Team Leader of International City Planner
Ahoj! Jsme malý tým kterému brzy bude chybět šéf/ka. Proto hledáme někoho, kdo si nás vezme pod svá křídla.
- Spravujeme nabídky v Top destinacích z celé Evropy
- Můžeme komunikovat ve 3 jazycích (angličtina, polština a slovenština)
- Podílíme se na rozvoji zahraničního cestování
Náš tým se skládá ze tří specialistů, jejichž úkolem je vyhledávat zajímavé nabídky z polského Travelistu, a pak je “překlápět” na náš český Slevomat. Jsou tedy v každodenním kontaktu s polskými obchodními partnery a s obchodním týmem polského Travelistu a slovenského Zlavomatu. Zodpovědností každého z týmu je vyladění české verze nabídky, aby byla pro naše zákazníky atraktivní, obsahovala všechny důležité informace a i něco navíc (třeba tipy, co se dá podniknout v okolí). Prostě aby přímo volala ke koupi! Důležitou součástí práce je pak vyhodnocování nabídek a následná jejich úprava pro vyšší prodeje.
Koho tedy hledáme?
Hledáme kolegu, který se nebojí vzít zodpovědnost do svých rukou a povede náš tým. A protože je naše firma založena na datech, očekáváme někoho, kdo má k práci s daty blízko a baví ho hledat trendy.
Hlavní odpovědností bude:
- vedení týmu - motivace, zadávání krátkodobých i dlouhodobých priorit, pravidelné feedbacky, hodnocení
- vedení týmových porad
- pravidelné meetingy se zahraničními kolegy
- revize zaběhnutých procesů a jejich vylepšení/zefektivnění
- reportování Obchodní ředitelce
- spolupráce s teamleadery z ostatních vertikál Slevomatu
- občasné schvalování nabídek - budeš mít výrazný vliv na obsah nabídek a jejich cenotvorbu
- hledání příležitostí nových lokalit
Bude nám to klapat když budeš:
- mít zkušenosti s vedením lidí
- umět anglicky slovem i písmem - denně ji budeš používat v práci
- rozumět slovenštině
- mít přehled o atraktivních destinacích – především Polsko, Balkánské státy, Rakousko
- mít otevřenou mysl, rozvahu a budeš precizní
Aktuálně všichni pracujeme vzdáleně, ale až se svět vrátí do nového normálu, můžeš se těšit na:
- krásné nové kanceláře v budově Butterfly v Karlíně
- startupovou atmosféru, ale už v zavedené společnosti
- možnost home office a flexibilní pracovní dobu – věříme si
- Multisport kartu, vlastní knihovnu
- non-stop plné ledničky, skvělé kafe nebo třeba pípu v kuchyňce
- spoustu firemních a týmových akcí: od bowlingu přes filmové večery až po velké párty
- 25 dní dovolené
- samozřejmě nástroje k práci (notebook apod.)
- kredity na nákup na Slevomatu
- hodně čtyřnohých kamarádů – jsme pet friendly
Tak jestli jsi dočetl/a až sem a máš pocit, že je Ti tato pozice šitá na míru, ozvi se nám přes tlačítko „odpovědět“, připoj svoje CV a pár vět o sobě, proč by nám to spolu mohlo klapat.
Těšíme se!