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá.

Chybí vám nějaké další informace?

32 Zeptejte se nás na cokoliv
Kalkulace ceny
O podniku
Hotel Na Pláži
Jižní Čechy, Šumava, Lipno
 4,2/5 (427 hodnocení)
Více o podniku

Hodnocení podniku Hotel Na Pláži

Hodnocení podniku Hotel Na Pláži

4,2/5 (427 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Kateřina

výborné propojení se skipasem na Hochficht, příjemný personál i hezké pokoje

22. 2. 2018
Světlana

Mily a ochotný personál jídlo vynikající velmi příjemný pobyt.

22. 2. 2018
Eva

Velmi milý a ochotný personál, výborná strava, pěkné ubytování, příjemné prostředí, moc se nám líbilo:-)

Možná trochu slabé zdi mezi pokoji, je toho dost slyšet z vedlejšího pokoje:-(

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 13 dny

Dobrý den, velmi děkujeme za pozitivní hodnocení a moc nás těší, že se Vám u nás líbilo. Co se týče zdí na pokojích, tak máte pravdu, že některé pokoje nejsou odhlučněny na 100% a proto můžete místy slyšet hluk z druhého pokoje, ale na této situaci usilovně pracujeme. Zároveň musíme podotknout, že tento problém je způsoben někdy i hosty, kteří nedodržují noční klid. Každopádně děkujeme za Vaši návštěvu a budeme se těšit třeba příště. Za Hotel Na Pláži Michal

4. 2. 2018
Dana

Hotel i pokoj hezky a hlavne cisty.jidla dostatek a chutne. Hotel na hezkem miste. Vsude klid a poradek.

Pokud nam nevyhovala vecere a poprosili jsme o maly salat, museli jsme hned platit extra. U piti to bylo podobne. Pri kazdem placeni nam byla pocitana jina cena nez predesly den a vzdy o neco na vic. To mi prislo velice trapne a nestydate. Nechtela jsem vsak reklamovat, protoze jsem se za takovy projev stydela.

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 2 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi protože pouze díky zpětné vazbě se můžeme posouvat dále. Vzhledem k tomu, že jako odpovědná osoba jsem byl přítomen celý Váš pobyt v hotelu, tak bych se rád vyjádřil k negativním větám z vaší recenze. Pokud byste poprosili místo jídla o salát, tak bychom Vám jej samozřejmě rádi nabídli. O salát jste požádali během jídla, takže jsme jej samozřejmě naúčtovali (naše polopenze je tříchodová - polévka, hl. jídlo a dezert). Pití není součástí polopenze, jako ve většině hotelů (to ani neinzerujeme). Jinak co se týče rozdílné ceny, to nyní neposoudím, ale nevěřím tomu, že by náš personál připočítával položky navíc v době kdy byl pod přímým dohledem manažerky hotelu a mě (syna majitele hotelu). Toto opravdu nemáme zapotřebí. V případě jakéhokoliv problému bychom jej samozřejmě rádi řešili, stačilo pouze říct a nechat si nás zavolat. Je nám líto Váš dojem z našeho silvestrovského pobytu, ale za sebe i za náš personál mohu jen říci, že jsme dělali vše pro Vaši spokojenost. Každopádně doufám, že Váš příští silvestr dopadne lépe, ať je kdekoliv. Za Hotel Na Pláži Michal.

5. 1. 2018
Edita
13. 12. 2017
Jirina

Skvela dovca. Pani provozni na jednicku s hvezdickou a celkove personal perfektni. Mohu jen doporucit. Tak by to melo byt vsude

Mrzi me, ze to tak rychle uteklo

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 3 měsíci

Děkujeme za super recenzi. Jsme rádi, že jste si dovolenou u nás užili. Budeme se těšit třeba příště :) Za Hotel Na Pláži Michal

3. 12. 2017
Hana

Prostředí, vynikající jídlo, příjemná obsluha. Veliké možnosti výletů, akcí.

