Na úvod bych ráda všechny upozornila, že tento pobyt s wellnessem se nenachází v jednom hotelu. Já jsem si bohužel této skutečnosti při objednávání nevšimla. Na pobyty od Slevomatu jezdím spoustu let, ale takovou podivnou zkušenost mám úplně poprvé. Velký problém je v tom, že v jednom hotelu bydlíte, v jiném máte večeře a ve třetím wellness. Hotely jsou od sebe vzdálené po Liberci tak 45 – 60 minut pěšky což je hodně daleko.
Byli jsme na cestě do Liberce a dvě hodiny před tím nám přišla sms s upozorněním, že nám pobyt ve vybraném hotelu ruší a máme jet jinam do hotelu Pytloun City Boutique, kde bude vše za stejných podmínek. Já byla v šoku původní hotel byl na klidném místě, ale tento se nacházel přímo ve středu města, kde byl hluk a bordel neboť tam momentálně dělají nějaké opravy tram. kolejí.
Hotelu Pytloun City Boutique – recepce dole zrušená, hotel se nachází jedno poslední patro recepce v baru slečna brigádnice úplně neschopná. Do hotelu a pokojů se tak dostane úplně každý bez problémů. Parkování mělo být zdarma, ale recepční po nás chtěla peníze ( dost velké pro nás za dva dny ) parkování zdarma na voucheru odmítla. Z toho důvodu jsme museli parkovat na ulici což byl dost problém. Pokoje na první pohled pěkné, ale v reálu rozbitý skleněný stolek. Z klimatizace pouze tekla voda a v létě v tom vedru mají na pokojích teplé přikrývky a polštáře. V noci se tam v tom horku nedalo vůbec spát. Na baru asi brigánice/recepční nezvládla ani nalít víno a v teplých dnech nemají ledovač neboť jej údajně někdo ukradnul.
Večeře byly v restauraci Zlatý kohout, zde musím jídlo pochválit, ale ceny pití se musely hradit a bylo to pro nás strašně drahé.
Nejhorší zážitek nás čekal na wellnessu, na který jsem se velice těšila. Navíc nám vyšlo krásné počasí což bylo super, protože wellness se nacházel napůl i venku. Vzhledem k tomu, že se nacházel hotel daleko museli jsme dojít na informace zjistit cestu a koupit si jízdenky. Wellness byl objednaný po telefonu dne 1. 7. po mém nákupu pobytu na den 13. 7. v čase 15–17 hodin. Po 14 hodině jsme tam dojeli autobusem v tom hrozném vedru a recepční / manažer nám oznámil, že tam žádnou rezervaci nemáme !!! Po mém oznámení, že jsem jej objednala po telefonu mi drsně sdělil, že se mnou nikdy po telefonu nemluvil a obvinil mně ze lži. Dokázala jsem mu ve svém mobilu ve výpisu volání, že voláno bylo a našla i jeho jméno Ondřej Soukup. Bohužel i přes tuto skutečnost mi oznámil, že se mnou nikdy nemluvil a rezervaci tam nemá. Udělalo se mi hrozně pychicky hrozně špatně z rozčilení neboť jsem se na wellness moc těšila a druhý den jsme měli jet domů. Vzhledem k situaci, že tam měl do večera obsazeno musela jsem vzít termín na druhý den v čase od 10 hodin. Byla to hrozná bezmoc. Můj přítel se také rozčílil a řekl, at nám objedná a uhradí taxi, že se v tom vedru nepotáhneme autobusem přes celé město. Recepční taxi objednal a v našem hotelu recepční sdělil, že to byla naše chyba a wellness jsem žádný objednaný neměla. Chtěla jsem si od něj napsat písemné potvrzení o jeho chybě, ale to odmítnul a napsal pouze, že že wellness byl zrušený a já dostala nový termín.
Wellness byl sice hezký, ale z důvodu velkého ochlazení nebylo možné venkovní prostor využít. Po wellnessu vždy chodíme na pokoj, kde hodinu ležíme neboť se musí hodně pít a odpočívat. Člověk se potom hodně potí a vyplavuje z těla škodlivé látky. Bohužel tato možnost nebyla. Museli jsem sednout do auta a jet dvě hodiny domů. Cestou jsme byli mokří propocení a vzhledem k prudkému ochlazení venku jsem bohužel prostydla.
Před odjezdem jsme panu manažerovi hotelu (seděl tam vždycky u snídaní) sdělili, že jsme zklamáni a znechuceni. Dal nám kartičku se slevou na příští pobyt, ale již bych tam nikdy nejela a slíbil, že do týdne zavolá a situaci s námi bude řešit osobně. Vzhledem k tomu, že se vůbec neozval, tak jsem se rozhodla napsat hodnocení veřejně, abych tím především varovala ostatní před nákupem tohoto pobytu.
Byl to můj nejhorší pobyt, který jsem za ty roky prožila a ještě nyní se léčím z nachlazení.