Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, lze zakoupit voucher na 2dny (1noc)ale se vstupem do Punkevní
jeskyně?
Slevomat.cz
Dobrý den, Radko,v rámci této nabídky bohužel ne, ale můžete koupit
voucher na dva dny a vstup dokoupit na místě :) Pěkný den
Viliam
Dobrý den, je ještě možnost zakoupit pobyt na velikonoce ?
Slevomat.cz
Dobrý den, Viliame, ano, teoreticky je to možné, obávám se ale, že bude
problém s ubytovací kapacitou hotelu. Nicméně jak se říká, kdo se
nezeptá, nic se nedozví, a tak bude nejlepší zeptat se přímo na recepci
hotelu, není nic jednoduššího než zavolat na +420 517 333 330 a
dozvíte se více :) Pěkný den
Maruška Němcová
Dobrý den, měla bych zájem až na květen ,bude to možné
Slevomat.cz
Dobrý den, Maruško, bohužel, tato zvýhodněná nabídka je platná pouze
do konce dubna. Pěkný den
Tyna
Je mozne si zmenit ubytovani na jeden den prohlidku punkevni jeskyne misto
katerinske?
Slevomat.cz
Dobrý den , tato nabídka je koncipována na dva dny, její délku nelze
upravovat v rámci slevové akce. Pěkný den :-)
Kristýna Havlová
Dobry den, vstup do jeskyni si musime rezervovat predem nebo to domlouva
vse hotel?
Holiday hotel Macocha***
Vstup do Punkevní jeskyni pro vás zařídit hotel
Monika Hamouzová
Dobrý den,
ráda bych si objednala pobyt na 3 dny – 2 noci v termínu od
19.4. –21.4., pro dva se vstupem do punkevních jeskyň.
Byl by termín volny?
Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Moniko, o dostupných termínech se můžete informovat přímo
u partnera na e-mailu rezervace@swiss-service.com
nebo telefonu +420 517 333 330. Pěkný den, Honza
Pavlína
Dobrý den, mám dotaz zdali máte volný termín 5–7.4.2019 pro dvě
osoby s dvěmi pejsky ( vychované fenky, střední plemeno, Staford a
kříženec labradora).
Děkuji
Šuláková
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavlíno, domácí mazlíčci jsou možní za příplatek po
dohodě s recepcí (dle velikosti a rasy). Partnera můžete kontaktovat na
e-mailu rezervace@swiss-service.com
nebo telefonu +420 517 333 330. Pěkný den, Honza
Gabriela Polsterová
Dobrý den, máme zájem o tento pobyt – konkrétně 3dny s Punkevní
jeskyní. Ráda bych se zeptala, jakým způsobem mám doobjednat pobyt pro
2 děti 9 a 12 let a jakým způsobem obdržíme vstupenky do jeskyně pro
4 osoby. Děkuji, Polsterová
Holiday hotel Macocha***
Dobrý den paní Polsterová, na základě provedené rezervace obdržíte
ubytovací poukaz a při ubytování v hotelu vám bude předán voucher na
vstup do Punkevních jeskyní se stanovenou dobou vstupu. Pro další informace
nás prosím kontaktujte telefonicky . Tel. 517333330 Holiday Hotel Macocha
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, lze zakoupit voucher na 2dny (1noc)ale se vstupem do Punkevní jeskyně?
Dobrý den, Radko,v rámci této nabídky bohužel ne, ale můžete koupit voucher na dva dny a vstup dokoupit na místě :) Pěkný den