Schlosshotel Mariánské Lázně

Velká Hleďsebe, Klimentov 132

„Příjemné prostředí, soukromí, klid, vstřícný a ochotný personál, relativní blízkost a dobrá dostupnost do centra města.“ — Tumovahana, Před 2 měsíci

„Příjemné prostředí, soukromí, klid, vstřícný a ochotný personál, relativní blízkost a dobrá dostupnost do centra města.“ — Tumovahana, Před 2 měsíci

O nás

Hotel s vlastní rozhlednou v klidném prostředí na okraji Mariánských Lázní, s wellness a léčebnými procedurami.

Zajímavosti v okolí

Ukázat další zajímavosti Zobrazit na mapě
Schlosshotel Mariánské Lázně
Klimentov 132, Velká Hleďsebe, 35301 (zobrazit na mapě)

Schlosshotel Mariánské Lázně

Klimentov 132, Velká Hleďsebe

Check in od 14:00 – Check out do 11:00
Zobrazit na mapě
Vybavení a služby
Parkování: zdarma nebo 100 Kč/noc hlídané parkoviště v areálu hotelu
Internet zdarma
U nás se nekouří
Wellness
Vlastní restaurace
Domácí mazlíčci: 100 Kč/noc
Kolárna
Mapa poboček

Hodnocení podniku

Jirka z Kladna

Příjemné prostředí, klidná lokalita, personál vstřícný, byli jsme
již potřetí.

Není co vytknout.

Jaroslava

Vše bylo ok.

Vojtech

Čisté prostředí, ochota personálu a celkově skvělý dojem z ubytování.

Hodnocení podniku Schlosshotel Mariánské Lázně

Hodnocení podniku Schlosshotel Mariánské Lázně

3,8/5 (121 hodnocení)
Pouze ověřená hodnocení
Všechna hodnocení pochází od zákazníků, kteří zakoupili a využili službu podniku na Slevomat.cz
Jirka z Kladna

Příjemné prostředí, klidná lokalita, personál vstřícný, byli jsme
již potřetí.

Není co vytknout.

Vyjádření partnera
Schlosshotel Mariánské Lázně Před 15 dny

Děkujeme za odhodnocení
Schlosshotel Team

1. 7. 2018
Jaroslava

Vše bylo ok.

Vyjádření partnera
Schlosshotel Mariánské Lázně Před 15 dny

Děkujeme za odhodnocení
Schlosshotel Team

16. 6. 2018
Vojtech

Čisté prostředí, ochota personálu a celkově skvělý dojem z ubytování.

Vyjádření partnera
Schlosshotel Mariánské Lázně Před měsícem

Děkujeme za odhodnocení
Schlosshotel Team

4. 6. 2018
Ivananer

Ubytování, vstřícnost obsluhy i majitelů. Klidné místo na relax.

Trošku by chtělo zapracovat na rozpisu lázeňských procedur, aby si nemusel sám rekreant zajišťovat termíny a časy, měla by mu být při příjezdu již dána hodina a den procedur.

Vyjádření partnera
Schlosshotel Mariánské Lázně Před 2 měsíci

Dobrý den, děkujeme za radu a hodnocení našeho hotelu.
Každý host, má jiné zájmy v průběhu jeho pobytu.Výlety, bazén,procedury, procházky atd. Tudíž je v našem zájmu vyhovět hostům individuálním přístupem maximálně jak umíme a jak je to v našich možnostech. S pozdravem Ivan

28. 5. 2018
Tumovahana

Příjemné prostředí, soukromí, klid, vstřícný a ochotný personál, relativní blízkost a dobrá dostupnost do centra města.

Vyjádření partnera
Schlosshotel Mariánské Lázně Před 2 měsíci

Dobrý den
Děkujeme za odhodnocení
Ivan recepce

27. 5. 2018
Dra

Chování a ochota personálu byla na dobré úrovni

Pokoje i sociální zařízení by snesly rekonstrukci.

8. 11. 2017
Tomáš
25. 10. 2017
Zuzanascherksova

Příjemná obsluha, ubytování na úrovni a též jídlo.
Děkujeme a též milé paní majitelce.

