Otevřené vouchery: termíny pobytu si domluvte co nejdříve po koupi voucheru na e‑mailu rezervace.hotelhana@outlook.cz či na telefonu +420 723 020 203 (ve všední dny od 8.00 do 16.00 hodin). Při rezervaci uvádějte zároveň kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Děkuji za odpověď,chtěla bych zaplatit bank,převodem ale v nabídce
platby tato možnost není Wenclova
Slevomat.cz
Dobrý den, Jitko, platba převodem je možná pouze u varianty bez
termínu, kde je potřeba si termín zamluvit předem v hotelu.
Pěkný den
Jitka Wenclová
Dobrý večer,pokud bych jela sama budu platit plnou cenu děkuji
Wenclova
Hotel Haná***
Dobrý den
Ano, cena je stejná, jen v hotelu budete o jednu noc navíc s tím, že si
procedury vyčerpáte za druhou osobu.
Pěkný den
Nováková Oldřiška
Hana Lejčková
Dobrý den, prosím o info zda máte volný termín od 17. do 19.10.2018 ?
Pobyt je přes slevomat. děkuji Lejčková
Slevomat.cz
Dobrý den, Hano, Vámi vybraný termín máme k dispozici. Poradíme Vám,
že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí
kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi
se zobrazí volné kapacity hotelu. Můžete směle objednat. Pěkný den
Edita
Dobrý den, chci se zeptat voucher je platný jen do konce ledna ??
potřebovali by jsme termín tak koncem března ? díky za info Edita
Hotel Haná***
Dobrý den
Platnost je skutečně do konce ledna.
Pěkný den Nováková Oldřiška
Stanislav Kolka
a rád bych ověřil volný termín
4– 7.10. či 8.-11.10
Slevomat.cz
Dobrý den, Stanislave, oba vybrané termíny máme v tuto chvíli
k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit
přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku
Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity
penzionu.Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Děkuji za odpověď,chtěla bych zaplatit bank,převodem ale v nabídce platby tato možnost není Wenclova
Dobrý den, Jitko, platba převodem je možná pouze u varianty bez termínu, kde je potřeba si termín zamluvit předem v hotelu. Pěkný den