Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobry den chtela bych si u Vas objednat s manzelem pobyt pro dva uz jsme
u Vas jednou byli a moc se nam u Vas libilo chtela bych termin od 4.5. –
7,5.2018 mam takove vyroci a s manzelem bychom toto chteli stravit ve Vasem
hotelu dekuji moc Klapetkova Jana
Schlosshotel Mariánské Lázně
Dobrý den
Máme volno prosím o zavolaní
Ivan Recepce
Jitka Sch
Dobrý den, chtěly bychom pobyt na 3 noci, to nenabízíte, je
to možné?
Schlosshotel Mariánské Lázně
Dobrý den Ano je to možné prosím o zavolaní
Jaroslava Šťastmá
Prosím,napište mi,zda je možný pobyt pouze pro jednu osobu
Děkuji
Schlosshotel Mariánské Lázně
Dobrý den
Ano je to možné
prosím o zavolaní
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den chtela bych si u Vas objednat s manzelem pobyt pro dva uz jsme u Vas jednou byli a moc se nam u Vas libilo chtela bych termin od 4.5. – 7,5.2018 mam takove vyroci a s manzelem bychom toto chteli stravit ve Vasem hotelu dekuji moc Klapetkova Jana
Dobrý den
Máme volno prosím o zavolaní
Ivan Recepce