Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail nebo objevte další.

Romance na náměstí v Třeboni – 3 dny s polopenzí a wellness hýčkáním

4,3 / 5 Hotel Zlatá hvězda Třeboň (mapa) 65 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Zora Němečková

Dobrý den, dne 11.12. jsem uhradila poukaz převodem na Váš účet, do teď nemám potvrzení o pobytu a dárkový poukaz. Prosím o jeho zaslání. Děkuji

Hotel Zlatá hvězda

Dobrý den, kontaktujte prosím zákaznickou linku Slevomatu.

Eva Boháčová

Dobrý den ,chtěla jsem se zeptat ohledně termínu v nabídce je platnost do 29.3.2017. Ale po rozkliknutí nabídku je hned pod fotkami hotelu poznámka, že máte termíny do konce dubna . Tak prosím o upřesnění ,chtěla bych to zakoupit jako dárek a vyhovoval by mi právě až dubnový termín. Děkuji za rychlou odpověď.

Hotel Zlatá hvězda

Dobrý den paní Boháčová, planost je do 29.3. Budu kontaktovat Slevomat, aby upravili chybu.

Petra Vítovcová

Dobrý den,
četla jsem si recenze a dost mě otrávili. Většina lidí píše to samé, že jsou u vás tragické večeře a neuklizené pokoje. Pokud by to byla jedna špatná recenze, tak neřeknu, ale našla jsem jich hned několik. Nepřemýšleli jste o změně personálu? Chtěla jsem tento pobyt koupit rodičům k vánocům, ale po přečtení tolika negativních recenzí o tom hodně pochybuju.

Hotel Zlatá hvězda

Vážená paní Vítovcová,
v reakci na kritiku, měníme úplně složení tříchodových večeří.
Petr Šot, ředitel hotelu.

Marcela Čížková

Dobrý den,

Je možné k voucheru pro 2 osoby připlatit 3. osobu a mít buď 3 lůžkový pokoj a nebo přistýlka plus všechny ostatní služby dle voucheru a kolik by to stálo.

Hotel Zlatá hvězda

Vážená paní Čížková, děkuji za Váš dotaz. Kontaktujte prosím recepci hotelu na mailbox@zlatahvezda.cz

Eva Koubová

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda by nebyl možný pobyt na 4dny (3noci). Mockrát děkuji za odpověď
S pozdravem Eva Koubová

Slevomat.cz

Dobrý den, bohužel zatím nabízíme pouze variantu 3 dny (2 noci) pro 2 osoby. Popřípadě by bylo možné prodloužit pobyt po dohodě s recepcí, ale to již za plnou sazbu, která by vyházela na zbylou noc. S přáním hezkého zbytku dne, Tomáš.

Vanda Juhásová

Dobrý den,
ráda bych pobyt koupila přes systém benefit – bylo by možné, zaslat fakturu do systému benefit?

Hotel Zlatá hvězda

Vážená paní Juhásová,
ano, je to možné. Pošlete prosím objednávku s detailními informacemi na naši recepci: mailbox@zlatahvezda.cz
Děkuji, Petr Šot, ředitel hotelu.

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru