Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Pohádkový pobyt v Chateau Zbiroh: wellness pod skálou i večeře v krčmě
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Před koupí voucheru si ověřte vybraný termín na e‑mailu hotel@zbiroh.com nebo telefonu +420 724 188 363. Po zakoupení voucheru proveďte rezervaci na výše uvedených kontaktech, uvádějte kód voucheru.
- Využití wellness: maximální kapacita wellness je 6 osob, doporučujeme rezervaci času wellness domluvit předem s recepcí, ideálně již při rezervaci pobytu.
- Děti do 2,9 let mají pobyt zdarma s rodiči na lůžku a bez služeb.
- Přistýlka pro dítě od 3 do 7,9 let je za 805 Kč/noc se snídaní, bez dalších služeb.
- Přistýlka pro osobu starší 8 let je za 1380 Kč/noc se snídaní, bez dalších služeb.
- Postýlka pro dítě do 2 let je za 575 Kč (jen po předchozí domluvě s recepcí).
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den , je mozne u vas pobyt objednat telefonicky a moznost zaplatit az namiste. Mel bych zajem leden 2019 3 dny a dve noci ? diky
Dobrý den, Jiří, pro cenu uvedenou na Slevomatu je potřeba nejdříve zakoupit vouchery na Slevomatu a poté si v hotelu udělat rezervaci podle instrukcí na voucheru. Pěkný den
Dobrý den mám zájem a objednala jsem synovi k narozeninám 3.denní pobyt ale při platbě kartou jsem zjistila že nemám platby po internetu aktivované můžu pobyt zaplatit převodem?Zarezervovaný termín je 18 – 20.2.2019 kolik času mám na zaplacení.Děkuji Faktorová
Vážená paní Faktorová, platební podmínky má na starosti přímo portál Slevomat.cz, nikoliv my. Obraťte se prosím na jejich kontatky. S pozdravem Recepce
Je možné se u vás ubytovat s dvěma malými pejsky? ( Jsou bezproblémový těžší a čistotní)
Vážená paní Hudcová, pobyt se zvířaty u nás není povolen. Děkujeme
za pochopení.
S pozdravem
Recepce
Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda máte volno 16.-18. 11. 2018 děkuji
Dobrý den pane Šatavo, Vouchery není možné využít v těchto
termínech: 17. 11., 29. 11., 6. 12., 24.–26. 12., 29. 12. 2018 –
1. 1. 2019, 13.–17. 1., 8.–10. 2., 15.–17. 2. 2019 jak je uvedeno
v nabídce. Můžeme Vám nabídnout termín 14. – 16.11. nebo 15. –
17.11.2018 (den odjezdu).
S pozdravem
Recepce
Dobrý den, je možné čerpat pobyt z fondu FKSP, fakturu vystavit na zaměstnavatele? Děkuji
Dobrý večer,
ano, je možné vystavit fakturu na zaměstnavatele. V případě zájmu nám
prosím na email hotel@zbiroh.com zašlete
o jaký pobyt a termín se jedná. Nazpět Vám zašleme informace jak platba
proběhne.
S pozdravem recepce
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestli máte volné dny od 30.12.-2.1.19
Dobrý den, Milane, nabídku není možné využít od 29. 12. 2018 – 1. 1. 2019. Pěkný den
Dobrý den, welness pro dva. Znamená to, že bude hodina v bazénu soukromá. V hodnocení návštěvníka uvedeno, že k nim byli přidáni další 3 lidé. Děkuji
Dobrý den Lenko, jak je uvedeno níže v nabídce: využití wellness
-maximální kapacita wellness je 6 osob, doporučujeme rezervaci času
wellness domluvit předem s recepcí, ideálně již při rezervaci pobytu.
Pobyt privátní v rámci voucheru není (k dispozici bazén s protiproudem,
vířivka, sauna, multifunkční vana, fitness, masážní křeslo).
S pozdravem
Recepce
Dobry den,
kdyz pominu, ze vycet terminu, kdy neni mozne voucher vyuzit je tak dlouhy, ze
by monza bylo rychlejsi napsat, kdy je mozne voucher vyuzit, tak jsem se chtel
zeptat na ty deti. Mame dve deti 6 a 7 let. Hned v zahlavi nabidky je psano
„1–2 deti do 11.9 let vc. stravy v cene“. Nicmene nikde jinde v popisu
jsem tuto informaci jiz nenasel. Naopak je tam uvedeno, ze deti jsou za
priplatek. Jak to tedy je? Pokud je informace chybna, asi by bylo dobre to dat
pryc, pokud ne, asi by bylo dobre doplnit. Diky.
Vážený pane Koláři, při online rezervaci jsou omezené kapacity.
Veškeré Vámi poptávané termíny je možné si v hotelové recepci ověřit
a poté si zakoupit netermínovaný voucher.
Voucher je pro 2 osoby. Je možné si zakoupit vouchery dva a mít pokoje
v těsné blízkosti. Každá další osoba na pokoji je zpoplatněna a
v ceně přistýlky je pouze snídaně. Děti do 3 let mají pobyt zdarma bez
nároku na lůžko. Cena přistýlky do 8 let činí 805,– Kč/noc vč. DPH
se snídaní.
