Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.
Romance na náměstí v Třeboni – 3 dny s polopenzí a wellness hýčkáním
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Netermínová varianta: Termín si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu mailbox@zlatahvezda.cz nebo na tel. 607 033 413 nebo 384 757 111.
- Termínová varianta: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
- Děti do 3 let bez nároku na lůžko zdarma.
- Děti do 15 let na přistýlce s polopenzí bez procedur za 435 Kč/noc.
- Domácí mazlíčci: 300 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 200 Kč/noc (nutno rezervovat předem)
- Netermínová varianta: Zrušení či změna rezervace jsou možné nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá, takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí.
Termínová varianta: Změna rezervace je možná nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den ,chtěla jsem se zeptat ohledně termínu v nabídce je platnost do 29.3.2017. Ale po rozkliknutí nabídku je hned pod fotkami hotelu poznámka, že máte termíny do konce dubna . Tak prosím o upřesnění ,chtěla bych to zakoupit jako dárek a vyhovoval by mi právě až dubnový termín. Děkuji za rychlou odpověď.
Dobrý den paní Boháčová, planost je do 29.3. Budu kontaktovat Slevomat, aby upravili chybu.
Dobrý den,
četla jsem si recenze a dost mě otrávili. Většina lidí píše to samé,
že jsou u vás tragické večeře a neuklizené pokoje. Pokud by to byla jedna
špatná recenze, tak neřeknu, ale našla jsem jich hned několik.
Nepřemýšleli jste o změně personálu? Chtěla jsem tento pobyt koupit
rodičům k vánocům, ale po přečtení tolika negativních recenzí o tom
hodně pochybuju.
Vážená paní Vítovcová,
v reakci na kritiku, měníme úplně složení tříchodových večeří.
Petr Šot, ředitel hotelu.
Dobrý den,
Je možné k voucheru pro 2 osoby připlatit 3. osobu a mít buď
3 lůžkový pokoj a nebo přistýlka plus všechny ostatní služby dle
voucheru a kolik by to stálo.
Vážená paní Čížková, děkuji za Váš dotaz. Kontaktujte prosím recepci hotelu na mailbox@zlatahvezda.cz
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda by nebyl možný pobyt na 4dny
(3noci). Mockrát děkuji za odpověď
S pozdravem Eva Koubová
Dobrý den, bohužel zatím nabízíme pouze variantu 3 dny (2 noci) pro 2 osoby. Popřípadě by bylo možné prodloužit pobyt po dohodě s recepcí, ale to již za plnou sazbu, která by vyházela na zbylou noc. S přáním hezkého zbytku dne, Tomáš.
Dobrý den,
ráda bych pobyt koupila přes systém benefit – bylo by možné, zaslat
fakturu do systému benefit?
Vážená paní Juhásová,
ano, je to možné. Pošlete prosím objednávku s detailními informacemi na
naši recepci: mailbox@zlatahvezda.cz
Děkuji, Petr Šot, ředitel hotelu.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, dne 11.12. jsem uhradila poukaz převodem na Váš účet, do teď nemám potvrzení o pobytu a dárkový poukaz. Prosím o jeho zaslání. Děkuji
Dobrý den, kontaktujte prosím zákaznickou linku Slevomatu.