Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Pobyt v hotelu Hluboký Dvůr s neomezeným vstupem do saunového světa
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: pobyt si rezervujte co nejdříve na emailu recepce@hlubokydvur.cz nebo telefonicky na +420 585 100 404 či +420 585 100 405 s kódem voucheru. Rezervace je platná na základě písemného potvrzení ze strany hotelu.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Upozornění: Wellness je bezplavkovou zónou.
- Telefony: Celý areál leží mimo dosah mobilních sítí. Na pokojích jsou telefony, na které vám recepce ráda spojí všechny hovory. Z pokojů můžete také volat svým blízkým. Během pobytu tak budete dosažitelní pouze pro ty, pro které chcete.
- Děti do 2,9 let mají pobyt zdarma bez nároku na vlastní lůžko a služby
- Děti od 3 do 11,9 let platí 600 Kč/noc se snídaní, bez dalších služeb
- Osoby od 12 let platí 650 Kč/noc se snídaní, 1100 Kč/noc s polopenzí, bez dalších služeb
- Wellness je přístupné jen osobám starším 10 let
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, ráda bych si rezervovala pobyt na 3 dny – dvě noci, jedu ale sama. Nevyužiji tedy 2× polopenzi, bylo by možné za to např. dostat navíc něco jiného ? :) Díky
Dobrý den, můžeme Vám polopenzi, kterou máte navíc nahradit např.
lahví kvalitního moravského vína.
Přejeme pěkný den.
Dobrý den, rád bych se zeptal zda se dají vouchery sčítat, tedy pořídit pobyt třeba na 4 noci a využít dva vouchery. Děkuji.
Dobrý den, ano, je možné vouchery takto sečíst. Je třeba to uvést při
rezervaci termínu na recepci hotelu.
Přejeme pěkný den.
Dobrý den,
jak je prosím otevřeno wellness centrum? Ze stránek hotelu mi to není
jasné.
Děkuji Kadeřábková
Dobrý den, informace k provozní době wellness centra jsou na: http://www.hlubokydvur.cz/saunovy-svet/t1053.
Přejeme pěkný den
Dobrý den, na Googlu čtu poměrně dost recenzí chválících hotel a okolí, ale odkazující na tristní situaci s personálem. Je to až trochu děsivé… už se u Vás nějak stabilizovala personální situace? Pobyt vypadá lákavě, ale nerad bych psal recenzi v podobném duchu jako lidé ze silvestra…
Dobrý den,
ano je to u nás v pořádku. Bohužel s těmito recenzemi nic neuděláme.
Vždy se najde někdo komu se něco nelíbí. Naštěstí více lidí bylo
spokojeno než nespokojeno. Pěkný den
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na pokrytí wifi sítí. Jak se uvedno.
Máte opravdu wifi pokrytí v prostorách celého hotelu?
Děkuji Gajdošíková
Dobrý den,
Ano po celém hotelu máme Wi-Fi. Pěkný den
Dobrý den máte volný termín v období od 30.3.-1.4.2018 ? Děkuji za odpověď
Dobrý den, minigolf je možno zahrát si i v březnu? Děkuji
Dobrý den, vše záleží na počasí, ale myslím si, že určitě bude možnost. Pěkný den
Dobrý den,
otevírací doba Wellness pro hosty platí ta, co je uvedena zde: http://www.hlubokydvur.cz/saunovy-svet/t1053
Tedy při pobytu například od pondělí do středy by nebylo vůbec možné
sauny využít?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, ano v pondělí a úterý máme sanitaci zařízení. Ve středu máme privátní wellness. Pěkný den
Dobrý den, je prosím možná ideálně veganská, případně vegetariánská polopenze? Předem děkuji
Dobrý den,
určitě není problém. Pěkný den
Dobrý den, máte ještě volný termín nástup 29.3/30.3 do 2.4? Dekuji Knapková
Dobrý den, ano v tomto termínu máme volno rezervaci můžete provést na recepce@hlubokydvur.cz Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,
pokud bychom vzali s sebou kola, bylo by mozne zaridit nejakou uschovu?
Dekuji.
Dobrý den, ano, máme k dispozici úschovnu kol.
Přeji pěkný den