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 3 měsíci

Děkujeme za Vaši pozitivní recenzi a máte pravdu, že na Šumavě je možností na výlet opravdu hodně. Budeme se těšit třeba příště. Za Hotel Na Pláži Michal

2. 10. 2017
Da-ko

Pohoda

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 3 měsíci

To nás těšíí..... :)

29. 9. 2017
Pajabubenec

Vše bylo perfektní. Není na co si stěžovat.

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 3 měsíci

Děkujeme za Vaši pozitivní recenzi. Budeme se maximálně snažit, aby třeba i příště tento Váš pocit přetrval. Ještě jednou děkujeme a budeme se těšit na případné další setkání. :) Za Hotel Na Pláži Michal

12. 9. 2017
Svdduo

Nádherné prostředí, po sezóně si zde vychutnáme příjemný klid bez davu lidí. Hotel leží na výborném místě kde z každé strany vidíte na vodu. Profesionalita a ochota personálu. Žádný problém při ubytování se psem.

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 3 měsíci

Děkujeme za Vaši hezkou recenzi. Jsme moc rádi, že se Váš pobyt vydařil. Budeme se na Váš těšit třeba příště. :) Za Hotel Na Pláži Michal

11. 9. 2017
Ladislav

Vzorna obsluha

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 3 měsíci

Děkujeme za Vaši návštěvu a zároveň za Vaši pěknou recenzi. Budeme se těšit třeba příště. Za Hotel Na Pláži Michal

28. 6. 2017
Zlata

Sjezdovky

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 10 měsíci

Máte pravdu, ty jsou prostě SUPER! Děkujeme a těšíme se snad i příště. Za Hotel Na Pláži Michal

22. 4. 2017
Biolkova

Velmi příjemný přístup personálu, okamžité řešení sebemenší připomínky, maximální vstřícnost. Čistý hotel, výborná kuchyně.

Větší hluk v okamžiku, kdy se vrátili všichni hosté, které bylo nejspíš v důsledku tenkých příček mezi pokoji.

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 10 měsíci

Dobrý den, děkujeme moc za Vaši zpětnou vazbu, naším cílem je samozřejmě spokojený host, a proto jsme rádi, že hodnotíte Váš pobyt spíše kladně :) Protože z lyžování se vrací celý hotel prakticky najednou, jak již bylo napsáno ve Vaší recenzi, tak je zvýšená hladina hluku patrná, ale jinak doufáme Váš pobyt nic nekazilo a že jste si ho užili! Za Hotel Na Pláži Michal

12. 4. 2017
Lenka

Komplexní služby a vstřícný přístup personálu

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 11 měsíci

Děkujeme za Vaše hodnocení a těší nás, že Váš pobyt proběhl v pořádku :) Budeme se těšit snad i za rok. Za Hotel Na Pláži Michal

23. 3. 2017
Světlana

Příjemný hotel, milý personál a velice slušné jednání při rezervaci a behem pobytu.

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 11 měsíci

Děkujeme za Vaše hodnocení, jsme velmi rádi, že se Vám u nás líbí a budeme se těšit snad i příští rok :) Za Hotel Na Pláži Michal

15. 3. 2017
J

Hezké umístění ubytovacího zařízení – prostředí. Objekt by měl celkem potenciál, kdyby jej vedla šikovná ruka, která se vyzná…

Patrná neudržovanost objektu, ač se nejeví jako starý.
Přístup pana provozního příšerný, tedy jestli to byl pan provozní, odmítal se představit:(
Jídlo bez nápadu a ještě ne příliš chutné (rýže rozvařená, brambory pro změnu nedovařené)…

