Kolegy pro tuto pozici jsme již našli. Podívejte se na aktuální inzeráty.

Team Leader of International City Planner

Praha
Full-time
Doporučit kamaráda

Ahoj! Jsme malý tým kterému brzy bude chybět šéf/ka. Proto hledáme někoho, kdo si nás vezme pod svá křídla.

  • Spravujeme nabídky v Top destinacích z celé Evropy
  • Můžeme komunikovat ve 3 jazycích (angličtina, polština a slovenština)
  • Podílíme se na rozvoji zahraničního cestování

Náš tým se skládá ze tří specialistů, jejichž úkolem je vyhledávat zajímavé nabídky z polského Travelistu, a pak je “překlápět” na náš český Slevomat. Jsou tedy v každodenním kontaktu s polskými obchodními partnerys obchodním týmem polského Travelistu a slovenského Zlavomatu. Zodpovědností každého z týmu je vyladění české verze nabídky, aby byla pro naše zákazníky atraktivní, obsahovala všechny důležité informace a i něco navíc (třeba tipy, co se dá podniknout v okolí). Prostě aby přímo volala ke koupi! Důležitou součástí práce je pak vyhodnocování nabídek a následná jejich úprava pro vyšší prodeje.

Koho tedy hledáme?

Hledáme kolegu, který se nebojí vzít zodpovědnost do svých rukou a povede náš tým. A protože je naše firma založena na datech, očekáváme někoho, kdo má k práci s daty blízko a baví ho hledat trendy.

Hlavní odpovědností bude:

  • vedení týmu - motivace, zadávání krátkodobých i dlouhodobých priorit, pravidelné feedbacky, hodnocení
  • vedení týmových porad
  • pravidelné meetingy se zahraničními kolegy
  • revize zaběhnutých procesů a jejich vylepšení/zefektivnění
  • reportování Obchodní ředitelce
  • spolupráce s teamleadery z ostatních vertikál Slevomatu
  • občasné schvalování nabídek - budeš mít výrazný vliv na obsah nabídek a jejich cenotvorbu
  • hledání příležitostí nových lokalit

Bude nám to klapat když budeš:

  • mít zkušenosti s vedením lidí
  • umět anglicky slovem i písmem - denně ji budeš používat v práci
  • rozumět slovenštině
  • mít přehled o atraktivních destinacích – především Polsko, Balkánské státy, Rakousko
  • mít otevřenou mysl, rozvahu a budeš precizní

Aktuálně všichni pracujeme vzdáleně, ale až se svět vrátí do nového normálu, můžeš se těšit na:

  • krásné nové kanceláře v budově Butterfly v Karlíně
  • startupovou atmosféru, ale už v zavedené společnosti
  • možnost home office a flexibilní pracovní dobu – věříme si
  • Multisport kartu, vlastní knihovnu
  • non-stop plné ledničky, skvělé kafe nebo třeba pípu v kuchyňce
  • spoustu firemních a týmových akcí: od bowlingu přes filmové večery až po velké párty
  • 25 dní dovolené
  • samozřejmě nástroje k práci (notebook apod.)
  • kredity na nákup na Slevomatu
  • hodně čtyřnohých kamarádů – jsme pet friendly

Tak jestli jsi dočetl/a až sem a máš pocit, že je Ti tato pozice šitá na míru, ozvi se nám přes tlačítko „odpovědět“, připoj svoje CV a pár vět o sobě, proč by nám to spolu mohlo klapat.

Těšíme se!

Jak probíhá výběrové řízení

Nahoru