10. 10. 2017
Jindřiška

Přátelská atmosféra, kvalitní jídlo a hezké ubytování.
Děkujeme.

9. 10. 2017
Ilona

Naprosto profesionální kuchařské umění a provoz restaurace.
Slušné pokoje. Příjemné prostředí. Do věžičky s vyhlídkou jezdí výtah – vynikající nápad – využití i pro hůře pohyblivé. Do centra ML jezdí trolejbus, který má zastávku hned u hotelu.
Milí a přátelští majitelé. Určitě bych se v budoucnu ráda vrátila.

Ne, že by se zcela nelíbilo, ale wellness služby by stálo za to ještě vylepšit ;-)

8. 10. 2017
Hana

Útulný hotel, pokoj byl velmi prostorný.

Jídlo nám tedy moc nechutnalo, na snídani se dalo vybrat, ale večeře nic moc.

4. 10. 2017
Pjootr

Prostředí hotelu a klid. Rozhledna hotelu dává hodně ;)

Nezájem personálu, neochota personálu a vůbec nedostatek personálu. Přijde mi, že tam byli tak 3 lidi! Jen na pití jsme první den čekali v restauraci půl hodiny… moje rozčilení pak trošku uchlácholila chuť jídla, to bylo dobré. Snídaně ale děs, výběr jídla skoro žádný, stoly neuklizené po předchozích hostech, všude špinavé nádobí, zbytky jídla, skrvrny a drobky… nikdy sem se s takovým přístupem nesetkal, tudíž za mě katastrofa. Škoda, hezky vypadající hotel a někdo na něj dost slušně se*e… majitel by se měl zamyslet…

26. 9. 2017
Kozaobecna

klid a pohoda

24. 9. 2017
Helena

Byly jsme spokojené úplně se vším. Ubytování, strava, personál bez chyby.

10. 9. 2017
Prochazkamiro

lokalita

neodborný personál

3. 9. 2017
Martina

Byli jsme spokojeni s ubytováním, procedurami i jídlem. Jen poslední den přijel plný autobus a u večeře to bylo znát, čekali jsme na jídlo dost dlouho.

1. 9. 2017
Květa

velmi ochotnej personál, krásná zahrada, škoda že jsem tam nemohla zůstat dýl

16. 8. 2017
Helena

Stylový hotel zvenku i zevnitř – pokoje i celý hotel čistý, jídelna s možností stravování na přilehlé terase zdobené malou fontánou a spoustou květin byla v případě pěkného počasí perfektní. Snídaně bohatý výběr, večeře předvýběr z 5 možností na další den. Hotel je mimo centrum, je možno jezdit trolejbusem.

Dosti komplikovaná domluva rezervace (byly jsme 2 rodiny s dětmi na 4 noci – t.j. 4 vouchery + doplatek za děti), tedy nutnost 2pokojů s přistýlkami. I když nakonec byl termín i pokoje potvrzen, tak při příjezdu nám bylo oznámeno, že máme k dispozici pouze 2lůžkové pokoje. Protože šlo o děti 13 a 8roků, tak jsme trvali na přistýlkách (naštěstí jsme měli zkopírovaný jejich potvrzující email.) Nakonec se to vyřešilo rozkládacím křeslem a pro 8letého kluka „spartakiádní lehátko“, které se mu i líbilo. Na jednom pokoji byla nefunkční televize, druhý den byla vyměněna, na obou pokojích byl ale velmi slabý, většinu dne skoro žádný internet. signál – toto jsme ale neřešili. Škoda, bez těchto problémů byly ostatní služby kvalitní a atypický vzhled i vybavení hotelu působilo nadstardantním dojmem.

3. 8. 2017
Alena

ubytování, pohostinost a milá obsluha.

8. 6. 2017
Ivana

V hotelu Sonáta jsme už byli, spokojenost

Přes včasnou a potvrzenou rezervaci jsme byli po příjezdu ( sice s omluvou a několika výhodami – bezplatné parkování, oběd navíc, volná" plavenka" ) přesunuti do jiného hotelu. Stát se může lecos, ale tohle se přeci nedělá. V dnešní době jsme měli být informováni předem ( mobil, mail ). Kromě toho si myslím, že jsme nebyli jediní.

7. 6. 2017