Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Omrkněte tuhle od stejného podniku.
Relaxační pobyt v Jeseníkách s wellness, polopenzí a slevami na zážitky
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: rezervaci proveďte co nejdříve po nákupu voucheru výhradně na mailu toc@heliosjeseniky.cz
- Při objednávce uveďte kód zakoupeného voucheru.
- Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Check-in od 15.00 do 20.00, check-out do 10.00.
- Případné informace k wellness centru Helios dostanete na tel. 737 117 445.
- Až 2 děti do 11,99 let v doprovodu 2 dospělých osob mají ubytování s polopenzí se slevou 50 %
- dítě od 3 do 11,99 let má pobyt za 325 Kč/noc
- Ostatní děti ve věku 3–11,99 let mají pobyt s polopenzí za 650 Kč/noc.
- Dítě od 12 let a další dospělá osoba má pobyt za 789 Kč/noc s polopenzí.
- Domácí mazlíčci: Pes 300 Kč/noc (vstup do restaurace není s ohledem na ostatní hosty z hygienických a bezpečnostních důvodů psům a jiným zvířatům umožněn. Na venkovní letní terase pes být může.)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Netermínová varianta: Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí.
- Termínová varianta: Změna rezervace je možná nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
dobrý den, volná kapacita od 9–11.11. děkuji
Dobrý den,
v termínu 9. – 11.11.2018 máme v tuto chvíli volné pokoje.
V případě poptávky, nás prosím kontaktujte na email
:toc@heliosjeseniky.cz
Dobrý den,
nemáte náhodou volný termín příští víkend pro 2 osoby + 1 dvouleté
dítě? Případně ještě volný víkend během listopadu?
předem děkuji za odpověď
Lenka Hubálková
|Dobrý den,
v termínu 2.-4.11.2018 máme v tuto chvíli volnou ubytovací kapacitu.
V případě poptávky, nás prosím kontaktujte na email: toc@heliosjeseniky.cz
Dobrý den, lze proplatit voucher přes FKSP? Děkuji Miksová
Dobrý den,
voucher přes FKSP proplatit lze. Je nutné si u slevomatu zažádat
o prodloužení splatnosti a následně zaslat na náš email číslo účtu a
variabilní symbol, který Vám slevomat vygeneroval společně
s fakturačními údaji zaměstnavatele. Následně Vám vystavíme pro firmu
fakturu.
V případě jakýchkoliv dotazů nebo poptávky nás prosím kontaktujte na
email toc@heliosjeseniky.cz
Dobrý den, máte volno v termínu od 27.12 – 29.12.2018 pro dva dospělí a tři děti do 10 let? Děkuji za odpověď Dušková
Dobrý den,
v termínu 27.-29.12.2018 máme v tuto chvíli volnou ubytovací kapacitu.
Voucher neplatí v termínu 22. 12. 2018 – 5. 1. 2019.
V případě poptávky, nás prosím kontaktujte na email: toc@heliosjeseniky.cz
Dobrý den,
chtěla bych v prosinci přijet, volný termín jsem si ověřila. Ale
zajímalo by mě, zda již když si voucher zaplatím, si mám rezervovat časy
na vstupy do wellness a sauny, popřípadě masáže. Nevím, jak to u Vás
chodí. Moc děkuji.
S pozdravem Hana Jančurová
Dobrý den,
rezervace na wellness si budete objednávat telefonicky až na místě. Saunu
i masáže Vám zarezervujeme prostřednictvím emailové komunikace.
V případě jakýchkoliv dotazů, nás prosíme kontaktujete na email: toc@heliosjeseniky.cz
dobrý den,
máte ve vašem hotelu k dispozici pokoje se dvěmi ložnicemi?Rádi bychom
ssebou vzali 2 děti ve věku do 10ti let.
Díky za odpověď.
Dobrý den,
při ubytování dvou dopělých osob dvou dětí Vám můžeme nabídnout
ubytování ve dvoulůžkovém pokoji superio se dvěmi přistýlkami, nebo
třílůžkovém apartmánu standard – ložnice – postel manželská
180×200 cm, nebo samostatné postele 90×200 cm obývací pokoj – postel
samostatná 90×200 cm, možná přistýlka v podobě rozkládací sedačky
150 × 200 cm pro jednu dospělou osobu, nebo 2 děti.
V případě poptávky, nás prosím kontaktujte na email: toc@heliosjeseniky.cz
Dobrý den. Máte prosím volný pobyt od 12.10 – 14.10.Děkuji
Dobrý den, pane Vymazale, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradíme Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Koupit na termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda máte volno pro 2 osoby v termínu od 19. – 21. 10. Děkuji
Dobrý den,
v termínu 19. – 21.10.2018 máme v tuto chvíli volnou ubytovací
kapacitu. V případě poptávky, nás prosím kontaktujte na email: toc@heliosjeseniky.cz
popř. 26.-28.10.2018 některý z těchto …
Dobrý den,
v termínu 26.- 28.10.2018,máme v tuto chvíli volnou ubytovací kapacitu.
V případě poptávky, nás prosím kontaktujte na email: toc@heliosjeseníky.cz
Dobrý den,
termín 12.-14.10.2018 máte volný pokoj?
Dobrý den,
termín 12. – 14.10.2018 máme v tuto chvíli volnou ubytovací
kapacitu.
V případě poptávky, nás prosím kontaktujte na email: toc@heliosjeseníky.cz
Dobrý den, máte volno na třídenní pobyt v termínu 27.-30.10 2018? Děkuji Remešová
Dobrý den,
v termínu 27. – 30.10.2018 máme v tuto chvíli volnou ubytovací
kapacitu.
V případě poptávky, nás prosím kontaktujte na email: toc@heliosjeseníky.cz
Dobry den, chtela bych zakoupit pobyt na termin 28.9.az 30.9. Pro dve osoby, je to mozne? Dekuji Secka
Dobrý den,
bohužel termín 28. – 30.9.2018 máme již plně obsazen.
Nejbližší volný termín Vám můžeme nabídnout 5. –
7.10.2018. V případě poptávky, nás prosím kontaktujte na email: toc@heliosjeseniky.cz
Dobrý den, chci koupit dva vouchery (tzn. pro 4 osoby) na termín 26.10.-28.10. Máte volno? A je možné u Vás dokoupit jak je v nabídce ještě jednu dospělou osobu (v nabídce je 789,–/dospělou osobu s polopenzí). Děkuji Aleš Tůma
Dobrý den,
V termínu 26.-28.10.2018 máme v tuto chvíli volné pokoje. V případě
poptávky, nás neváhejte kontaktovat na email: toc@heliosjeseniky.cz
Dobrý den chci se zeptat na volná místa příští týden od pátku do neděle je tam něco volného? Děkuji Blasch
Dobrý den,
v termínu 21. – 23.9.2018 máme v tuto chvíli volné pokoje.
V případě poptávky, nás prosím kontaktujte na email: toc@heliosjeseniky.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda máte volný termín 25.-27.1.2019 pro 3 osoby. V online systému leden nelze zadat. Chci si koupit voucher pro 2 osoby/2noci a doplatit 3.osobu. Děkuji
Dobrý den,
v termínu 25.-27.1.2019 máme v tuto chvíli volnou ubytovací kapacitu. V případě poptávky, nás prosím kontaktujte na email: toc@heliosjeseniky.cz