Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Relaxace v Piešťanech: polopenze, neomezený vstup do bazénu i wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Termín si ověřte před zakoupením pobytu a rezervujte na e‑mailu recepcia@hotelmagnolia.sk nebo na tel. +421 333 243 117 a +421 333 243 122.
- Doporučení: V případě požadavku na ubytování v nově zrekonstruovaných pokojích si dostupnost ověřte předem.
- Check in po 14. hodině, check out do 10 hodin
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.)
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Recepci je třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
- Děti do 5,9 let mají pobyt bez nároku na lůžko s polopenzí zdarma.
- V případě ubytování rodiny s dětmi:
- 2 dospělé osoby a 1 dítě: 1 dvoulůžkový pokoj s přistýlkou nebo na apartmá za cenu dvoulůžkového pokoje s příplatkem za dítě.
- 2 dospělé osoby a 2 děti: 2 propojené dvoulůžkové pokoje s pevnými lůžky.
- Rodinný pokoj se skládá ze dvou dvoulůžkových pokojů propojených posuvnými dveřmi, ke každé pokoji přísluší koupelna.
- Rodinný pokoj se poskytuje pouze při ubytování rodin s dětmi (2 dospělé osoby + 2 děti ).
- 2 dospělé osoby a 3 až 4 děti: 2 propojené dvoulůžkové pokoje s pevnými lůžky a jednou, dvěma přistýlkami
- Jedno dítě: příplatek za přistýlku na dvoulůžkovém pokoji je 30 € / noc. Příplatek za přistýlku na apartmánu je 40 € / noc.
Dvě děti: Příplatek za 2 pevná lůžka na rodinném pokoji je 70 € / noc. - Cena pro dítě zahrnuje ubytování, snídaně, večeře, letní nápoj na uvítanou, zmrzlinu a vstup do hotelového bazénu.
- Poplatek za dítě při plavbě vyhlídkovou lodí si rodiče hradí přímo při vstupu na loď. Poplatek za loď pro dítě do 3 €.
- Domácí mazlíčci: 15 €/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: od 10 € (Parkoviště před hotelem: 2–3 noci 10 €; 4 a více nocí 15 €. Hotelové parkoviště má omezenou kapacitu a není možné jej rezervovat předem. Možnost parkování na vedlejším městském parkovišti za poplatek – hodinová sazba 0,80 €/hodina. Zpoplatněné 24 hodin denně. V ulicích u rodinných domů v okolí hotelu platí zákaz parkování. Doporučujeme využívat parkování na 3. PODLAŽÍ PARKOVACÍHO DOMU OC AUPARK za zvýhodněnou cenu 2 € nad 6 hodin parkování denně (cca 100 metrů od hotelu na příjezdové cestě, vjezd přímo z posledního kruhového objezdu před hotelem).)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
v rámci voucheru je neomezený vstup do bazénu dle otevíracích hodin –
dle vašich stránek to tedy znamená 8:00–21:00, prosím? Na fotkách je
u bazénu i vířivka, vstup platí i na ni? Děkuji za odpověď. Evča
Dobrý deň pani Evka,
v rámci Letného pobytu si môžete vybrať variantu s 2 procedúrami, kde
sa v balíčku nachádza aj vírivka (1 × 20 min.). V prípade Letného
pobytu bez procedúr sa vo voucheri nachádza iba neobmedzený vstup do bazéna
počas prevádzkových hodín Wellness centra. Vírivku si môžete objednať a
zaplatiť priamo vo Wellness centre.
Otváracie hodiny Wellness centra nájdete na stránke https://www.hotelmagnolia.sk/wellness
marketingové oddelenie hotela
Dobrý den, nabízíte prosím možnost uzamčené kolárny? Rádi bychom přivezli svá (drahá) kola. Děkuji Vačlenová
Dobrý deň pani Monika,
bicykle si môžete nechať zamknuté na recepcii hotela, alebo si ich môžete
zobrať priamo na balkón izby.
Samostatnú miestnosť na bicykle hotel nemá.
Marketingové oddelenie hotela.
Dobrý den, ale já myslela 3. osobou syna 16 let. Jeli bychom já, dospělá neteř a syn. Tam by přistýlka asi možná byla, ne? Případně, kolik by stálo pro něj dokoupení stejných procedur, jako jsou v balíčku? Taky, teď dotaz na Slevomat, byla by možná platba přes FKSP anebo Flexi Passy? Předem děkuji.
Dobrý deň,
prístelka je pre syna možná. Podľa počtu nocí si môžete nájsť
v ponuke na Slevomate aký bude doplatok.
marketingové oddelenie hotela
Dobrý den, chci se informovat, zda daný pobyt nenabízíte třeba i pro 3 osoby (s přistýlkou? + případně dokoupení polopenze a ostatního). Předem díky za prověření.
Dobrý deň,
tento pobyt je určený iba pre 2 osoby. Nie je možné dokúpiť 3. osobu na
prístelke.
V ponuke však máme liečebný pobyt pre 1 osobu. Alebo si môžete vybrať
z ponuky na stránke hotela www.hotelmagnolia.sk.
marketingové oddelenie hotela
Dobry den, muzu se zeptat termin posledni tyden v srpnu a prvni tyden
v cervwnci, uz je zcela vyprodany? Nejde mi zvolit
Dekuji Skreckova
Dobrý deň prajem,
áno tento prelomový dátum je vypredaný.
marketingové oddelenie hotela
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám takový neobvyklý dotaz :) chtěla bych koupit voucher na 4 dny/3 noci pro mě a pro kamaráda, od pondělí do čtvrtka. Já ale potřebuji odjet ve středu po snídani, protože ve čtvrtek ráno musím k lékaři. Může místo mě odpoledne přijet kamarád, který zůstane do čtvrtka? Děkuji Tóthová
Dobrý deň pani Tóthová,
nebude problém, ak sa na jednu noc vymeníte s kamarátom.
S pozdravom marketingové oddelenie hotela