Karlovy Vary a jeho okolí je moc pěkné, rádi zde s manželem jezdíme a užíváme si lázeňskou atmosféru. Prvotní přijetí v hotelu paní recepční bylo milé , ale to bylo z hotelu vše, neboť po vstupu do pokoje se vše změnilo. Viz, níže.
Při výběru pobytu jsem dala na fotografie a nabídku hotelu a připlatila jsem skoro jednonásobně za kvalitu hotelu a výbornou stravu, jak bylo uvedeno. Bohužel pokoj č.201 byl velice malý, tmavý, kdy i přes odtažené závěsy zde byla tma a přes den jsme museli svítit. Výhled z okna byl přes mříže a pohled do dvora znamenal se dívat na kupy hlíny a nepotřebný nepořádek hotelu. Velikost a luxus jídelny oproti fotografiím byla malá jídelna, kde musíte respektovat stůl a místo, který Vám servírka vybere a také sousedy, kteří s Vámi sdílí společný stůl. Jeden pár na základě výběru jídla a kvality, ale také usazení u stolu odjeli a služby nevyužili. Jídlo z výběru 5 menu je první den pro všechny stejné, tedy kuře. Přílohu si musíte již nabrat sám. Jako předkrm bylo kolečko rybího závitku, který si nemůžete v klidu vychutnat, neboť Vám servírka ihned přinese kuře a ještě si musíte jít nabrat přílohu. Celou jídelnu a provoz musí zvládat jedna servírka, která obsluhuje, odnáší špinavé talíře, ale také doplňuje přílohy apod.
Druhý den jsme měli kachnu, kdy na nás s manželem zbyly celkem jen 3 knedlíky tedy 1 a půl knedlíku pro jednoho a to hodinu před koncem výdeje a mohli jsme si dodat jen pohanku. Ovoce k večeři- jablka nahnilá, mandarinky hnědě, Poté, co jsem je večer přebrala a dala bokem, bylo ovoce ráno nakrájené a celé ovoce k snídani si již nebylo možné vzít. Chleba a rohlíky na nedělní snídani byly staré,
Jen pro zasmání – paní uklízečka na nás v sobotu klepala v 8,05 hodin, zda chceme uklidit a v neděli vysávala velké prostory chodby před našimi dveřmi již v 7,00 hodin. Opravdu bych ráda napsala příjemné hodnocení, ale zklamání z pobytu a služeb hotelu bylo velké.