Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Zažijte luxus pod Tatrami: neomezený wellness i moderní gastronomie pro 2
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervace předem na tel. +421 (0) 52 788 75 75 nebo mailu info@hotelhviezdoslav.sk či recepcia@hotelhviezdoslav.sk
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Příjezd a odjezd: Přijet můžete od 14:00, odjet je třeba do 10:00.
- Děti do 3,9 let bez nároku na lůžko mají pobyt zdarma.
- Přistýlka v pokoji Standard není možná.
- Děti od 4 do 11,9 let v pokoji kategorii Deluxe (možná 1 přistýlka) za 15 € / noc včetně služeb a bonusů, které mají rodiče. V tomto případě je však třeba připlatit za pokoj Deluxe či apartmán.
- Děti nad 12 let nebo 3. dospělá osoba na přistýlce za 50 % z celkové ceny pobytu – pouze v pokojích Deluxe nebo v apartmánech
- V případě ubytování v pokoji vyššího standardu je nutné počítat s příplatkem za tento pokoj:
- Apartmán: 15 €/pokoj/noc – možnost 2 přistýlek
- Domácí mazlíčci: 15 €/noc (malá plemena psů, pouze v pokoji Standard)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (na nehlídaném parkovišti, zadní vchod hotelu, adresa Kostolné Námestie 24; parkovací místo není možné rezervovat)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, nabízíte půjčení dětské postýlky pro dítě 13 měsíců? Děkuji
detska postielka gratis – iba v izbach typu deluxe, alebo apartman (tam
je potrebne ratat s doplatkom za izbu vyssieho standardu)
do izieb standard postielku z priestorovych dovodov nie je mozne umiestnit
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda je na pokojích deluxe manželská postel – bez
mezery, jedna celá matrace)?
Děkuji,
Martina Gajdošová
na vsetkych izbach su postele s oddelenymi matracami
Mohu uplatnit fakturu od zaměstnavatele, jak postupovat děkuji Svatava Výborná děkuji.
nevieme o akej fakture je rec
Dobrý den, ráda bych si rezervovala pobyt začátkem července ( 4.7. –
7.7. )
Šla by rezervace prodloužit o jeden den, tedy již od 3.7. – 7.7., den
bychom doplatili při příjezdu.
Děkuji Kmentová
volne terminy su vyznacene pri online rezervaciach pri jednotlivych
variantach
je mozne zakupit pobyt na rozny pocet noci
pripadne sa ohladne kapacit informujte priamo na hoteli
(telefonicky, mailom
Dobrý den,
je možné ubytování se psem na pokoji Deluxe? A může pes i do jiných
prostor hotelu kromě pokoje? Děkuji
ubytovanie psika mozne iba na izbe standard a na dvoch apartmanoch – ktore
su vyhradene a je potrebne preverit ich dostupnost
poplatok za psika je 15 eur na noc
Psik sa moze pohybovat po hoteli, okrem restauracie a wellness centra
Dobrý den, rády bychom s kamarádkou k vám přijely a uzily si relax ve
vašem hotelu. Je možné si dopředu zamluvit masáže, případně jaké
nabízíte?
Přijely bychom vlakem, jak dlouho půjdeme z nádraží?
Dekuji
cennik masazi najdete na www.hotelhviezdoslav.sk, je mozne
zajednat vopred
ak pridete vlakom do popradu, odporucame vziat si zo stanice taxik do
kezmarku…cca 10 Eur
ak sa rozhodnete pre spojenie vlakom/busom, cesta peso zo stanice trva cca
10–15 min
Dobrý den,lze pobyt čerpat z fondu FKSP
to je otazka na slevomat
Dobrý den.
Chtěl bych se zeptat na konkrétní obsazení vašeho hotelu v termínu
15–17.4.Jiny datum nemůžeme.Měl bych zájem o variantu De-luxe.Děkuji za
odpověď.
varianty s garantovanou dostupnostou su v systeme vyznacene na zeleno, ihned rezervovatelne
Dobrý den, chci se zeptat, jak to je s parkováním? Jsou k dispozici
garáže či jiná forma stání na pozemku hotelu nebo je nutné parkovat
v Kežmarku?
Díky
hotel disponuje dvoma typmi parkingu
plateny monitorovany, na objednavku podla kapacit, poplatok 5 eur/noc
neplateny nestrazeny gratis
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat prosím, zda sleva do aquaparku poprad a thermal parku vrbov platí jen na celodenní vstupné nebo i hodinové vstupné/večerní koupání…? Co se týká konkrétně Aquaparku poprad tam sleva platí do jakékoliv zony (aqua packet, vital packet, family packet) ..?
Děkuji za odpověďi!
Hezký den
Markéta
na ktorykolvek z balikov
avsak AQC poprad nie je mozne vyuzit v den odchodu