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 12 měsíci

Dobrý den, rádi bychom objasnili celou situaci, kterou tu popisujete. V první řadě není pravda, že se Vám ,,pan provozní" nepředstavil. Osobně Vám řekl, že je syn pana majitele a má celý hotel na starosti (poté co pán řekl, cituji: ,,A vy ste jako KDO?") Zapomněli jste uvést, proč jste byli s ,,panem provozním" v kontaktu. Bohužel jsme museli řešit zrušení skibusu na Hochficht z Vaší strany v den Vašeho vyzvednutí. Tuto službu poskytujeme našim hostům bez jakékoli přirážky či poplatku a pouze jako službu pro ty, kteří nechtějí nebo nemohou jezdit na Hochficht autem (toto dokazuje i fakt, že hosté platí přímo řidiči a nikoli na recepci). Skibus nevlastníme, ale zařizujeme společně s partnerským penzionem a skibus slouží pro více ubytovacích zařízení. 36 hodin před vyzvednutím hosta je uzávěrka objednávek, aby se mohla spočítat potřebná kapacita a harmonogram vyzvednutí pro všechny ubytovací zařízení. Vzhledem k tomu, že jste zrušili Vaši objednávku tentýž den, tak po nás požadoval provozovatel skibusu částku za den, kdy k hotelu opravdu přijel (celkem 400 Kč) a proto jsme tuto situaci byli nuceni řešit s Vámi. Pro ostatní dny po domluvě hotelu s poskytovatelem byla Vaše objednávka zrušena bez poplatku. Po Vašem hrubém chování a odmítnutí uvedenou částku uhradit (debata probíhala cca 10 minut), si "pan provozní" řekl, že v rámci dobrých vztahů jak s Vámi, tak se spřáteleným penzionem částku uhradí sám (nikoli hotel, ale on sám), načež pokračoval slovní útok z Vaší strany, který již byl zbytečný a jen dokázal, že zde nejspíš nejde o skibus. Co se týče udržovanosti hotelu a jídla, tak si myslíme, že ostatní recenze v období Vašeho pobytu hovoří jasně. Pokud bylo něco s jídlem v nepořádku, tak pro nás nikdy není problém cokoliv vyměnit či udělat něco jiného, stále jsme jenom lidi a i u nás se může stát chybička, ale vzhledem k tomu, že personál i vedení hotelu večeří stejná jídla, tak za sebe musím podotknout, že brambory ten večer byly naprosto v pořádku. Pečlivě vyhodnocujeme všechny recenze a opravdu se snažíme si z nich vzít podněty pro zlepšení a relevantní informace, což bohužel vaše recenze neobsahuje. Pokud chcete hodnotit, tak prosím příště zmiňte všechny okolnosti. Děkuji, za Hotel Na Pláži Ing. Michal Novák ,,pan provozní“ (syn majitele hotelu)

13. 3. 2017
M

Bezproblémový pobyt, čistý pokoj, regulovatelné teplo na pokoji, bohaté snídaně, dobrá cena. Oceňujeme možnost nabídky výhodného skipasu bez starostí si ho kupovat až na Hohfichtu.

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 11 měsíci

Dobrý den, těší, že se Vám u nás líbí a doufáme a pokusíme se stále zlepšovat abychom se viděli i počtvrté :) Za Hotel Na Pláži Michal

12. 3. 2017
Jiří

Příjemné ubytování, skvělá kuchyně – zejména domácí moučníky!
Obsluha restaurace (zřejmě brigádník notně posilněný pervitinem) působil krásně komicky, když hekticky pobíhal po poloprázdné restauraci a nestíhal… :-D

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 11 měsíci

Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi a jsme rádi, že Vám u nás chutnalo. Co se týče našeho personálu, tak se všichni zaměstnanci hotelu snaží, aby Váš pobyt byl bezproblémový, a proto doufáme, že pokud náš kolega jak píšete "nestíhal" tak i přesto jste byly s našimi službami spokojeni. Za Hotel Na Pláži, Michal

9. 3. 2017
Radim

Ochotny personal, vyborne jidlo, rodinne prostredi.
Doporucuji!

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 12 měsíci

Děkujeme za Vaše hodnocení, jsme velmi rádi, že se Vám u nás líbí a budeme se těšit snad i příští rok :) Za Hotel Na Pláži Michal

7. 3. 2017
Katkaholasova

MILÁ OBSLUHA, SKVĚLÉ JÍDLO, PĚKNÉ, PROSTORNÉ NOVĚ VYBAVENÉ POKOJE.

Vyjádření partnera
Hotel Na Pláži Před 12 měsíci

Děkujeme za Vaše hodnocení, těší nás Váš pozitivní zážitek u nás a budeme se těšit třeba i příští rok :) Za Hotel Na Pláži Michal

6. 3. 2017