Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Virtuální zážitek: Hodina ve virtuální realitě pro celou rodinu s instruktáží
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Rezervace: předem vždy prostřednictvím online rezervačního systému, kde do kolonky „poznámka“ napište kód voucheru.
- Kódem voucheru se prokážete také po příchodu do herny.
- Přijďte 15 minut před plánovaným začátkem rezervovaného času.
- Doporučena včasná rezervace, min. 14 dní před koncem platnosti voucheru.
- Do klubu je vstup bez obuvi.
- V případě jakýchkoliv dotazů využijte tel. 735 544 441 nebo pište na e‑mail: klubvirtualnireality@gmail.com
- Virtuální realitu si užijí i děti od 6 let, pro které je připraveno velké množství her a aplikací.
- Od 6 do 15 let je nutné dorazit s dospělým doprovodem, případně samostatně s písemným souhlasem rodiče.
- Rezervaci můžete přesunout nejpozději 24 hodin před rezervovaným termínem.
- Rezervaci můžete zrušit odkazem v potvrzovacím e-mailu nebo telefonicky. Pokud tak neučiníte, voucher propadá.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Dobry den.
Zakoupila jsem 2 vouchery a ted vaham, zda rezervovat 1 mistnost na 2 hodiny
nebo 2 mistnosti na hodinu. Budeme 2 dospely, 1× 12 let. Jde mi
o narocnost.
Nebo zda je lepsi byt spolu a predavat si hru. (Doufam, ze spicim kojencum neni
vstup zakazan :) ).
Dekuji za odpoved
Dobrý den, doporučuji 2 místnosti na 1 hodinu. Dítě si zahraje celou hodinu a dospěláci se v druhé místnosti po 30 min. vymění na brýlích. Spící kojenci vítáni. Jen s kočárkem je to obtížnější jsme v 1. patře bez výtahu.
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zda je nutná na víkendy rezervace?
Předem děkuji, Lenka
Dobrý den,
na všechny dny je nutná rezervace. Díky rezervaci pro Vás budeme blokovat
zařízení a místnost. rezervaci provedete zde:
https://www.klubvirtualnireality.cz/rezervace/
Dobrý den
Chtěl bych si objednat voucher na jednu z nabízených aktivit, avšak nejsem
si jist, jak voucher získat prostřednictvím těchto stránek (SLEVOMAT).
V nabídce vidím jen odkaz přímo na stránky provozovatele daného zážitku
(Klub virtuální reality), kde je již rezervační systém, kam se kód
voucheru musí zadat. Tedy se tam již počítá s tím, že voucher již
zájemce předtím obdržel. Jinak bych chtěl uplatnit pro pořízení voucheru
své kredity.
Jak se, prosím, v této věci má postupovat ?
Předem moc děkuji za Vaší reakci :-)
S pozdravem, Honza
Dobrý den, pokud máte kredit na účtu Slevomatu při placení zaškrtnete
políčko „platit z kreditu“ Pro koupi klikněte na příslušnou variantu
a dole na stránce najdete políčko koupit. Kliknete a dostanete se do
patebních možností. Pokud i tak si nebudete jistý zavolejte na uvedenou
linku rádi Vám poradí nebo koukněte do odkazu „časté dotazy“
Máte dotaz?
222 745 354
Po–Pá 8:00–21:00
Dobrý den,zaplatila jsem 2 vouchry jeden byl placen 24.12. a druhý
27.12. a doposud mi nepřišel žádný potvrzující voucher, kterým bych se
měla prokázet.
Pouze při platbě se mi ukázal variabilní symbol.
Rádi bychom toho využili tento víkend.
Děkuji za odpověď.
Alena Ž.
Dobrý den, objednávku vidím v pořádku zaplacenou a voucher jsme vám v pořádku zaslali. Pro jistotu Vám jej ale zašlu znovu :-) E-mail dorazí z naší e-mailové adresy hezkyden@slevomat.cz. Určitě prosím zkontrolujte sekci Spam, Hromadné nebo Promo. Pro vaše pohodlí si voucher můžete vždy také stáhnout kdykoliv ze svého uživatelského účtu po přihlášení, kde vložíte e-mail a heslo. Po přihlášení uvidíte vpravo nahoře tlačítko „Mé nákupy“, po kliknutí na něj se vám zobrazí účet se všemi zakoupenými vouchery. Pěkný den
Dobrý den,
zaplatila jsem si dva headsety na 1hod – 998,–Kč, ale přišel mi voucher
jen na jednu hodinu a jeden headset – za 499,–Kč. Ještě před nákupem
jsem se ujišťovala, že částka 499,– Kč je za jeden headset pro až
4 lidi. Proto jsem koupila za 998,– ovšem voucher, jak už jsem psala je
stále pro jeden headset. Prosí o vrácení peněz nebo dodání voucheru na
dva headsety (půjdou 4tyři děti, budou mít dva headsety, budou hrát
hodinu.
Děkuji
Lenertová
Dobrý den, Vladimíro, v historii odeslaných e-mailů vidím, že vám vouchery přišly oba. Zkontrolujte si prosím váš e-mail a složku Spam atd. Pro jistotu jsem vám nechal zaslat vouchery ještě teď znovu. Hezký den :)
Dobrý den, chápu správně, že pokud si 2 osoby chtějí zahrát proti sobě/ spolu zároveň ve stejný čas, je nutné mí 2 vouchery? Děkuju.
Ano, chápete to správně.
Dobrý den, ráda bych koupila voucher, ale chci platit převodem. Je to možné? Děkuji Kovářová Zdena
Dobrý den, ano je to možné . V objednávce si vyberte možnost platit převodem a dostanete platební informace.
Dobrý den,chceme si zakoupit voucher a zajímalo by nás,jestli si můžeme zahrát více lidí společně ( 3 lidi )?? Děkuji
Dobrý den,
všechny hry , které máme a umožňují hrát hráčům spolu nebo proti sobě
se dají hrát ve 2 lidech zároveň. Aby to šlo takto zařídit je nutné si
koupit 2 vouchery a rezervovat si 2 pokoje na stejný čas. V rámci pokojů
se pak můžete střídat na brýlích VR. V každém pokoji jsou jedny
brýle VR.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat jestli je možné platit i na místě?
Ano, je to možné. V hotovosti nebo kartou.