Pro nás to nebyla dobrá zkušenost. Očekával bych více než jen místo k přespání a průměrné, někdy až podprůměrné jídlo. Kdo se potřebuje vyspat a najíst tak bude asi spokojen. Kdo se chce však cítit jako host penzionu o kterého se snaží personál postarat k jeho maximální spokojenosti, ten bude zklamán. Rozhodně bych pobyt nikomu ze svých blízkých nedoporučil.
Příjezd:
Náš špatný dojem začal ihned po příjezdu, kdy jsme dostali klíče od pokoje a to bylo všechno. Sami jsme se museli ptát v kolik hodin je snídaně, večeře a jak to bude s wellnes. Očekával bych nějaké úvodní slovo a poučení co můžeme a nemůžeme, na co máme nárok a na co ne. O slevě do jeskyně, nebo o tenisovém kurtu se za celý pobyt také nikdo nezmínil.
Pokoj:
Po příchodu na pokoj jsme zjistili, že je televize jen opřená o stěnu a nožičky od ní jsou ulomené. Věšák na ručníky v koupelně byl poškozen a záchodová deska ulomená. Okno nešlo zavírat ani otvírat jinak než silou a přítelkyně to otevřít nedokázala. Na chodbě nesvítilo světlo nad našimi vstupními dveřmi a při odemykání jsme si museli svítit mobilem. Ihned jsme šli tyto nedostatky oznámit ubytovatelům. Bylo nám řečeno, že teď večer nikoho nemají (17:00) a ráno nám pošlou údržbáře. Za celý pobyt se nikdo nepřišel ani podívat o co jde a k nápravě nedošlo.
Taktéž nedošlo za celý pobyt k úklidu pokoje a nebo výměně ručníků. Při příjezdu byl pokoj nedostatečně uklizen, za postelí byly chuchvalce prachu a u stropu pavučina.
Televize byla opravdu malinká a pouze tři místní programy (pravděpodobně příjem na anténu). Televizor o velikosti 45cm x 35cm (úhlopříčka 60 cm) na sledovací délku 3m a umístěná 1m nad zemí (na stolečku) je opravdu velice málo.
Jídlo:
Snídaně probíhali celkem v pořádku. Místo kávy byla podávána pouze melta. Jedna s ubytovaných si nosila vlastní kávu.
K večeři jsme měli dostávat tříchodové jídlo (poléva, jidlo a dezert). První večer jsme tam seděli asi půl hodiny po večeři a když už všichni odešli, tak jsem se zeptal na dezert. (opravdu nedobrý pocit, nevědět co se děje). Odpověď byla, že dezert nebude. Tak jsme odešli.
Další den jsem se po jídle ihned zeptal na dezert a opět že nebude. Tak jsem se ohradil, že máme dezert zaplaceny. Slečna servírka odešla, že to zjistí a po 5 minutách nám donesla každému studenou palačinku, bez jakékoliv omluvy. (Takže to mněli nachystané, jen nedávaly). Další večeři dezert zase nedonesli, ale už jsem se neptal. Chtěli jsme si užít dovolenou a ne mít nervy.
Welnes:
Před par měsíci jsme byly také přes slevomat v Hotelu Terasu ve Frýdku Místku. Tento pobyt všem doporučuji, jídlo na špičkové úrovni taktéž welnes část. Tam nás uchvátilo vynikající welnes a parní sauna. Další pobyt (tento) jsem tedy vybíral jen podle toho jestli mají parní saunu.
Po příchodu do welness, jsme zjistili, že parní sauna nefunguje. Samozřejmě nám nic ani neřekli. Ve finské sauně nám byla zima. Nepodíval jsem se na teploměry, ale odhaduji že tam nebylo ani 30°C. Asi ji chvilku před naším příchodem teprve zapnuly. Bazén studenej a nebylo se ani kde ohřát. Přítelkyně byla tak zklamaná, že jsme ukončili welnes po 15 minutách. Samozřejmě jsme si šli stěžovat. Paní nám řekla že do parní sauny nemají čerpadlo a neví kdy ho opraví. (Podle recenzí zde na slevomatu ho nemají už 2 roky, no doufal jsem, že to za tu dobu opravily).
Druhý vstup do welnes. Překvapivě už bylo v celém prostoru teplo. Voda v bazéně ohřátá na 30°C a finská sauna vyhřátá. Parní sauna samozřejmě nefungovala. Zůstali jsme celou hodinu a našli další nedostatky. Plíseň na stropech, nefunkční světlo na záchodech, nefunkční fén a nefunkční hodiny.
Tento pobyt v penzionu UNO nedoporučuji ani já a ani zákazníci slovenského slevomatu. Doporučuji si přečíst recenze i tam.
Na druhou stranu musím vyzdvihnout reakci slevomatu, kdy jsme využily garanci spokojenosti, které v tuto chvíli prozatím částečně vyhověno a byla nám přislíbena finanční kompenzace.