Hotel Zagreb***

3,9 / 5 (7 hodnocení)

Tento podnik právě nemá žádnou nabídku.

Předchozí nabídky

Hodnocení podniku Hotel Zagreb***

Pouze ověřená hodnocení Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
3,9/5 dle 7 hodnocení
Irena

Byli jsme spokojeni s pobytem, stravou i personálem hotelu.

4. 10. 2014
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Radana

Špína v jídelně, špinavé nádobí, studené jídlo, fronty, nedostatečný prostor v jídelně, při pobytu all inclusive bar ve večerních hodinách za poplatek /AL odpovídá PP/, nedostatečný úklid pokojů, špatná organizace nabízených výletů, placené parkoviště, bariérový vstup do moře, v okolí hotelu chybí kulturní a sportovní vyžití. Hotel pro nenáročné klienty, nevhodné pro rodiny s dětmi, neplavce a osoby s tělesným postižením.

4. 10. 2014
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Jan

Vynikající jídlo, krásné místo.

13. 9. 2014
Pomohlo vám toto hodnocení při rozhodování? Ano
Některá hodnocení jsme vynechali, protože neobsahují slovní hodnocení.