Deals Manager – e‑shopy a produkty

Praha
Full-time

Ahoj! Jsme (z)boží tým deals managerů a hledáme k sobě posilu, která s námi bude přímo ovlivňovat to, co zákazník vidí u nás na Slevomatu.

  • Schválíme a spustíme přes 8000 nabídek za rok
  • Orientujeme se v obchodě, analytice i marketingu
  • Spravujeme 14 rozmanitých kategorií

Nebojíme se o sobě říct, že děláme Slevomat Slevomatem. Všechny nabídky, které můžeš na našich stránkách vidět, prošly rukama jednoho z nás. Super na tom je, že tedy opravdu vidíš výsledek svojí práce a víš, že přímo ovlivňuješ to, co se k našim zákazníkům dostane. V segmentu Zboží máme aktuálně 14 hlavních kategorií - zejména potraviny, vybavení domácnosti, módu, ale třeba i předplatné časopisů nebo elektroniku. Jen těžko u nás zabředneš do stereotypu, protože škála nabídek, o které se staráme, je opravdu široká. Pozice deals managera je pro Slevomat specifická, nikde jinde ji nenajdeš. :) Proto ti ji zkusíme trochu představit:

Jsme vlastně takoví detektivové. Ze všech různých zdrojů kontrolujeme, jestli jsou nabídky v pořádku, abychom poskytli zákazníkům jen to nejlepší. Taky máme na starosti cenotvorbu a celkové nastavení a vyladění nabídky - vymýšlíme co nejlepší balíčky a kombinace tak, aby nabídka byla zajímavá a výhodná pro všechny strany. Klíčová je pro nás taky kvalita toho, co nabízíme zákazníkům a proto nám většina produktů projde přímo pod rukama.

Nejsme na to ale sami – k ruce s námi jako parťáci fungují nejen obchodníci, kteří jednotlivé nabídky získávají a se kterými jsme v každodenním kontaktu, ale také naše kreativní týmy. Copywriteři a grafici nám pomáhají k tomu, aby nabídky byly fajn nejen obsahem, ale také oku lahodící.

Když se ohlédneme za naší prací v loňském roce, tak se můžeme pyšnit 8011 nabídkami, které jsme dali dohromady s 577 partnery. Rozhodně se tu nenudíme, ale taky se za to umíme odměnit a společný čas si zpříjemnit.

Koho k sobě hledáme?

  • člověka s velkou vnitřní disciplínou – nemáme přesně daná pravidla, jak co schválit a co kdy udělat, je tedy důležité si umět stanovit priority a mít dobrý time management
  • někoho, pro koho je svět e‑commerce koníčkem – hodně informací si dohledáváme a tak by tě neměla odradit trocha surfování po internetu a sem tam nějaká legislativa spojená s výrobky – pořád se učíme něco nového
  • někoho, kdo se nelekne čísel a zvládne s námi zanalyzovat, proč která nabídka fungovala a nebo naopak proč nějaká ne a jak si na ni posvítit :-)
  • kolegu s otevřenou hlavou, který se nebojí novinek a má super nápady – už víš, co nového se bude zítra prodávat na Slevomatu?
  • někoho, kdo má cit pro trendy a obchodního ducha

A co za to?

  • získáš zkušenosti z více oborů (spolupracujeme s marketingem, kreativními týmy, obchodem a ke všem máš opravdu blízko) ve společnosti, která udává trendy v e‑commerce
  • rozmanitost náplně práce – základ je stejný, ale díky různorodosti nabídek se nezačneš nudit po pár měsících :-)
  • zázemí v nových kancelářích Butterfly Karlín se spoustou prima kaváren v okolí :)
  • startupovou atmošku, ale už v zavedené společnosti
  • Multisport kartičku, vlastní slevomatí knihovnu, non-stop plné ledničky a kávovar nebo třeba pípu v kuchyňce
  • nástup ihned :)

Zaujalo tě, co sis právě přečetl/a? Paráda! Ozvi se nám přes tlačítko „odpovědět“ a my se co nejdřív ozveme!

Těšíme se na tebe!