Informaci v záhlaví nabídky ihned upravíme – nevztahuje se k dané
nabídce. Děkujeme.
S pozdravem
Recepce
Dobrý den. Chci se zeptat zda je nějaká nabídka pro jednu osobu na dva, nebo tři dny? Všechno je to tady pro dvě osoby. děkuji…VLOSOVSKÝ
Vážený pane Vlosovský, voucher je nastaven pro 2 osoby, ale je možné
ho využít jen jednou osobou. Cena v tomto případě zůstává stejná.
S pozdravem
Recepce
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat, jestli je možné zaplatit benefity Sodexho a pokud ano, tak jakým způsobem. Předem moc děkuji. Pěkný den. Petrásková
Vážená paní Petrásková, v našem hotelu platba těmito poukázkami bohužel možná není. Pro možnosti plateb na slevovém portálu, prosím, kontaktujte přímo konkrétní slevový portál. S pozdravem recepce
Dobry den, chtela jsem se zeptat zda je mozne domluvit se na jine veceri,napr. Kureci s fazolkami.
Dobrý den, součástí balíčku je menu, které je pevně dané. V případě zájmu o jinou večeři si můžete vybrat ze široké nabídky dle našeho jídelního lístku a doplatit na místě. S pozdravem recepce
Dobrý den, pro dítě, sedm let, platí, že pobyt se stravou má v ceně, jak je psáno v záhlaví nabídky, nebo že doplácí, jak je psáno pod nabídkou? Děkuji Ledvinová
Dobrý den, voucher je pro 2 osoby. Pokud přijedete s dítětem, které
bude na přistýlce – cena je 805 Kč/noc se snídaní, bez dalších
služeb.
S pozdravem
Recepce
Dobrý den, je možný pobyt na pět dní, od pondělí do pátku? Děkuji
Dobrý den, pobyt je takto možný. Můžete si zakoupit dva vouchery na
celkem 4 noci. Pro dostupnost termínu kontaktujte recepci na email hotel@zbiroh.com.
S pozdravem
Recepce
Dobrý den, jakým způsobem bych mohla objednat pobyt pro 3 osoby? A ještě mám dotaz – pokud bychom měli pobyt na dvě noci, znamenalo by to, že budeme mít 2× stejné jídlo k večeři?
Vážená paní Davidová, zakupte si voucher a ověřte si termín na
hotelové recepci. Při objednání pobytu si rezervujte přistýlku (do 8 let
805,–Kč/noc a nad 8 let 1380,–Kč/noc). Osoba na přistýlce si doplácí
ostatní služby na místě. Na voucheru je uvedena 1× večeře za pobyt.
Další stravování je možné v zámecké krčmě.
S pozdravem
Recepce
Dobrý den,
je možnost si k tomuto voucheru připlatit apartmán místo Deluxe?
Vážený pane Kučero, apartmá se dá připlatit. Ve všední dny je
doplatek 1000,– Kč /noc a o víkendu 2000,– Kč/noc. V případě zájmu
si zakupte voucher a poté kontaktujte hotelovou recepci.
S pozdravem
Recepce
Dobrý den, večeře je ta krkna? Čili bez možnosti výběru a pouze jídlo, nebo jak to mám chápat?
Dobrý den, Ivucho, v ceně voucheru je večeře pro dva a jedná se grilovanou vepřovou krkovici na smetanových fazolkách se slaninou. Pěkný den
Dobrý den. Je možné objednat pobyt v období vánoc ? Nástup 22.12. nebo 23.12. 2018 Děkuji Křiváková
Dobrý den, Ludmilo, vouchery není bohužel možné využít v těchto termínech: 17. 11., 29. 11., 6. 12., 24.–26. 12., 29. 12. 2018 – 1. 1. 2019, 13.–17. 1., 8.–10. 2., 15.–17. 2. 2019. Pěkný den
Dobrý den, ráda bych se zeptala na pobyt s dětimi – 2 dospělí a 3 děti (11, 6, a 5 let)…jsou možné větší pokoje nebo je zapotřebí koupit 2 pokoje z toho 1 s přistýkou? děkuji za odpověď
Dobrý den, bylo by nutné rezervovat 2 pokoje, z toho jeden
s přistýlkou. Vybrali bychom pro Vás pokoje v těsné blízkosti.
S pozdravem recepce
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
dobry den, chrtela bych se zeptat ohledne platnosti,pisete do konce unora. je to mysleno ze pobyt musi do te doby probehnout, nebo je i moznost ze zabukuji jiny pevny termin po unoru do teto doby? dekuji dvorakova
Vážená paní Dvořáková, platnost do února znamená, že pobyt musí proběhnout do konce února. Posledním možným dnem příjezdu na hotel je 28.2. Po tomto datu nelze voucher uplatnit. Nyní jsou v nabídce i vouchery s platností do 30.4.2019. S pozdravem recepce