Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Čarokrásný Adršpach: Dovolená s polopenzí a termíny až do podzimu 2019
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervujte dostatečně předem na e‑mailu hotel-praha@hotel-praha.cz nebo na telefonu +420 777 801 991 či +420 777 801 990 (denně od 8.00 do 22.00 hodin). Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
- Přehled volných termínů najdete na webových stránkách hotelu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- V případě zájmu o přistýlku je vždy nutné domluvit se předem s recepcí. Na některých pokojích je možnost až 4 přistýlek. Také je možné domluvit dvoupokojový apartmán až pro 7 osob.
- Děti do 1,9 let mají ubytování zdarma bez nároku na vlastní lůžko a stravu. Za příplatek 100 Kč/noc lze po předchozí domluvě dokoupit dětský set (postýlka s povlečením, vanička, osuška a nočník).
- Děti od 2 do 11,9 let: 430 Kč/noc na přistýlce s polopenzí.
- Osoby starší 12 let: 530 Kč/noc na přistýlce s polopenzí.
- Domácí mazlíčci: 200 - 300 Kč/noc (dle velikosti)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 60 Kč/noc
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den, ty arogantní odpovědi na recenze zákazníků píše majitel hotelu? Děkuji.
Ano. I já se mohu bránit. Zákaznice už při pobytu vyžadovala služby, kreré naše nabídka na Slevomatu neobsahuje, tudíž si je nezaplatila a my ji je neposkytli. Někdy se s tím setkáváme. Většinou se jedná o zákazníky kteří voucher dostali darem, nevědí tudíž co bylo v nabídce a mají přemrštěná očekávání. Rozumný obdarovaný si to nechá vysvětlit. Nerozumný má svou pravdu a píše neobjektivní recenze. Hotel ročně navštíví na 10.000 spokojených hostů, je tu nádherné okolí. Nemáte se čeho bát.
Dobrý den, prosím vás máte volno v termínu od 29.7 na 4 dny /3 noci/. Pokud ano hnedle bych koupil voucher. Děkuji.
Nevim kolik Vás je. Zavolejte 777801991, nejdříve uděláme rezervaci.
DSobrý den,mohu si rezervovat i více voucherů a udělat delší pobyt? Děkuji Zapletalová věra
Ano, před koupí nejdříve zavolejte 777801991 a uděláme rezervaci.
Dobrý den,měla bych dotaz jestli by jste měli volné termíny v červnu a
to od poloviny měsíce do konce června dva pokoje na 4 dny.CCa 20–23.6
Děkuji za odpoved Lucie
Mám volno 19.-22.6. nebo 21.-24.6.2019, Zavolejte na 777801991, dohodnemo to rychleji.
Dobrý den,
čte někdo ze Slevomatu odpovědi majitelů hotelu Praha na hodnocení
zákazníků? Něco tak arogantního jsem snad nikdy neviděl. Myslel jsem, že
na Slevomatu jsou především prověřené podniky, do kterých nemusím mít
strach jít.
Dobrý den, hotel vedu 28 let ke spokojenosti našich zákazníků. Hoteliér
Dobrý den, jsou v blízkosti hotelu trasy na běžky? Dekuji.
Ano, hned za městem a ve středisku Janovičky.
Dobry den, pokud koupím voucher s terminem a nevyhovoval by, je zde moznost zmeny? Diky
Kupte voucher bez termínu. Nejdříve ale udělejte rezervaci na 777801991
Dobrý den, četla jsem, že mazlíčci jsou u Vás povoleni. Chci koupit voucher rodičům k Vánocům jako dárek, proto jsem se raději chtěla zeptat, zda mohou přijet s jezevčíkem a kolik to prosim bude stát? Děkuji předem za odpověď🙂
Dobrý den, Nikolko, u zvířat jsou podmínky nastaveny takto: malý domácí mazlíček za 200 Kč/den, velký domácí mazlíček za 300 Kč/den (podmínkou je přivézt mu jeho vlastní pelíšek; nutno nahlásit předem). Krásný den
Dobrý den, mohli byste mi prosím poslat odkaz na ubytování? Ráda bych se podívala, jak to tam vYpadá :)
Dobrý den,
máte prosím volno v termínu od 20. do 23. června 2019 a můžete mi
prosím tento termín rezervovat? Číslo voucheru bych odeslala ihned po
zaplacení. Děkuji.
Ano. rezervaci napište i se jmánem na: hotel-praha@hotel-praha.cz
Rezervaci potvrdím a potom koupíte voucher.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,máte prosím volný termin na 5dní(4noci) pro 3osoby od 22.7.- 26.7 nebo 29.7– 2.8.a kolik by byl doplatek za přistylku? Děkuju za odpověď LB
Nejdříve uděláme rezervaci. Zavolejte 777801991, dohodnema to rychleji.